Wijziging user review - chronoz

Pagina: 1
Acties:
  • 917 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
https://tweakers.net/aanbod/rating/552287/
Deze gebruiker doet een bod om harde schijven over te nemen. Vervolgens heb ik gevraagd of hij het kan ophalen in Den Haag of Amsterdam, maar hij wil dat ik ze per pakketpost verstuur in speciaal schuim met ESD-zakken.

Ik heb hem toen direct verteld, dat ik liever wacht totdat iemand ze komt ophalen. Harde schijven zijn erg gevoelig zijn en anders moet ik zelf nog 2 extra bestellingen moet doen, voordat ik de schijven kan verzenden. De agressieve eisende houding van de Tweaker helpt ook niet.

[ Voor 38% gewijzigd door chronoz op 06-03-2018 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Hallo? Het is toch mijn recht om niet op zijn aanbieding in te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 14:14
chronoz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:29:
How to - Feedback laten aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

chronoz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:29:
Ja. Maar niet als je al eerder al akkoord bent gegaan met het bedrag en in een andere DM aangeeft dat je de schijven opstuurt. Dan kan je niet zomaar zeggen: "Hey sorry, ik kan geen verpakking vinden, dus de deal gaat niet door.". Jullie hebben een overeenkomst, en die dien je na te komen. Hoe vervelend dat ook kan zijn voor jou omdat je een verpakking moet regelen. Maar dat is nou eenmaal jouw verantwoording. Koper kan zelfs levering juridisch afdwingen.

[ Voor 33% gewijzigd door Microkid op 13-03-2018 17:46 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Hij verwacht dat ik bij 2 partijen €50 aan verpakkingsmateriaal koop, dat gaat mij te ver.

Het enige akkoord was het aankoopbedrag, maat hij stuurt 2 pagina’s aan verpakkingseisen. Je mag mijn persoonlijke berichten er op nakijken.

We kwamen er niet op uit op de randvoorwaarden.

Ik bied altijd mensen aan binnen 24 uur het product terug te brengen als ze niet tevreden zijn. Ik heb een goed inkomen, wil niet profiteren van anderen en werk graag mee aan een betere wereld. Ik heb alleen weinig tijd en geef liever toe op prijs dan zelf veel tijd kwijt te geraken. Als hij eist dat ik verpakkingsmateriaal koop bij 2 partijen, tjah, dan zoek ik wel een verkoper die hem ophaalt. Je ziet dat de jongen aangeeft dat ik hem een hele goede prijs had gegeven, omdat ik anderen ook wat gun.

In oktober lag ik een week heel ziek op bed en hadden 3 Tweakers al een negatieve review omdat ik niet gereageerd had op hun bod. 2 Tweakers maakten me zelfs uit voor oplichter.

Zo naar dat je het het beste voor hebt en extreem flexibel ben, maar mensen altijd maar onrecht roepen en vinden dat de hele wereld ze onrecht aandoet.

Ik laat ook geen negatieve reactie achter bij Tweakers die een aanbod doen en er vanaf zijn. Elke Tweaker die een product heeft opgehaald bij mij heeft een 5-sterren review achter gelaten.

[ Voor 17% gewijzigd door chronoz op 13-03-2018 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Daarbij. Hebben jullie de berichten gezien??

Ik ben nooit akkoord gegaan met het verzenden en heb direct aangegeven dat ik hem liever wilde laten ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Microkid schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:43:
[...]

Ja. Maar niet als je al eerder al akkoord bent gegaan met het bedrag en in een andere DM aangeeft dat je de schijven opstuurt. Dan kan je niet zomaar zeggen: "Hey sorry, ik kan geen verpakking vinden, dus de deal gaat niet door.". Jullie hebben een overeenkomst, en die dien je na te komen. Hoe vervelend dat ook kan zijn voor jou omdat je een verpakking moet regelen. Maar dat is nou eenmaal jouw verantwoording. Koper kan zelfs levering juridisch afdwingen.
Daarbij. Hebben jullie de berichten gezien??

Ik ben nooit akkoord gegaan met het verzenden en heb direct aangegeven dat ik hem liever wilde laten ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Oh nee?
Hoi. €150 per stuk voor 4 is ook goed.
Ok. Ik stuur hem op.
Koper biedt zelfs nog aan wat extra te betalen voor de verpakking.

Maar goed, dit ga ik hier niet verder openbaar bespreken. Je kan een DM sturen als je verder wilt discussieren.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.