Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:17
Ik overweeg om op korte termijn een Canon 5D Mark IV aan te schaffen. Deze is in de Nederlandse webshops terug te vinden voor +- €3500.
Vorige week kwam ik terecht op de website van E-inifity, die aan zogenaamde 'grey import' doen. Dit betekent dat de garantie op het product beperkt is en deze voor 1 jaar word verleend vanuit E-Infinity zelf. De prijzen daarentegen zijn wel bijzonder aantrekkelijk (€2100 versus €3500).
Gezien het grote prijsverschil ben ik aan het overwegen om de Canon 5D via E-infinity aan te schaffen. Ik ben echter benieuwd naar ervaringen van mede-Tweakers met deze store. Als ik op het internet reviews lees zijn ze vrijwel allemaal positief.

Twee aanvullende vragen die ik heb:
-Moet ik rekening houden met import heffingen wanneer ik deze via E-infinity bestel?
-Adviseren jullie om via Pay Pal te betalen of Creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:40
Ken ze niet , wel EGlobal , zelfde principe en gegarandeerd geen invoer tax , goede ervaring mee .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 12:31

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dit is een shopping forum vraag en daar hebben we een apart forum voor. En kijk je dan naar het beleid van dat forum, dan zie je dat dit soort vragen niet gewenst zijn.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Dit topic is gesloten.