Voor een buurtkwis ben op zoek naar een gratis online spel waar gedurende 1 avond verschillende teams kunnen strijden om het hoogste aantal punten. Het punt waar ik niet helemaal uitkom is dat ik een soort interne competitie wil opstellen waarin dus alleen uitgenodigde teams kunnen meedoen. Het gaat om ca 60 a 70 teams die op 1 avond de strijd aan moeten. Ik ben op zoek naar een spel dat voldoet aan de volgende punten:
- Gratis (reclame is geen probleem)
- Webbased
- Geschikt voor kinderen vanaf ca 12 jaar oud (geen must, wel een pro)
- Binnen het spel is een interne competitie te organiseren voor ca 60 teams
- ieder team kan zelf bepalen hoeveel pogingen ze wagen en hoeveel tijd ze dus in dit spel investeren voor een goede uitslag. Zolang ik maar de stand kan bepalen op een bepaalde eindtijd is het voor mij prima(eventueel maak ik gewoon een screenshot van de stand op de door mij gewenste eindtijd dan ben ik niet afhankelijk van de mogelijkheden die het spel al dan niet bied)
- Spel moet te spelen zijn op een gemiddelde PC met een normale internet aansluiting.
Het maakt eigenlijk niet uit welk genre het spel is zolang het maar aan bovengenoemde voorwaarde voldoet
Heeft iemand een goede suggestie? Zelf ben ik niet thuis in web based gaming en al googelend lijk ik op zoek te zijn naar een naald in een hooiberg.
- Gratis (reclame is geen probleem)
- Webbased
- Geschikt voor kinderen vanaf ca 12 jaar oud (geen must, wel een pro)
- Binnen het spel is een interne competitie te organiseren voor ca 60 teams
- ieder team kan zelf bepalen hoeveel pogingen ze wagen en hoeveel tijd ze dus in dit spel investeren voor een goede uitslag. Zolang ik maar de stand kan bepalen op een bepaalde eindtijd is het voor mij prima(eventueel maak ik gewoon een screenshot van de stand op de door mij gewenste eindtijd dan ben ik niet afhankelijk van de mogelijkheden die het spel al dan niet bied)
- Spel moet te spelen zijn op een gemiddelde PC met een normale internet aansluiting.
Het maakt eigenlijk niet uit welk genre het spel is zolang het maar aan bovengenoemde voorwaarde voldoet
Heeft iemand een goede suggestie? Zelf ben ik niet thuis in web based gaming en al googelend lijk ik op zoek te zijn naar een naald in een hooiberg.