Online spel met interne competitie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24
Voor een buurtkwis ben op zoek naar een gratis online spel waar gedurende 1 avond verschillende teams kunnen strijden om het hoogste aantal punten. Het punt waar ik niet helemaal uitkom is dat ik een soort interne competitie wil opstellen waarin dus alleen uitgenodigde teams kunnen meedoen. Het gaat om ca 60 a 70 teams die op 1 avond de strijd aan moeten. Ik ben op zoek naar een spel dat voldoet aan de volgende punten:

- Gratis (reclame is geen probleem)
- Webbased
- Geschikt voor kinderen vanaf ca 12 jaar oud (geen must, wel een pro)
- Binnen het spel is een interne competitie te organiseren voor ca 60 teams
- ieder team kan zelf bepalen hoeveel pogingen ze wagen en hoeveel tijd ze dus in dit spel investeren voor een goede uitslag. Zolang ik maar de stand kan bepalen op een bepaalde eindtijd is het voor mij prima(eventueel maak ik gewoon een screenshot van de stand op de door mij gewenste eindtijd dan ben ik niet afhankelijk van de mogelijkheden die het spel al dan niet bied)
- Spel moet te spelen zijn op een gemiddelde PC met een normale internet aansluiting.

Het maakt eigenlijk niet uit welk genre het spel is zolang het maar aan bovengenoemde voorwaarde voldoet
Heeft iemand een goede suggestie? Zelf ben ik niet thuis in web based gaming en al googelend lijk ik op zoek te zijn naar een naald in een hooiberg.

Beste antwoord (via lithoijen op 07-03-2018 16:19)

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Qua scoreboard kan dit je helpen:

https://keepthescore.co

Een hele leuke en verslavende game is Yeti Penguin Throw: http://www.penguingames.i...ts-part-1-pengu-throw.php

Highscore blijft onthouden en zie je ook zodra je moet slaan, afstanden zijn op tienden afgerond dus kan op exact zelfde score is daardoor minmaler.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Wat heb je zelf al gevonden? Gewoon je vraag neerplempen en verwachten dat de tweakers voor je op zoek gaan gaat niet werken :)

verplaatst naar SPV

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 07-03-2018 10:02 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ondanks dat je hebt beschreven wat je wilt gaan doen, heb je niet beschreven wat voor soort spel het moet zijn. Het internet staat vol met tienduizenden webspelletjes. Daarnaast, wat @Jeroenimoes zegt, wat heb je zelf al gevonden?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou bijna zeggen, maar gebrek aan tastbare info in de startpost: huur een random Wordpress domain (kost je voor een jaar het eerste jaar misschien 15 tot 30 Euro, gooi een mooi quiz-maker eroverheen zoals https://wordpress.org/plugins/wp-pro-quiz/ en klaar.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaPrinciple
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-06-2023
misschien kan je iets doen met: Simpel webspelletje: Clickfarm.nl ?
laat iemand van een ander team de score/balans komen noteren - doorschuifsysteem.
heeft ook een pauzefunctie nu dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
@Jeroenimoes Ik heb een middagje zitten googlen en daarbij letterlijk duizenden spellen gevonden, maar helaas nog niks waarbij ook een interne competitie mogelijk is. Aangezien ik me haast niet kan voorstellen dat er geen spel is wat dit bied geef ik mijn google scils de schuld. Ik verwacht niet dat iemand hier uren naar gaat zoeken, maar misschien dat iemand zegt he waarom probeer je ... niet.

@Slavy Ik heb echt 0 voorkeur voor wat voor type spel het moet zijn, platform, racing, rol playing maakt niks uit. Er zijn eindeloos veel spellen, maar moet de stand bij kunnen houden welk team het beste scoort, vandaar dat ik op zoek ben naar een spel waarin je een eigen (besloten competitie) kunt vormen.

@MAX3400 We hebben een wordpress site, maar daar hoeft geen ik geen quiz te draaien, ik ben juist opzoek naar een online spel dat als aanvulling op een bestaande quiz kan dienen.

@AlphaPrinciple Het probleem daar is dat de verschillende deelnemende teams niet op 1 locatie zitten. De kwisboeken worden door de teams op hun thuislocatie ingevuld (hier in de regio is het een bekend fenomeen, de jaarlijkse dorpskwis) Daardoor is het niet handig om teams elkaars score bij te laten houden.

Tof dat er mee word gedacht, hopelijk heeft iemand de goede tip!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Qua scoreboard kan dit je helpen:

https://keepthescore.co

Een hele leuke en verslavende game is Yeti Penguin Throw: http://www.penguingames.i...ts-part-1-pengu-throw.php

Highscore blijft onthouden en zie je ook zodra je moet slaan, afstanden zijn op tienden afgerond dus kan op exact zelfde score is daardoor minmaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
@Slavy Die eerste link van je is misschien precies wat ik zoek! Dat ga ik vanavond eens beter bekijken. Ook het spel Yeti Pinguin past prima, maar als ik het goed begrijp kan ik in combinatie met je eerste link ook andere spellen gebruiken helemaal top.

Wel jammer dat er maximaal 25 players mee kunnen doen, dat kan ik dan wel omzeilen met meerdere groepen denk ik, even wat verder induiken.

[ Voor 21% gewijzigd door lithoijen op 07-03-2018 16:43 ]

Pagina: 1