Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Techno-liefhebberij-topic

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Frank!in
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12:50
Het is mij gelukkig nog gelukt om kaartjes te fixen voor het Komm Schon Alter feestje op ADE :) Ik ben nu ook twee avonden aanwezig, heb er zin in!

Verder vind ik dit trouwens ook een vet kanaal om te volgen. Mooie locaties weten ze vaak te vinden.

Vond deze erg vet!
Lekker nummertje djerror :)

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 11:46
ppeterr schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:14:
[...]

Ook fijne track, past goed in de set.
Thanks! Leuke is dat hij aangaf dat hij die regelmatig nu draait en zeer goed ontvangen wordt door het publiek altijd nice 8)

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:06
Leuke B2B denk ik! Ik slinger hem even aan.

video versie --> YouTube: Carl Cox B2B Adam Beyer at Resistance Closing at Privilege in Ibiza

Tandje harder, ruige set. Normaal vind ik hem wat "feest" achtig, of commercieel "achtig" draaien.
Deze set is ietwat meer rauw, maar toch ietwat commercieel feestelijk. Ow wat dan ook. Luister eens :)

ppeterr wijzigde deze reactie 12-10-2019 17:18 (49%)

MENTAL SHUTDOWN

• Coenen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12-11 21:09

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Nu op StuBru Europe's Biggest Dance Show met 7 internationale radiozenders. Erg lekker. Radio 3FM doet ook mee. Maar ik luister op Vrijdag eigenlijk altijd naar StuBru. Het begin met BBC Radio 1 was erg lekker.

• Nhz
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:22

Nhz

Deventer

Zo, de kop is er af. Laat dat weekend maar komen. ADE 8)

Groetjes Bas

• ppeterr
Vandaag weer eens in een Huntemann mood. Magische skills heeft die gast.

@Fugitive2008 Was je bij deze set ? Wellicht stond hij op meerdere stages, maar
wat een onderliggende sfeer zit er in deze set. Creepy maar oh zo dik.

MENTAL SHUTDOWN

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13:29
ppeterr schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:44:
Vandaag weer eens in een Huntemann mood. Magische skills heeft die gast.

[Soundcloud: Oliver Huntemann - Fusion 2019 I Turmbühne - Full Set by Oliver Huntemann]

@Fugitive2008 Was je bij deze set ? Wellicht stond hij op meerdere stages, maar
wat een onderliggende sfeer zit er in deze set. Creepy maar oh zo dik.
Ja zeker! Kwamen zoveel onbekendere namen dat ik deze even mee pakte omdat ik best zeker er van was dat dit wel vet zou worden. Was wel ruige bedoeling vond ik, ook int donker was wel nice met deze muziek.

• ppeterr
Fugitive2008 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:53:
[...]

Ja zeker! Kwamen zoveel onbekendere namen dat ik deze even mee pakte omdat ik best zeker er van was dat dit wel vet zou worden. Was wel ruige bedoeling vond ik, ook int donker was wel nice met deze muziek.
Ik geloof je direct. Ik sta hier de was op te vouwen met deze set lekker hard aan. En krijg er halve weg trekkers van oOo _O- _O- oOo Dus als je daar staat zal het zeker geweldig geweest zijn!

En volgens mij zijn wij met zen allen deze set ofzo vergeten........gek...
[edit] Nee toch niet @Gaargod dinsdag 2 april 2019 14:21 - repost dus, but worth it!

ppeterr wijzigde deze reactie 15-10-2019 17:22 (25%)

MENTAL SHUTDOWN

• yrew
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:31
Net voor de derde keer geluisterd. Zo heb ik mijn acid graag

huh?!?!?

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13-11 15:47

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zaterdag naar Photon x Strafwerk ADE. Daarna door naar een vuige after tot ergens zondagmiddag totdat de pijp leeg is. Dikke zin in dikke techno!! Untz untz untz untz untz!

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• Noxa
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 07:51
Present!! Zin in, vooral in Røhåd.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Noxa schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:12:
[...]

Present!! Zin in, vooral in Røhåd.
Al vaker gecheckt (uiteraard). Ik ben daarom meer benieuwd naar Fjaak. Die 2 dudes knalle echt de pan uit van wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb op internet. Love it! Effe voorproeven want op Awaky Eindhoven staan ze ook. Sowieso een puike line-up daaro.

• bownbreaker
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13-11 23:17
Zo de tering, iemand die set van Dax J bij Awakenings gezien? Gruwelijk! En wat ziet die gashouder er weer vet uit dit keer zeg, baal best wel dat ik niet ga dit keer :/. Gelukkig wel Dax J bij Dockyard :D.

De sets van Charlotte en Dax kan je terugvinden op hun Facebook pagina's. Vanavond ook de Drumcode stream maar ff checken!

• Edwin__
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13-11 22:23
Zaterdag naar Into The Woods ADE, nog mensen van hier aanwezig?

Edit: ook al ga ik maar naar 1 feestje, het jeukt hier toch al wel. 8)

Edwin__ wijzigde deze reactie 17-10-2019 22:23 (37%)

Discogs

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12:46

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

bownbreaker schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:33:
Zo de tering, iemand die set van Dax J bij Awakenings gezien? Gruwelijk! En wat ziet die gashouder er weer vet uit dit keer zeg, baal best wel dat ik niet ga dit keer :/. Gelukkig wel Dax J bij Dockyard :D.

De sets van Charlotte en Dax kan je terugvinden op hun Facebook pagina's. Vanavond ook de Drumcode stream maar ff checken!
Dax J was mijn grootste verrassing van vorig jaar. Sindsdien een van favo dj's.

• imbaco
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 12:45
Zelf naar Dockyards op zaterdag.

Voornamelijk voor:
-Oliver Weiter
-Charlotte de witte
-Secret Cinema & Egbert b2b
-Dax J

Iemand nog must see's voor dit festival?

• yrew
imbaco schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:49:
Zelf naar Dockyards op zaterdag.

Voornamelijk voor:
-Oliver Weiter
-Charlotte de witte
-Secret Cinema & Egbert b2b
-Dax J

Iemand nog must see's voor dit festival?
Ellen Allien b2b Matrixx Man wellicht. Ik ben er fan van, en dan met name van Ellen Allien. Heerlijk staan knallen in de regen op Expedition dit jaar met Ellen Allien en Daniel Avery. Daar dropte ze ook nog ff Clouds - Sharp Like a Razor, met het gewenste effect. Zij heeft een geweldige energie. O+

Mijn eerste Sonne Mond und Sterne (2002) had ik er op de zaterdag flink de balen van. Ik voelde me niet lekker, de kater was te groot, de koek was op. Als ik het goed had begon de nacht met Green Velvet en Underworld op de main. Underworld op een leeg veld zelfs, er was bijna niemand. Maar ik had niet mijn dans benen en ben op een gegeven moment zelfs een uurtje gaan slapen in mijn auto. Toen ik weer naar beneden het veld op liep ben ik direct door gelopen naar de Main Circus waar Ellen Allien stond te draaien. Ik weet niet meer of het dutje was of dat het Ellen was maar wat Green Velvet en Underworld niet voor elkaar kregen lukte haar wel. Ik stond weer los te gaan alsof het festival net begonnen was. Sindsdien heeft ze wel een speciaal plekje bij mij.

Ik ga nu de bewuste set eens terug luisteren om te kijken of ik het nog steeds goed vind.
YouTube: Ellen Allien @ Sonne Mond Sterne 10.08.2002

yrew wijzigde deze reactie 18-10-2019 16:06 (50%)
Reden: mijmeren over het verleden

huh?!?!?

• Gaargod
@imbaco: ik zou kirilik meepakken. Is een alias van KiNK, en KiNK maakt er altijd een live feest van. Heb hem nog nooit gezien onder zijn kirilik naam, ik zou 'm graag willen horen spelen!

Daarnaast net als mijmerende @yrew (goed verhaal!) zou ook ik Matrixxman b2b Ellen Allien checken.
En Ben Sims staat b2b met DJ Bone, dat kan ook wel eens vuurwerk worden! Veel plezier :)

Ik ga zo richting de Melkweg voor Colin Benders z'n A/V liveshow. Ben benieuwd! (helemaal benieuwd of ik sterk genoeg in m'n schoenen sta om daarna niet direct door te knallen bij Dave Clark die ook in de Melkweg staat...)

Morgen de grote dag met VBX x Sunrise.

En dan zondagmiddag de Finale in de Loft!

ADE let's go :*) 8)

• bownbreaker
Iemand nog tips voor afters op de zaterdagnacht? Wij zitten er zelf nu aan te denken om na Dockyard misschien door te gaan naar de gashouder, maar dat is wel erg hard voor na een feest als Dockyard.

• Gaargod
@bownbreaker, pak je VBX x Sunrise in Lo-Fi mee, als je nog kaartjes weet te vinden ;)

• yrew
Was deze al langs gemkomen hier? Dacht het niet.

yrew wijzigde deze reactie 19-10-2019 13:12 (35%)

huh?!?!?

• yrew
bownbreaker schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:44:
Iemand nog tips voor afters op de zaterdagnacht? Wij zitten er zelf nu aan te denken om na Dockyard misschien door te gaan naar de gashouder, maar dat is wel erg hard voor na een feest als Dockyard.
Ik had het gecombineerd met een overnachting en dan met een beetje discipline de wekker vrij vroeg gezet om naar Breakfast Club te gaan

https://www.amsterdam-dan...y-i-f-courtesy-a-o/26896/

edit: Oops b2b posts foei.

huh?!?!?

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Berovingen met pepperspray bij Martin Garrix-concert, 130 mensen onwel

https://www.nu.nl/binnenl...ert-130-mensen-onwel.html

Pffff wéér al! Afgelopen jaar hetzelfde gebeurt daar

• ppeterr
Niks kwa streams te vinden van ADE, maakt ook niet uit. Volgens mij is het harstikke saai daar.

In mijn "nog te kijken" lijstje stond Zonneveld. Lekker relaxed, zonder pepperspray en gedoe... ;/

YouTube: Reinier Zonneveld live showcase at De Marktkantine (Amsterdam)

19:15u

[edit] YouTube: Awakenings X Joris Voorn & Friends
Zal wel saai zijn :*)

ppeterr wijzigde deze reactie 19-10-2019 20:33 (69%)

MENTAL SHUTDOWN

• ppeterr
Nou, de toon is wel gezet door Joris. Dat wordt een feest daar in de gashouder... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

MENTAL SHUTDOWN

• Jurgen1989
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 10:30
Ik ben gister nacht naar Loveland x 909 geweest, wat een geweld!
Speedy J met Lucy als Zeitgeber, briljant.
Sam Paganini ook gruwelijk en Pan-Pot en Liebing nog als toetje 😊.

• ppeterr
[edit] Het meeste is ondertussen alweer weg ...jammer

YouTube: Awakenings X Joseph Capriati Invites
YouTube: Awakenings ADE 2019 | Maceo Plex
YouTube: Awakenings ADE 2019 | Enrico Sangiuliano
YouTube: TITIA - Live @ Amsterdam Dance Event (ADE 2019)

YouTube: Awakenings ADE 2019 | Adam Beyer
YouTube: Awakenings ADE 2019 | Layton Giordani B2B Bart Skils
YouTube: Awakenings ADE 2019 | ANNA
YouTube: Awakenings ADE 2019 | Dax J

YouTube: Awakenings x Charlotte de Witte presents KNTXT ADE 2019]
YouTube: Carl Cox x Awesome Soundwave ADE 2019 (4 1/2 hrs set)
YouTube: Shdw & Obscure Shape @ ADE Awakenings X KNTXT
YouTube: ANNA - Live @ Awakenings X Joseph Capriati Invites
YouTube: Carl Cox b2b Joseph Capriati - Live @ Awakenings X Joseph Capriati I...
YouTube: Awakenings20/10/2019 LUIGI MADONNA
YouTube: Derrick May Techno DJ Set Live From Hi-Tek-Soul ADE Party

ENRICO SANGIULIANO - LIVE @ AWAKENINGS X ADAM BEYER PRES. DRUMCODE X ADE 2019
https://www.facebook.com/.../videos/1188486131493310/
BART SKILS AND LAYTON GIORDANI - LIVE @ AWAKENINGS X ADAM BEYER PRES. DRC X ADE 2019
https://www.facebook.com/djbartskils/videos/399718717624327/
ADAM BEYER - LIVE @ AWAKENINGS X ADAM BEYER PRES. DRUMCODE X ADE 2019
https://www.facebook.com/.../videos/1713038502164206/
MACEO PLEX - LIVE @ AWAKENINGS X ADAM BEYER PRES. DRUMCODE X ADE 2019
https://www.facebook.com/MaceoPlex/videos/908960439488499/

YouTube: EXIT presents LIFE STREAM | Juliet Fox live @ Cranesessions x ADE 2019
YouTube: EXIT presents LIFE STREAM | Any Mello live @ Cranesessions x ADE 2019
YouTube: DJ Jock LIVE @ ADE: EXIT x Cranesessions | BE-AT.TV

ppeterr wijzigde deze reactie 25-10-2019 16:00 (196%)

MENTAL SHUTDOWN

• bownbreaker
Heb het ook weer achter de rug, topeditie gehad! Aan het begin van Dockyard/Mystic garden ff rondgelopen tot een uurtje of 19:00, om 19:30 Charlotte gecheckt, daarna half uurtje Len Faki meegepakt en toen afgesloten bij Dax J, heerlijk geknald daar. Zondag ff uitgebrakt en 's avonds nog thuishaven meegepakt. Ben redelijk fit nu :D. Gelukkig hadden wij een hotel met zwembad en sauna, kon je heerlijk vertoeven op die brakke zondag.

• Tjesus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12:55
Hier ook een topeditie gehad.
Zaterdag naar Exhale geweest. Voornamelijk in de mainroom geweest. Volvox begon al uitermate goed te knallen, vervolgd door Amelie Lens en 999999999.

Tussendoor ook nog even gekeken bij Under Black Helmet, aangezien ik nog weleens iets van hem wat hoor op YouTube. Dat was, vreemd genoeg, iets teveel voor mijn vrienden. Misschien komt dat wel, omdat het in de kleine zaal was. Daar is het ook vaak te vol.

Indeling was vergeleken met Katharsis ook een klein beetje anders.
Waar normaal de rookruimte was, was dat veranderd naar een chill area.
De grote ingang (bij de foodcorner) hebben ze veranderd als de smoking area. Ingang was nu ook aan de kant van Radio Nachtlab.

Edit:
Hier nog een kleine sfeerimpressie. Een video van Volvox en een video van 999999999.

https://1drv.ms/f/s!AoQ0Yl6pjkZgjKkvin7YYt78K6Y9LA

Tjesus wijzigde deze reactie 21-10-2019 20:42 (9%)

PSN ID: P1K4NT0

• bownbreaker
Tjesus schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:00:

Edit:
Hier nog een kleine sfeerimpressie. Een video van Volvox en een video van 999999999.

https://1drv.ms/f/s!AoQ0Yl6pjkZgjKkvin7YYt78K6Y9LA
Dat ging er wel bij zeg!
Drop deze hier ook ff, best wel een dikke plaat (vond ik) die Dax J bij Dockyard dropte. Volgens mij is dit de ID: VTSS - Atlantyda, komt ergens deze maand uit.

bownbreaker wijzigde deze reactie 22-10-2019 19:34 (7%)

• ppeterr
New chick in town, een beetje geweld na het indutten na ADE mag toch wel :)

@bownbreaker hopelijk komt die DaxJ set weer snel online, ziet er gaaf uit wat je even kort neerzet.
YouTube: VTSS - atlantyda ( unreleased )
@Tjesus 999999999 man man man......wat een feest, wat een sfeertje. Kom maar online met die set !!

ppeterr wijzigde deze reactie 24-10-2019 19:15 (43%)

MENTAL SHUTDOWN

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 10:48
Nog geen ADE report gedropt aangezien het wat minder relevant is hou ik het kort.

Vrijdag Paradis x Loveland in Warehouse Houthavens. Muziek was echt top vooral Jamie Jones en Marco Carola. Was ook met een redelijk grote en leuke groep. Voor de rest was het redelijk ruk. Aankleding, publiek etc. Drankje halen was een drama. Groot deel van de avond was het voor mijn gevoel gewoon te druk. Gelukkig werd het tijdens de beste uurtjes qua drukte ook beter.

Zaterdag Joseph Capriati Invites. Deze avond alleen met m'n vriendin gegaan. Awakenings in de Gashouder blijft voor mij een topervaring. Zeker als Carl draait. Kwam precies binnen toen Anna begoen en zat er al snel lkkr in. Was weer een top avond en bijna tot het einde gebleven. Carl en Joseph zette voor mij ook lekkere sets neer.

• bownbreaker
paragon schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:27:
Nog geen ADE report gedropt aangezien het wat minder relevant is hou ik het kort.

Vrijdag Paradis x Loveland in Warehouse Houthavens. Muziek was echt top vooral Jamie Jones en Marco Carola. Was ook met een redelijk grote en leuke groep. Voor de rest was het redelijk ruk. Aankleding, publiek etc. Drankje halen was een drama. Groot deel van de avond was het voor mijn gevoel gewoon te druk. Gelukkig werd het tijdens de beste uurtjes qua drukte ook beter.

Zaterdag Joseph Capriati Invites. Deze avond alleen met m'n vriendin gegaan. Awakenings in de Gashouder blijft voor mij een topervaring. Zeker als Carl draait. Kwam precies binnen toen Anna begoen en zat er al snel lkkr in. Was weer een top avond en bijna tot het einde gebleven. Carl en Joseph zette voor mij ook lekkere sets neer.
Gashouder is voor mij ook nog steeds m'n favoriet. Wil er alleen niet te vaak heen omdat ik bang ben dat het vanzelf een keertje "oud" wordt. Ben afgelopen twee jaar iets van vijf keer in de gashouder geweest, nog steeds een topfeest, maar als ik op dit tempo door blijf gaan dan ben ik het waarschijnlijk zat over een aantal jaartjes. Oud en nieuw skip ik ook, waarschijnlijk sta ik met pasen weer in de gashouder omdat een aantal vrienden van mij er nog nooit zijn geweest en ik ze graag een keer meeneem.

Eerstvolgende feestje voor mij is waarschijnlijk Awakenings Eindhoven, duurt nog aardig lang maar heb er nu al zin in :D. Heeeel misschien nog Rotterdam Rave pakken in december, maar die is voor zover ik weet ook al uitverkocht, wordt dus rondneuzen op Ticketswap.

• paragon
@bownbreaker ja ik snap wat je bedoelt. Probeer het zelf op max 2x per jaar te houden. Maar weet niet of ik 30 dec over kan slaan. Zou dan de 3de x worden.

Heb zelf nig geen idee wat m'n volgende feest woord. WTTF indoor was vorig jaar top(line up main vooral) duurde ook tot 2uur. Dit jaar zegt de line up me weinig. Rotterdam Rave spreekt me dan weer aan alleen de terugreis ben ik meestal te lui voor.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Ik hoor deze net in m'n playlist en vind het toch eigenlijk ook wel een lekker nummer. Zeker het droge stukje na de break na 3:18 beukt wel lekker! :)

YouTube: Sopik - FLASH (Original mix)

Evanescent wijzigde deze reactie 25-10-2019 14:12 (8%)

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.

• Grifoendor
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 01:57
Ook maar eens een eerste post hier, ga ondertussen alweer sinds 2012 naar feestjes en het blijft toch altijd weer leuk. Eerder veel naar Reaktor enz. geweest en nu liever naar wat minder duistere feestjes haha

Op de vrijdag naar Dave Clarke, DVS1, Luke Skater en Paula Temple in de Melkweg geweest, ging er weer erg heftig aan toe.. Qua sfeer vind ik de Melkweg nooit heel erg tof en qua publiek ook niet, maar al met al een erg geslaagd feestje.

Op de zaterdag naar Westerunie x Watergate geweest, blijft een leuke locatie! Artiesten gaven mij erg een Afterlife vibe en daardoor eigenlijk de hele avond in de minuscule 3e zaal gestaan met 30 man! Aan het einde van de avond werd er wel weer redelijk gedraaid en daarom daar ook afgesloten. Altijd leuk wat variatie en Exhale had mij eigenlijk ook wel erg vet geleken onder andere door under black helmet!

• Grifoendor
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 01:57
bownbreaker schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:03:
[...]

Gashouder is voor mij ook nog steeds m'n favoriet. Wil er alleen niet te vaak heen omdat ik bang ben dat het vanzelf een keertje "oud" wordt. Ben afgelopen twee jaar iets van vijf keer in de gashouder geweest, nog steeds een topfeest, maar als ik op dit tempo door blijf
gaan dan ben ik het waarschijnlijk zat over een aantal jaartjes. Oud en nieuw skip ik ook, waarschijnlijk sta ik met pasen weer in de gashouder omdat een aantal vrienden van mij er nog nooit zijn geweest en ik ze graag een keer meeneem.

Eerstvolgende feestje voor mij is waarschijnlijk Awakenings Eindhoven, duurt nog aardig lang maar heb er nu al zin in :D. Heeeel misschien nog Rotterdam Rave pakken in december, maar die is voor zover ik weet ook al uitverkocht, wordt dus rondneuzen op Ticketswap.
Dat moment is dus bij mij al aangebroken, over het algemeen altijd dezelfde show en vind daarnaast de Gashouder qua toiletten enz. niet al te best.. maar ben ondertussen ook al tussen de 10-15x in de Gashouder geweest hahah

Edit: excuus voor de double post

• KirovAir
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10-11 20:39
Niet 100% techno maar kon hem even niet in een ander topic plaatsen. ;)
Weet iemand welk nummer dit is? Werd gedraaid door Artbat vorige week en ik heb al z'n nummers uitgepluist klik er net naast volgens mij! (Gaat om de drop, heb slechts 3 seconden daarvan :p )
https://imgur.com/a/B9dy0tn

KirovAir wijzigde deze reactie 25-10-2019 22:20 (10%)

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

@KirovAir Zie Hoe heet dit nummer? Deel 42. Maar ik herken de muziek wel maar weet niet hoe die heet, sorry. ;)

Tijd voor trommeltjes en veel ritmes!! oOo
YouTube: -Latin Lover- Oldschool Techno Mix 100% Vinyl

edit:
Wauw, dat channel heeft een ware schat aan klassieke livesets! _/-\o_
YouTube: Ranura 87

edit:
Nog een toevoeging: Het origineel (YouTube: Clouds - Chained to a Dead Camel) is lekker maar deze remix mag er ook zeker zijn:

YouTube: Clouds - Chained To A Dead Camel (Perc Remix) oOo

Evanescent wijzigde deze reactie 25-10-2019 23:02 (111%)

• infidel011
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 13-11 21:19
KirovAir schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:20:
Weet iemand welk nummer dit is? Werd gedraaid door Artbat vorige week en ik heb al z'n nummers uitgepluist klik er net naast volgens mij! (Gaat om de drop, heb slechts 3 seconden daarvan :p )
joris voorn draaide die drop ook op zijn awakenings set. Helaas geen track-ID beschikbaar in de youtube comments ;( .

• AyeAyeCaptain!
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Retro Sale 2019!
PSP 1000 + 6.60 pro c2 (256GB)
PSVita + Henkaku Enso (128GB)
Old 3DS + Luma3DS (Boot9strap) (160GB)
Nintendo Switch 3.0.1 original firmware

• ppeterr
https://www.1001tracklist...therlands-2019-10-18.html

Daar staat ie dus tussen volgens @infidel011
(zal je net zien dat het een van de missende entry's is) :P

Nog even een lekker setje van ADE!

En Chis, ook 909 op ADE

Dit is ook wel een errrrrrrrrrrrrrg dikke track zeg:

YouTube: Rudosa - Obsolescence (Original Mix)

ppeterr wijzigde deze reactie 29-10-2019 12:42 (29%)

MENTAL SHUTDOWN

• paragon
Toch maar alvast kaarten gehaald voor Awakenings op 30dec. EIgenlijk is het plan om de 31ste naar meet me back stage in Rotterdam te gaan, maar als ADE lukt moet dit ook lukken 🤡

• ppeterr
Brennen Grey anyone ? Ik zeg, ja zeker!
Deze gast zet een goed stevige maar toch progressieve sound neer, met een platen keuze die mij in ieder geval de hele set de oortjes heeft doen spitsen! Af en toe een symfonisch stukje, soms wat hard en ruig maar zeker verfrissend.... wel ja wat dan ook een topper! (imho)

Deze hieronder er even achteraan is ook niet lullig trouwens, die stampt nog eventjes behoorlijk door...

https://soundcloud.com/br...sisyphos-hammahalle-42119

ppeterr wijzigde deze reactie 29-10-2019 17:20 (18%)

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Phoe, Marcel Dettmann & Job Jobse in de School op 1 December. Dat is smullen!!
Laat ik nu net 2 December vrij hebben *O* B-)

Oh ja, had ik hier al gezegd dat ik een heerlijk ADE heb gehad? Volgens mij niet. Het was heerlijk!
Met als absoluut hoogtepunt de Zondagmiddag in de Loft van de Amsterdam Toren, met André Galluzzi (wat een baas is dat! Die wil ik best nog eens wat langer horen draaien), gevolgd door Sven Vath, en daarna de heren van Adriatique in de B2B met Mano le Tough... Wat een feest was dat zeg. En dat uitzicht over de stad! Waanzinnig.

Zaterdag had ik VBX x Sunrise waar ik met mede Tweaker @tAnk en co de "nieuwe oude" loods Lo-Fi onveilig heb gemaakt, was ook zeker de moeite waard. Lekkere eindeloze Roemeense minimal house & techno. Echt muziek die je op een dik dik soundsystem moet horen om alle laagjes erin te kunnen ontdekken & apprecieren. Nu was dat helaas bij vlagen wat minder goed voor mekaar, terwijl ze juist hoog opgeven over de geluidsinstallatie aldaar... Ik ben beter gewend van VBX. Volgende keer maar weer fijn in de Elementenstraat, of het spul beter afstellen.

• Gaargod
De set van Dax J op ADE Awakenings staat weer mooi op YouTube, samen met wat anderen en er worden nog dagelijks sets (opnieuw) "gepremiered" :)

YouTube: Awakenings ADE 2019 - Dax J

oa. Matrixxman & ANNA staan er al op, lekker hoor!!
YouTube: Awakenings

• bownbreaker
Gaargod schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:53:
De set van Dax J op ADE Awakenings staat weer mooi op YouTube, samen met wat anderen en er worden nog dagelijks sets (opnieuw) "gepremiered" :)

YouTube: Awakenings ADE 2019 - Dax J

oa. Matrixxman & ANNA staan er al op, lekker hoor!!
YouTube: Awakenings
Wat een held die Dax! Die laatste plaat is echt heer-lijk. Deze set lijkt wel aardig op wat hij bij Dockyard draaide voor zover ik me kan herinneren 8)7.

• Edwin__

Discogs

• ppeterr
Echt die Awakenings sets zijn allemaal erg fijn, zit nu te genieten van Carl Cox.

Nou valt mij wel op dit jaar, eigenlijk bij alle sets. Dat er soms een naar bijgeluid zit.
Net zoals vroeger een vuile schuif van het mengpaneel klonk.

Klik hier maar eens, en dan 15 seconden later op 51min een paar keer.

YouTube: Awakenings ADE 2019 - Carl Cox

Dit zit in iedere awakenings ADE set van dit jaar, is toch niet een nieuw effect ofzo :? :?
Vind het maar irritant geluidje dan :)

[edit] bij nader inzien, denk ik dat die rook kanonnen het veroorzaken.....zijn ook niet de minste.

ppeterr wijzigde deze reactie 02-11-2019 16:42 (9%)

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

ppeterr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:26:
Echt die Awakenings sets zijn allemaal erg fijn, zit nu te genieten van Carl Cox.

Nou valt mij wel op dit jaar, eigenlijk bij alle sets. Dat er soms een naar bijgeluid zit.
Net zoals vroeger een vuile schuif van het mengpaneel klonk.

Klik hier maar eens, en dan 15 seconden later op 51min een paar keer.

Dit zit in iedere awakenings ADE set van dit jaar, is toch niet een nieuw effect ofzo :? :?

Vind het maar irritant geluidje dan :)
Klinkt meer alsof er iemand in een microfoon zit te blazen. Misschien dat die per ongeluk open stond of iemand iets wilde gaan zeggen, of zo.

• ppeterr
Evanescent schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:42:
[...]

Klinkt meer alsof er iemand in een microfoon zit te blazen. Misschien dat die per ongeluk open stond of iemand iets wilde gaan zeggen, of zo.
Nou ik heb bijna alle sets geluisterd, en het zit in iedere set. Bij sommige veel meer dan nu bij cox.

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

ppeterr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:43:
[...]

Nou ik heb bijna alle sets geluisterd, en het zit in iedere set. Bij sommige veel meer dan nu bij cox.
Je bedoelt toch dat geluid op (o.a.) precies 51:00 - 51:04? Dat vind ik echt op neusadem in een mic klinken. Maar misschien is het wat voor Qmusic :P

Wel erg storend, inderdaad.

• ppeterr
Evanescent schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:47:
[...]

Je bedoelt toch dat geluid op (o.a.) precies 51:00 - 51:04? Dat vind ik echt op neusadem in een mic klinken. Maar misschien is het wat voor Qmusic :P

Wel erg storend, inderdaad.
Yeps, haha ja het geluid :) Maar ik denk dat ik er al achter ben. Het rook systeem veroorzaakt
die storing denk ik....naja waar ik al niet op let. Maar als het eenmaal op valt...pfffff

Of misschien rost Carl er even een paar lijntjes in onder de tafel daar 8) 8) :9

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

ppeterr schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:51:
[...]

Yeps, haha ja het geluid :) Maar ik denk dat ik er al achter ben. Het rook systeem veroorzaakt
die storing denk ik....naja waar ik al niet op let. Maar als het eenmaal op valt...pfffff
Scherp ja! Zul je zien, staat zo'n rookmachine op de zaalmicrofoon te blazen! Klinkt plausibel!

• ppeterr
Confirmed, op op 1:28.05

Beest van een kippevel plaat trouwens, behalve dat bijgeluid dan

MENTAL SHUTDOWN

• ppeterr
Credits naar Djerror die deze performance in mijn stream liet voorbijkomen.

Heerlijk warm, diep, iets snel. Een uurtje te kort....dat wel.

MENTAL SHUTDOWN

• ppeterr
Niet voor mij nu het moment om dit aan te knallen jammergenoeg. Ik heb er even super snel door heen geklikt, en volgens mij is dit zeker wel een knaller! /let me know

YouTube: 999999999 live techno set | CRSSD Fall 2019

MENTAL SHUTDOWN

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 11:46
Luister altijd de maandelijkse proton radio show van Ian O' Donovan (melodieuze techno). Ook groot fan van zijn producties dus helemaal super nice dat mn eigen track daarin voorbij komt :-) rond 20min ofzo

• ppeterr
@djerror Tof dat jouw tracks nu her en der gedraaid worden, het is een fijne set. Misschien iets te rustig voor mijn smaak. Maar het luisterde evengoed lekker weg.

Wat ik een opvallend toffe set vind. En zeker de plaatjes keuze:

MENTAL SHUTDOWN

• Tigerblood
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:34
infidel011 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:16:
[...]

joris voorn draaide die drop ook op zijn awakenings set. Helaas geen track-ID beschikbaar in de youtube comments ;( .
YouTube: Monolink - Return To Oz (ARTBAT Remix)

Stukje uit de video begint op 4:35 *O*

Tigerblood wijzigde deze reactie 10-11-2019 18:26 (38%)

• AyeAyeCaptain!
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Retro Sale 2019!
PSP 1000 + 6.60 pro c2 (256GB)
PSVita + Henkaku Enso (128GB)
Old 3DS + Luma3DS (Boot9strap) (160GB)
Nintendo Switch 3.0.1 original firmware

• bownbreaker
https://soundcloud.com/monnom-black/vtss-atlantyda dit is die dikke plaat die ik Dax J hoorde draaien op Dockyard, komt 29 november uit samen met een aantal andere tracks op Monnom Black. Andere track die dan ook uitkomt is Fractions - Zero Grounds, de plaat waar Dax J op Awakenings ADE mee afsloot. Vind ik ook een hele dikke!

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 04:28
Ik kan me wel heel erg goed vinden in Spaanse techno de laatste paar maanden, deze van Oscar Mulero is erg lekker, maar helaas slechts 1 uurtje lang:
YouTube: Oscar Mulero | Boiler Room x BAU Gijón

Tensal op 't zelfde evenement:
YouTube: Tensal | Boiler Room x BAU Gijón

Developer's HATE podcast:
https://soundcloud.com/hate_music/developer-hate-podcast-152

Mijn YouTube

• Gaargod
@bownbreaker, hier die track van VTSS met fijn vaag clipje :D
YouTube: VTSS: 'Atlantyda' | 4:3 Music Video

• bownbreaker
Zooo, die is heerlijk vaag inderdaad :).

• Edwin__
Lekker 's ochtends 7 uur nummertje :9

Discogs

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True