• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:55
Luister zelf ook heel breed, en kan ook erg genieten van de melodieuze techno (Kiasmos & David August bijvoorbeeld), maar op een feest heb ik niet zo veel met deze vorm van techno. Eigenlijk, de Awakenings-sound techno over het algemeen vind ik ook maar erg saai.

Ben zelf ook hobby DJ, en draai vaak een combi van acid, IDM, electro, breaks en industriele techno. Ik vind het ook gewoon normaal om 1 set bijvoorbeeld het volgende te stoppen;
YouTube: Dwaallicht - Humidex (2016)
YouTube: British Murder Boys - Anti Inferno
YouTube: The Outside Agency - Metal Slug
YouTube: Evigt Mörker - Den Stilla Kammaren [NE41]
YouTube: DJ Richard - Path of Ruin (Pain Mix)

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:26
Tigerblood schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:06:
Veel wat hier voorbij komt is ook meer het stevigere, traditionele Techno werk. Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook meer van het meer melodieuze werk. Daarom kan ik die set van Mees Salomé ook zeker waarderen.

Techno is sowieso nogal onderhevig aan 'branchevervaging'. De trend om meer statische beats te gebruiken onder synthesizer sounds, arpeggios en stabs die vaak teruggrijpen naar de vroegere dagen van de Trance, wordt tegenwoordig vaak aangeduid als Melodic Techno, Ethereal Techno of iets in die trant.

Eigenlijk is dit een nieuwe substroming die pas sinds een jaar of 4-5 aanwezig is, voor zover ik weet. Een soort van doorontwikkeling van de Minimal sound van 10 jaar terug naar mijn mening. Ik ben zelf een groot fan van deze stijl. Als je kijkt wat er de afgelopen 5 jaar qua nieuwe sounds zijn bijgekomen in de dance-wereld, is die 'Afterlife sound' toch wel de meest interessante naar mijn mening. Ik noem het vaak 'de nieuwe Trance', vanwege de lange breakdowns en nadruk op melodie. De toevoeging van off-beat arrangement van de melodie is ook wel verfrissend. Vroeger was alles altijd 100% on-beat, volgens een vast stramien, nu schieten de noten je om de oren terwijl je het niet verwacht.

Klein voorbeeldje hieronder. Dit soort epische breaks, handjes in de lucht, zag je vroeger bij sets van Armin en Tiësto voordat ze volslagen EDM sell-outs werden:
YouTube: TALE OF US last track @ Unlocked PALERMO Mob Disco Theatre by LUCA D...

Ik vraag me eigenlijk wel af wat de 'hardcore' Techno heads van deze ontwikkeling vinden. Is het een smet op het blazoen van de traditionele Techno, of een welkome toevoeging en bron van variatie?

Bonus van de dag. De nieuwe Pig & Dan release staat op Soundcloud

[Soundcloud: Pig&Dan - Infinity - Drumcode - DC201 by Drumcode]
Welkome toevoeging.
Er zijn genoeg dagen in het jaar dat ik soms wat anders wil horen dan stevige techno. Dan wissel ik gewoon af met wat melodieuze techno (of muziek uit een andere genre). Het is alleen wel belangrijk voor mij dat, als ik naar een set luister, ik niet heel makkelijk "patronen" kan vinden zoals in EDM. (Dezelfde vocal, dezelfde opbouw naar de drop, dezelfde drop etc.) Dan vind ik het gelijk saai en zoek ik gelijk naar wat anders om te luisteren. Dat zie ik ook terug bij een bezoek naar een festival. Vind ik de DJ eentonig draaien, dan zoek ik een andere area waar het wel wat diverser klinkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:33
Puik vers bommetje van het welbekende kanaal van Kånde •
YouTube: Outlander - Don't Recall Using Teletransportation
Kickstart your morning ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Afterlife strikes again. Wat een plaat. Mijn favoriet van dit jaar tot nu toe. Kippenvel als die melodie erin komt op 1:27 _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@Tigerblood Ik hou er niet zo van als het (in mijn hoofd) niet klopt, zoals bij de nummers van Mathame. Off beat, prima, maar dit gaat mij te ver :)

Hij is al eens langsgekomen hier, maar dit moet je ook wel goed vinden lijkt me:

De locatie is bijna niet te verbeteren trouwens, wat een plek!

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tigerblood
albino71 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:48:
@Tigerblood Ik hou er niet zo van als het (in mijn hoofd) niet klopt, zoals bij de nummers van Mathame. Off beat, prima, maar dit gaat mij te ver :)

Hij is al eens langsgekomen hier, maar dit moet je ook wel goed vinden lijkt me:
[YouTube: Stephan Bodzin @ Piz Gloria for Cercle]

De locatie is bijna niet te verbeteren trouwens, wat een plek!
Thanks. Ga die Stephan Bodzin set zeker even checken!

Vrijdagmiddag is altijd genieten op Spotify als de Release Radar playlist weer uitkomt met allemaal nieuwe releases. Deze Techno knaller sprong er uit deze week.Lekkere old school vibe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:16
Gaargod schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:12:
Wat ik nou weer tegenkwam op een van mijn YouTube omzwervingen. Set van ene Eitan Reiter, super trippy in beeld gebracht, van het 'Ozora Festival' 2017. I like it a lot!! Lekker live, en met een pakkende mooie opbouw. Vast weer niet voor iedereen. Hoe dan ook!

YouTube: Eitan Reiter @ Ozora Festival 2017 / Pumpui [Full Set]
Lekker deze set even aangezet, en ik vind het heerlijk zo op de zondag middag.
Beetje electro techno of hoe we het ook tegenwoordig noemen. Met veel effectjes
die net even vals naar juist lekker lopen. Ja, fijn zo de zondag!
Ik vraag me eigenlijk wel af wat de 'hardcore' Techno heads van deze ontwikkeling vinden. Is het een smet op het blazoen van de traditionele Techno, of een welkome toevoeging en bron van variatie?

Ik ben denk ik niet een hardcore techno head. Maar ik vind vooral dat je elke stroming of wat dan ook
jij lekker vind om naar te luisteren, en wat ik zelf lekker vind om dan mee te stampen. Jij vooral zelf
lekker of goed kan gaan vinden! En of je het dan in dit topic pleurt, ik zeg graag! En dan reply ik daar
wel op als ik dat nodig vind. (waazig ? ja vind ik ook, maar ja zo is de smaak van een ieder dan ook) :P

Bij deze, ik zag die Pig&Dan ooit eens in een andere live set, en dacht uhmmm oke...

Maar sodeju wat een dikke track die DC201!!!!!!!!!

En NOIR altijd +10 trouwens, wat een knallers daar.

Ben ik alweer door de reply's heen, even kijken of ik nog zelf wat nuttigs kan toevoegen _/-\o_

Ik denk het wel, een vies vuil goor hard setje, van kirsten.

[ Voor 51% gewijzigd door ppeterr op 24-02-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
De Unpolished week is aangebroken... En ik heb nog geen ticket. Het begint toch zwaar te kriebelen (nu al :p) ik zou dolgraag o.a. MPIA3 weer eens willen horen!

Welke Tweakers zijn erbij ? @Edwin__ @Room42 @WasBak @Tjesus ?
@ppeterr die toch stiekem eens een keer helemaal van het padje gaat?

Ik zie dat er op ticketswap nog wel wat kaartjes worden aangeboden voor de mede-twijfelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
Veel wat hier voorbij komt is ook meer het stevigere, traditionele Techno werk. Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook meer van het meer melodieuze werk. Daarom kan ik die set van Mees Salomé ook zeker waarderen.

Techno is sowieso nogal onderhevig aan 'branchevervaging'. De trend om meer statische beats te gebruiken onder synthesizer sounds, arpeggios en stabs die vaak teruggrijpen naar de vroegere dagen van de Trance, wordt tegenwoordig vaak aangeduid als Melodic Techno, Ethereal Techno of iets in die trant.

Eigenlijk is dit een nieuwe substroming die pas sinds een jaar of 4-5 aanwezig is, voor zover ik weet. Een soort van doorontwikkeling van de Minimal sound van 10 jaar terug naar mijn mening. Ik ben zelf een groot fan van deze stijl. Als je kijkt wat er de afgelopen 5 jaar qua nieuwe sounds zijn bijgekomen in de dance-wereld, is die 'Afterlife sound' toch wel de meest interessante naar mijn mening. Ik noem het vaak 'de nieuwe Trance', vanwege de lange breakdowns en nadruk op melodie. De toevoeging van off-beat arrangement van de melodie is ook wel verfrissend. Vroeger was alles altijd 100% on-beat, volgens een vast stramien, nu schieten de noten je om de oren terwijl je het niet verwacht.

Klein voorbeeldje hieronder. Dit soort epische breaks, handjes in de lucht, zag je vroeger bij sets van Armin en Tiësto voordat ze volslagen EDM sell-outs werden:
YouTube: TALE OF US last track @ Unlocked PALERMO Mob Disco Theatre by LUCA D...

Grappig dat je het 'de nieuwe trance' noemt, want het is al jaren bekend onder het kopje 'neotrance' :)

Eigenlijk een soort doorontwikkeling van wat vroeger progressive (trance) heette en min of meer vermengd is met minimal.

En wat is 'traditionele techno'? Als je daarmee dingen als drumcode mee bedoelt, is dat eigenlijk tribal techno met veel monotone ritmes en percussie.

Voor de rest moet je het ook vooral zien als labels en niet als 'hokjes', want dan krijg je weer onzinnige discussies over wat in welk hokje 'moet'.

En wat ik ervan vind? Muziek staat nooit stil, anders zou het een saaie bedoening zijn. De tribal techno kende een hoogtepunt wat uitmondde in excessen als schranz, waarna de vernieuwing stagneerde en de populariteit weer instortte. Net als minimal en eigenlijk elke 'stijl die voorbij komt.

Het zal misschien de leeftijd zijn, maar inmiddels luister ik nog zelden naar echte beukmuziek a la Awakenings.
Mijn aandacht verschoven naar de wat rustigere electronische genres. Meer luister- dan dansmuziek.

Afgelopen zaterdag bijvoorbeeld in een stampvol Bitterzoet bij het eerste Nederlandse optreden van HAELOS geweest. Aanrader als je Moby/Faithless/Massive Attack interessant vindt.

Officieel 'electronic/triphop' qua 'hokje', maar alles live gespeeld ipv vanaf een laptop en bij vlagen erg dansbaar :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Gaargod schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:04:
De Unpolished week is aangebroken... En ik heb nog geen ticket. Het begint toch zwaar te kriebelen (nu al :p) ik zou dolgraag o.a. MPIA3 weer eens willen horen!

Ik zie dat er op ticketswap nog wel wat kaartjes worden aangeboden voor de mede-twijfelaars.
Leuk dat je mij noemt echt :) Maar nee ik ga niet er heen. Ik heb mij er een beetje
bij neergelegd dat als ik ooit ergens nog naar een feestje ga. Dat geheel spontaan
en per ongeluk zal gebeuren. Ik plan er niks voor, heb er ook een ietwat te druk leven voor
met mijn kinderen en werk. Die een hoge prio hebben bij mij.

En van het padje af, ik heb soms hier thuis al halve weg trekkers van de lekkere tracks
die voorbij stormen hier op het topic. En dat is nuchter :P zegt misschien wel genoeg.
Dat gaat dus zeker niet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Ik ben er zeker, heb een kaart voor beide dagen. Twijfel alleen of ik ze allebei ga redden, ben zaterdag bij Soenda geweest, en dat eist toch z’n tol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus

Ook al wil ik het wel, ik ga niet. Mijn vrienden waren jammer genoeg niet geïnteresseerd.
Volgend jaar een nieuwe poging proberen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Substantiv met een nieuwe set - een of ander gek wijf. (iets met vrije vertaling van haar DJ naam ofzo)

Maar erg tof!

`

Beetje in de dames hoek gebleven, en kwam op deze HATE. vuil - hard - 303 - industrial (ILIKE)

[ Voor 43% gewijzigd door ppeterr op 25-02-2019 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal

Ja, ik ben erbij op de vrijdag. Op ticketswap beginnen de prijzen alweer wat te zakken ;)

Denk dat ik het volgende ga doen;
00:30 - 02:00: Parrish Smith
02:00 - 03:30: Helena Hauff
Even wat rondjes lopen, wat eten enzo.
04:30 - 06:00: MPIA3
06:00 - 06:30: stranger
Weer even chillen
07:30 - 09:00: Manu Le Malin _/-\o_

Ik gebruik niet, dus echt van het padje ga ik niet ;) Drink een paar biertjes en daar houd het wel bij op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Lijkt erop dat ik wel wat vrienden meekrijg dus denk morgen kaartjes scoren! Of dan is weer de vraag, 'durven' we te wachten tot Vrijdag als ze wellicht echt voor bodemprijzen weggaan op Ticketswap... Nachtje over slapen dan maar.

@ppeterr SPFDJ die jij daar post draait als opener in zaal 2 @Unpolished vrijdag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
SPFDJ heeft een heerlijke set tijdens Herrensauna X Boilerroom gedraaid een tijdje terug.

https://soundcloud.com/pl...boiler-room-x-herrensauna

Die van 1985 is trouwens ook niet verkeerd.

Ik zou SPFDJ boven Parrish Smith kiezen vrijdag, Parrish draait toch al wel redelijk vaak in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
WasBak schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:48:
SPFDJ heeft een heerlijke set tijdens Herrensauna X Boilerroom gedraaid een tijdje terug.

Ik zou SPFDJ boven Parrish Smith kiezen vrijdag, Parrish draait toch al wel redelijk vaak in NL.
Ja, maar hij draaide vorig jaar oude Industrial Strength platen van een alias van Manu le Malin vorig jaar _/-\o_

YouTube: Manga Corps - War Dancer

En deze

YouTube: Slab - Anoint me with the black sperm of Beleth

:9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Edwin__ schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:49:
[...]

Ja, maar hij draaide vorig jaar oude Industrial Strength platen van een alias van Manu le Malin vorig jaar _/-\o_

YouTube: Manga Corps - War Dancer

En deze

YouTube: Slab - Anoint me with the black sperm of Beleth

:9~
Ik kwam vorig jaar pas bij Helena binnen. Helaas gemist, maar dat klinkt in de Elementenstraat wel aardig. ;)

Ik vond m zaterdag niet zo best, maar ik gok dat hij toen wat gereserveerder draaide dan wanneer hij dat op Unpolished kan/mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 16:05
WasBak schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:48:

Gruwelijke set inderdaad! Kom er net ook nog eens achter dat SPFDJ a.s. zaterdag in Eindhoven te bewonderen is. Gaat een mooie afsluiter van een carnavalsdagje worden _/-\o_ 8)7

https://lab-1.nl/events/lab-1-club-w-spfdj/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Techno donderdag begin ik met Bartje. (volgens mij zijn er een aantal heen geweest van hier)
Begin is een aantal vrij zoete, warme, trancy plaatjes...moet nog even verder luisteren,
goed het blijft een vrij zwoel vlak setje...goed om even rustig mee te beginnen...
.next up Cari.

En nee er is even vandaag geen middenweg, gelijk maar pitch +3, en een boel meer old-skool'isch

GOED Er schijnt dus vandaag toch een behoorlijke middenweg te zijn, oke Lekebusch vond ik
een heerlijk setje. Maar ja....dan rommel je wat door en dan knal je tegen het volgende.

Afsluiter voor mij vandaag. En wat voor een...harder, lekkerder, knetterder dus
an abstract concept from the minds of two people who do not feel the need to define it
999999999

op 33min, mijn meest fav. nr van nu. (en vorig jaar)

[ Voor 75% gewijzigd door ppeterr op 28-02-2019 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Zo @ppeterr , das lekkergoings op die Reclaim your City set van 9x9 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
ppeterr schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:36:
Techno donderdag begin ik met Bartje. (volgens mij zijn er een aantal heen geweest van hier)
Begin is een aantal vrij zoete, warme, trancy plaatjes...moet nog even verder luisteren,
goed het blijft een vrij zwoel vlak setje...goed om even rustig mee te beginnen...
.next up Cari.

[Soundcloud: DCR447 – Drumcode Radio Live - Bart Skils live from Shelter, Amsterdam by adambeyer]

En nee er is even vandaag geen middenweg, gelijk maar pitch +3, en een boel meer old-skool'isch

[Soundcloud: MODULAR EXPANSION PODCAST #098 | CARI LEKEBUSCH by Modular Expansion]

GOED Er schijnt dus vandaag toch een behoorlijke middenweg te zijn, oke Lekebusch vond ik
een heerlijk setje. Maar ja....dan rommel je wat door en dan knal je tegen het volgende.

Afsluiter voor mij vandaag. En wat voor een...harder, lekkerder, knetterder dus

[...]

999999999

[Soundcloud: Reclaim Your City 319 | 999999999 by Reclaim Your City]

op 33min, mijn meest fav. nr van nu. (en vorig jaar)
Ik krijg nog een luxeprobleem van al die setjes. :(
Ben net begonnen met het luisteren van Stranger op Soenda afgelopen zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
Unpolished vanavond :D

Lekkere inkomer: https://soundcloud.com/re...ff-flow-festival-helsinki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
De kogel is nog niet door de kerk vwb. Unpolished dus ik zit nog in wat bijpassende rustigere melodieuze sferen. YouTube: Lane 8 - Atlas

Kaartjes op ticketswap inmiddels ruim onder de EUR 30,- :> :> ik wacht nog een paar uurtjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Gaargod schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:16:
De kogel is nog niet door de kerk vwb. Unpolished dus ik zit nog in wat bijpassende rustigere melodieuze sferen. YouTube: Lane 8 - Atlas

Kaartjes op ticketswap inmiddels ruim onder de EUR 30,- :> :> ik wacht nog een paar uurtjes!
En wat is het geworden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:08
[YouTube: DCR 448 | Adam Beyer - Live in La Fabrica (Cordoba, Argentina) [Drumcode Radio 448]]
Weet niet hoe jullie hier over Adam Beyer en Drumcode denken (bij /r/techno hebben ze er een hekel aan), maar z'n nieuwe podcasts staan meestal op vrijdag al op YouTube en deze is wel weer heerlijk hoor!

[ Voor 26% gewijzigd door bownbreaker op 02-03-2019 18:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lekker mixje, maar holy fuck! Check die mega-gedetailleerde 'tracklist' rechtsonder in de video weer! _/-\o_ Dit verdient echt een medaille, wat mij betreft!

YouTube: Ghost in the Machine @ Rotterdam Rave (20-12-2018)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Ik raak toch altijd weer behoorlijk enthousiast als ik soundcloud open gooi.
Lijkt erop dat ik van afgelopen week toch nog een aantal dingen heb gemist.

Tevens de dingen hierboven schieten van ruig naar soepel :) och och wat een
heerlijk breed geluid is dat techno toch :)

Allen bedankt voor jullie suggesties. Ik ga weer even wat sets aan knallen en kijken
of er iets bijzit waarvan ik denk dat jullie dat ook waarderen.

@bownbreaker Adam is een topper!

[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 02-03-2019 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
SAMA is een producer die ik sinds vorig jaar in het vizier heb. Maakt erg goede producties. Nieuwe release op Kraftek bevat ook weer 2 kekke tracks:

YouTube: SAMA - Loveblind (Original Mix)

YouTube: SAMA - The Fallen (Original Mix)

[ Voor 31% gewijzigd door Tigerblood op 02-03-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
ppeterr schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:13:
Ik raak toch altijd weer behoorlijk enthousiast als ik soundcloud open gooi.
Lijkt erop dat ik van afgelopen week toch nog een aantal dingen heb gemist.

Tevens de dingen hierboven schieten van ruig naar soepel :) och och wat een
heerlijk breed geluid is dat techno toch :)

Allen bedankt voor jullie suggesties. Ik ga weer even wat sets aan knallen en kijken
of er iets bijzit waarvan ik denk dat jullie dat ook waarderen.

@bownbreaker Adam is een topper!
Ik verbaas me er soms ook over, van de melodieuze muziek van bijvoorbeeld een Tale of Us, tot het hardere beukwerk van iemand als Dax J. Het is echt een ontzettend breed genre en ik vind het allemaal eigenlijk wel tof.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gaargod
Het was echt last minute, maar we hebben het toch gered naar de Elementenstraat vannacht :D
Wat een mokerharde rave was het weer zeg, niet normaal. Het gaat elk jaar een tandje harder!

Kwamen binnen toen de sets van SPFDJ in room 2 en Parrish Smith in room 1 al in volle gang waren, hebben de tijd een beetje verdeeld tussen die 2. Was nog ff inkomen toen, en 'opwarmen' is een woord dat ze bij Unpolished niet kennen natuurlijk! Helena Hauff trok vervolgens echt alle registers open, wat een geweld. Echt ongekend. De live act van The Empire Line was ook de moeite waard, daardoor rustmomentje overgeslagen |:( en toen was het alweer tijd voor MPIA3 waar ik hoge verwachtingen van had. Die werden redelijk waargemaakt, het was een stevige beukset die naar mijn mening soms wat 'groove' miste. Inmiddels waren de benen er wel een beetje klaar mee dus nu MPIA3 weer op huis aan gegaan. Al met al weer een geslaagde party, ik ben benieuwd hoe de ravers het er vanavond vanaf brengen als het nog een tandje harder gaat (kijkende naar de line-up). @WasBak ga je er (weer) voor vanavond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Gaargod schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:15:
Het was echt last minute, maar we hebben het toch gered naar de Elementenstraat vannacht :D
Wat een mokerharde rave was het weer zeg, niet normaal. Het gaat elk jaar een tandje harder!

Kwamen binnen toen de sets van SPFDJ in room 2 en Parrish Smith in room 1 al in volle gang waren, hebben de tijd een beetje verdeeld tussen die 2. Was nog ff inkomen toen, en 'opwarmen' is een woord dat ze bij Unpolished niet kennen natuurlijk! Helena Hauff trok vervolgens echt alle registers open, wat een geweld. Echt ongekend. De live act van The Empire Line was ook de moeite waard, daardoor rustmomentje overgeslagen |:( en toen was het alweer tijd voor MPIA3 waar ik hoge verwachtingen van had. Die werden redelijk waargemaakt, het was een stevige beukset die naar mijn mening soms wat 'groove' miste. Inmiddels waren de benen er wel een beetje klaar mee dus nu MPIA3 weer op huis aan gegaan. Al met al weer een geslaagde party, ik ben benieuwd hoe de ravers het er vanavond vanaf brengen als het nog een tandje harder gaat (kijkende naar de line-up). @WasBak ga je er (weer) voor vanavond?
De topper van vrijdag was voor mij SPFDJ en daarna wel Kobosil. Vandaag iets rustiger aan gedaan en om 4 uur naar huis gegaan, de koek was wel op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWSteal
Gaargod schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:15:

Wat een lekkere avond weer _/-\o_

Was redelijk laat binnen +- 02:15 omdat de pre-party erg gezellig was. Eerst even stukje New Frames (a.k.a The Panacea) meegepakt en uiteindelijk om 3uur bij Helena Hauff aangekomen. Erg lekkere set wat ze draaide!

Toen The Empire Line, was niet echt iets waarop ik zat te wachten. Techno met live-vocalen ga ik erg slecht op, dus besloten om even wat te eten en toen naar Hector Oaks gegaan. Draaide lekker stevige set, en sloot af met een leuke klassieker van PCP.

Inferno Bros - Slaves To The Rave
YouTube: 08 Inferno Bros - Slaves To The Rave

Toen nog even in zaal 2 gebleven voor Stranger, zoals altijd gewoon goede set. Vervolgens nog het laatste half uurtje van MPIA3 meegepakt. Zulke sets doen het bij mij altijd erg goed, misde iets aan flow maar zulke vette platen. Laatste 3 waren dit _/-\o_

Equinox - Acid Rain VIP (Breakage Final Mix)
YouTube: Equinox - Acid Rain VIP (Breakage Final mix)

Hellfish & Producer - The From Fuck-Daddy
YouTube: Hellfish & Producer -- Theme From Fuck-Daddy .wmv

U-Ziq - Hasty Boom Alert
YouTube: µ-Ziq - Hasty Boom Alert

Toen even kort bij Kobosil geweest, ook lekkere set, maar alsnog besloten naar Zadig te gaan. Man, man man, dit was echt het hoogtepunt van de avond. Lekker industriele oude underground hardcore draaien. Sloot ook af met een PCP track.

Mescalinum United - Symphonies of Steel Pt. 3
YouTube: Mescalinum United - Symphonies Of Steel Part 3

Toen nog Manu Le Malin meegepakt. Goede afsluiter, had alleen wel wat hoger tempo mogen draaien na het geweld bij Zadig.

Al met al weer een erg gave editie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Kleine sfeerimpressie van de set van Helena Hauff die ik tegenkwam op Facebook / raad de plaat... Vat het aardig samen :p
https://www.facebook.com/...rmalink/2181311625267936/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
@Edwin__ The Empire Line deed me ergens wel wat denken aan The Subs, die ik altijd wel erg kon waarderen en o.a. op I Love Techno 2011 heb gezien. Wellicht speelde er wat nostalgie mee :p

Van het weekend gelijk Awakenings Festival weekender tickets gescoord ook, doorpakken!

Edit
Lekkere set van Etapp Kyle hier: YouTube: Etapp Kyle Boiler Room x Generator Berlin DJ Set

[ Voor 20% gewijzigd door Gaargod op 04-03-2019 18:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
echt HATE lekker hoor, bracht mij op onderstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Voor de liefhebbers van de groovy microhouse & techno sound, check deze set vers van de pers!
YouTube: TRAUMER in The Lab LDN (minimal from Paris)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
Vroegah, toen ik nog jong was, ging ik vaak naar technofeesten, maar dan meer de mainstream grote feesten als Awakenings. Maar mijn smaak gaat toch meer richting het hardere beukwerk. En toen was er Reaktor, wat een feesten. Veel voor mij onbekende artiesten maar precies in mijn straatje qua tempo en hardheid. Zo ben ik aan een hoop inspiratie gekomen qua nieuwe artiesten. Zoals Perc en Truss bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
Kennelijk kon Kobosil niet wachten:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tigerblood
Laidback interlude: Ik zit echt helemaal te zweven door deze Progressive House track. Holy shit, wat een groove. Vanaf 2:22 echt een grote trip. Bril-fucking-jant _/-\o_

YouTube: The Story Of Us (Original Mix)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Set van Kobosil staat al op SoundCloud, oordoppen in!

https://soundcloud.com/ko...e-elementstraat-amsterdam

Edit: zie dat ik al te laat ben.... oops :P

Dan maar een oudere set delen van Ansome.
https://soundcloud.com/by...me-live-by-the-creek-2017

[ Voor 36% gewijzigd door WasBak op 08-03-2019 19:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
@Tjesus sodeju dat is best een harde set van kobosil. Ik heb hem even kort geluisterd
en besloten dat ik die een andere keer knetter hard aanknal.

Nu iets rustigers, een setje van Reinier, die hebben we ook al een tijdje niet meer zien langskomen hier.
Iets speelser en veel lekkere riedeltjes. Een echt Zonneveld setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Wat een set, echt niet normaal! Vooral die klapper met dat duitse gepraat ertussendoor bij 43:00.
@ppeterr Die van reinier vind ik ook lekker, heb 'm eerder vandaag al ff geluisterd!

[ Voor 9% gewijzigd door bownbreaker op 11-03-2019 19:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjesus
@ppeterr Misschien is deze van Blawan meer geschikt voor jouw oren.
In vergelijking met Kobosil vind ik Blawan ook zachter klinken, maar niet minder, dan Kobosil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Opletten!
Morgen om 19u wordt de set van Alien Rain van de Intercell Acid Night gestreamed op de Intercell Facebook page. Lekkah!
YouTube: Alien Rain - Alienated 4A

[ Voor 4% gewijzigd door Gaargod op 13-03-2019 13:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
Gaargod schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:04:
Opletten!
Morgen om 19u wordt de set van Alien Rain van de Intercell Acid Night gestreamed op de Intercell Facebook page. Lekkah!
YouTube: Alien Rain - Alienated 4A
Dat wordt morgen weer genieten! oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Tjesus schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:24:
[...]

Dat wordt morgen weer genieten! oOo
Ik knal net Blawan aan, die vind ik ook erg lekker. Erg fijne plaatjes waar veel gebeurd,
maar toch een lekker hard tempo. yeah i like!

En blij dat ik even loer hier
ik ken die hele alien niet, maar dat nummer in dat linkje, ja ik ben in die stemming!!!!

OW en dan lees ik facebook....

Kom op zeg !!! Dat heb ik er jaren geleden uitgegooid :((((((((((
(kan dat ook zonder account) Geef eens linkje dan als het kan. gevonden

Ow naja ben iig optijd :P 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door ppeterr op 13-03-2019 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
Marino Canal komt even door met een kneiter van een EP _/-\o_

[Soundcloud: PREMIERE : Marino Canal - Her Perfect Sky [SIAMESE] by Sweet Musique]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
ow ben een dag te vroeg voor die intercell zooi....naja zeg hahahah!!!
Ben ik helemaal hyped....ow ow ow....

Gelukkig beukt blawan hier gewoon lekker door.

[ Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 13-03-2019 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Lekker bezig @ppeterr, aan enthousiasme geen gebrek :D
Die set van Alien Rain was echt waanzinnig goed, ik ga er ook maar even voor zitten morgen. En dan hopen dat ie set ook op YouTube verschijnt zodat ik 'm lekker via de tv en bijbehorende speakers kan pompen!

Overigens komt Intercell op 3 Mei terug met een nieuw event, The Void. Nog mensen die er heen gaan? Of überhaupt andere rave plannen hier?

Ik ga in April naar Ben Klock ergens in Madrid.
En eind April naar Kingsdrums in de Undercurrent in Amsterdam, heerlijke Rominimal micro house & techno marathon voor de fijnproevers :)

[ Voor 18% gewijzigd door Gaargod op 13-03-2019 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Gaargod schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:16:
Die set van Alien Rain was echt waanzinnig goed, ik ga er ook maar even voor zitten morgen. En dan hopen dat ie set ook op YouTube verschijnt zodat ik 'm lekker via de tv en bijbehorende speakers kan pompen!

Overigens komt Intercell op 3 Mei terug met een nieuw event, The Void. Nog mensen die er heen gaan? Of überhaupt andere rave plannen hier?

Ik ga in April naar Ben Klock ergens in Madrid.
En eind April naar Kingsdrums in de Undercurrent in Amsterdam, heerlijke Rominimal micro house & techno marathon voor de fijnproevers :)
Ja zo zeg, die preview op die facebook pagina, ow heerlijk. Vervolgens zoek ik even
naar wat sets van hem, maar daar kan ik niet echt iets vinden wat zo is.
Allemaal wel lekker, maar zeker niet zo knetterend als wat hij in die preview laat horen.

Ik ram alles hier over mijn set - chromecast werkt heerlijk voor soundcloud/youtube en andere zooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
Gaargod schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:16:

Precies dat.

Aankomende editie van Intercell moet ik helaas overslaan. Anders wordt het veel te druk voor mij dat weekend.

Rave plannen zijn er zeker.
1) Aankomende zaterdag: Ellipsis w/ Falhaber, Ringo Live, CYNKT, Seek The Note.
Ben wel benieuwd. Aan de line-up moet het in ieder geval niet aan liggen.
2) 30 maart: Offline w/ Edge of Motion, Moving Thoughts Live & Jade
Idem dito wat betreft de line-up
3) 6 april: Kaleidoscope, ben wel benieuwd naar de lichtshows. Qua line-up is het voor mij misschien net
iets te zacht, maar een keertje wat anders is ook leuk.
4) 13 april: Eerste Warehouse party van de lokale jongens in Apeldoorn.

Ik ben de komende maand wel even zoet. En dan heb ik de festivals in de zomer nog niet meegerekend :z

Edit:
Helemaal vergeten. Hier nog een set van Ringo Live

[ Voor 7% gewijzigd door Tjesus op 13-03-2019 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Lekker bezig @Tjesus! Druk zat. Edge of Motion zou ik ook nog wel eens graag ergens willen zien / horen...

Ik zag trouwens dat De School een avond met Zeitgeber heeft in April, oftewel Speedy J & Lucy samen! Staan wel wat vuige sets van op YouTube... Zit dan zelf in Madrid echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Gaargod schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:58:
Lekker bezig @Tjesus! Druk zat. Edge of Motion zou ik ook nog wel eens graag ergens willen zien / horen...

Ik zag trouwens dat De School een avond met Zeitgeber heeft in April, oftewel Speedy J & Lucy samen! Staan wel wat vuige sets van op YouTube... Zit dan zelf in Madrid echter.
Ik kwam zojuist net dit setje tegen: YouTube: Edge of Motion at Festivaart x Magistraal 2018 | CHSR.tv
Het begint voor mij in ieder geval al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandervr
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-04-2024
Hier nog een goed afspeellijstje voor de liefhebbers: https://open.spotify.com/...si=ag_Xu_tLTuWoMfDvT9Pl9Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Lekkere boem-tsjik boem-tsjik boem-tsjik arbeidsvitamientjes van SLAM!!
YouTube: Slam - Constructivism

Edit 15u koffietijd toevoeging still going strong
YouTube: Flug - Ego Games (Original Mix) [Suara]

Edit oOo
YouTube: State of Stress (Original Mix)

[ Voor 47% gewijzigd door Gaargod op 14-03-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
Hoempf... na 2 minuut 10 _O_ :o

YouTube: SRVD - The Yard Man (Vinyl Version)

[ Voor 18% gewijzigd door Chiron op 14-03-2019 11:18 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
De setjes van Soenda 23-02-2019 zijn ondertussen ook online:

https://soundcloud.com/so...enda-indoor-festival-2019

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
owja moet opeens alles updaten hier.....wtf

bruut alle stekkers eruit gerukt en jazeker

Intercell!

[ Voor 41% gewijzigd door ppeterr op 14-03-2019 19:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Zo, Intercell FB stream op de laptop en BlueTooth connected aan de soundbar blaast 't prima door de kamer hier! pompen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Zo en die heeft bij plaatje 2 al aardig de beuk erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
uhh wat was dat :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Haha bedoelde je die tekst @ppeterr?

Wat een knalset was (is) dit toch zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Gaargod schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:35:
Haha bedoelde je die tekst @ppeterr?

Wat een knalset was (is) dit toch zeg.
Ja, ik sta hier te tippen. Komt er opeens een reclame van de lokale patatboer tussendoor ofzo :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Zo dan, die komen even binnen zeg die laatste tracks....

Absurd de laatste 2. Zo kan je toch niet je publiek achter laten....

En toen gingen de TL buizen aan _/-\o_

even een cool down.

YouTube: Milton Bradley in TweakFM (Alien Rain, Do Not Resist The Beat)

[ Voor 86% gewijzigd door ppeterr op 14-03-2019 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Haha, en toen begon dhr Heckmann! Zo, dit was weer ff genieten zeg.
Gelijk ff op YouTube opgezocht: YouTube: Regal & Alien Rain - Acid Affair Pt.01 [INV024]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tigerblood
Cercle is terug met een set van het duo ARTBAT op een werkelijk adembenemende locatie op een heuveltop in Rio de Janerio. Cristo Redentor in de verte op de achtergrond (zie 1:43). Gekkenhuis _/-\o_

YouTube: ARTBAT @ Bondinho Pão de Açúcar for Cercle

[ Voor 14% gewijzigd door Tigerblood op 15-03-2019 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:22
In plaats van in "De Tunnel" bij StuBru, heeft Charlotte de Witte nu gedraaid op Alpe d'Huez. :)

Ik heb de set nog niet volledig geluisterd maar snel doorheen geskipt en leek me wel prima. :)B
YouTube: Charlotte de Witte — Live at Tomorrowland Winter (surprise mountain ...

EDIT
Zat nog even verder te kijken op yt-kanaal van StuBru. Ik blijf toch wel fan van Joyhauser.. O+
YouTube: The Tunnel — Joyhauser (DJ-set)

[ Voor 18% gewijzigd door bal130 op 17-03-2019 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
bownbreaker schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:43:
[...]

Wat een set, echt niet normaal! Vooral die klapper met dat duitse gepraat ertussendoor bij 43:00.
@ppeterr Die van reinier vind ik ook lekker, heb 'm eerder vandaag al ff geluisterd!
Iemand een ID van dat plaatje met die duitse tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Assix schreef op zondag 17 maart 2019 @ 00:52:
[...]

Iemand een ID van dat plaatje met die duitse tekst?
Op 43:00 minuut is zeker geen Duits, maar dat terzijde. Je kunt in de comments van die mix zien dat je:
1) Niet de eerste en enige bent die dat wilt weten, en
2) Het een track is die later op het label van Kobosil gereleased wordt.

Nog even geduld dus! >:)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Wat een heerlijke set van Artbat @Tigerblood!! Die locatie is megavet. (wederom) Kudos voor Cercle zeg.

In other (steviger) news: nieuwe sets op de Reaktor Soundcloud, van Unpolished!! Ook die van MPIA3 :D
https://soundcloud.com/reaktorevents/sets/unpolished-2019

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nice, ja :) Maar doe mij maar liever gewoon linkjes, i.p.v. embeds. Dan blijft de pagina snel en ik moet toch klikken om ze af te spelen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Room42 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:54:
[...]

Maar doe mij maar liever gewoon linkjes, i.p.v. embeds. Dan blijft de pagina snel en ik moet toch klikken om ze af te spelen ;)
Precies dit. Met mijn 100 p.p.p. instelling gaat de snelheid er niet op vooruit (8>

Met dit nummer gaat mijn snelheid er wel op vooruit trouwens oOo
YouTube: Jeff Mills - Step to enchantment ( Original Version )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Wat bedoelen jullie nou met snelheid, browsen jullie op een 3210 ofzo ?

Ik heb er geen last van, trouwens erg dik nummer @AyeAyeCaptain! en mooie beelden.

betere versie van Mills :P Zonder rare springende ventjes.

YouTube: Jeff Mills - Step to enchantment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:03:
Wat bedoelen jullie nou met snelheid, browsen jullie op een 3210 ofzo ?

Ik heb er geen last van [...]
offtopic:
@ppeterr Jij hebt GoT zeker nog op 25 posts per pagina staan? ;) Check met 100 p.p.p. de eerste pagina nog maar eens ;)
Zie de Instellingen -> Threadlimiet
betere versie van Mills :P Zonder rare springende ventjes.

YouTube: Jeff Mills - Step to enchantment
Da's gewoon hetzelfde nummer... :?
Ah, ok, iets betere geluidskwaliteit.

[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 19-03-2019 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Room42 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:11:
[...]

offtopic:
@ppeterr Jij hebt GoT zeker nog op 25 posts per pagina staan? ;) Check met 100 p.p.p. de eerste pagina nog maar eens ;)
Zie de Instellingen -> Threadlimiet
Aah. Ja dat dus :9 Staat hier op 40....op 100 wordt het inderdaad wat stroperig.

Maar een knallende video is het wel wat hij neerzet, de video van Plukkk - Rejection
heb ik uitgezet. Ik zet hem niet hier neer, ik vind het veel te ver gaan.
Vind het wel een dik nummer trouwens, maar door de clip bah zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:28:
[...]

Aah. Ja dat dus :9 Staat hier op 40....op 100 wordt het inderdaad wat stroperig.

Maar een knallende video is het wel wat hij neerzet, de video van Plukkk - Rejection
heb ik uitgezet. Ik zet hem niet hier neer, ik vind het veel te ver gaan.
Vind het wel een dik nummer trouwens, maar door de clip bah zeg.
Tja, wat mij betreft geldt hier hetzelfde als in het grote grappige plaatjes-topic; Smaken verschillen. Als het niet bevalt, scroll je gewoon door ;)

Maar weer on-topic:
Nice: YouTube: Don Woezik - Pulsar (Original Mix) [TRM84]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Als ik vanaf mijn tablet in dit topic wil reageren, is dat vrijwel niet te doen door de embeds. Het topic lezen gaat wel (gelukkig :D).

Even een stapje terug qua intensiteit hier, kwam deze klassieker tegen in mijn Spotify lijst!
YouTube: John Creamer & Stephane K ‎– Forget The World (Main Mix) [HD]

Wel eens in een set van Ben Klock voorbij horen komen, al dan niet met slechts de vocals en dan een dikke kickdrum eronder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
AND via HATE

https://soundcloud.com/hate_music/and-hate-podcast-124

De embeds van SC doen die ook zo lastig ? Die vind ik persoonlijk erg fijn embedded.
Ik ben vrij visueel ingesteld, vind het vaak de lay out opleuken :)

[ Voor 16% gewijzigd door ppeterr op 19-03-2019 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Zo. Het mag wel weer eens. Zaterdag gaan we warmlopen voor Time Warp Mannheim met de vinyl helden eindbazen van Apollonia in Ampere Antwerp.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
@ericafterdark

Ik heb even moeten googlen op ampere en apollonia, lekker housy deuntjes.
Lijkt mij een sfeervolle tent wat goed past bij die gasten van apollonia.

Ik leg geheel geen link met time warp en hun deephouse achtige plaatjes, maar
zie dat ze inderdaad vorig jaar ook al in manneheim stonden. Anyway
Na het rust momentje nu dan weer beukerdebeuk! (volgens mij nog niet gepost)toch))

Ik zet lekker Pappenheimer er achteraan, iets minder "vies" maar wel heel "lekker"

[ Voor 16% gewijzigd door ppeterr op 19-03-2019 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Room42 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:54:
[...]

Nice, ja :) Maar doe mij maar liever gewoon linkjes, i.p.v. embeds. Dan blijft de pagina snel en ik moet toch klikken om ze af te spelen ;)
Ok, wat was ik denkende!

Nog een lekker nummertje hartverwarmende track dan om het goed te maken met je 8)
YouTube: Don Woezik - Pulsar (Original Mix) [TRM84]

[ Voor 57% gewijzigd door Zakkenwasser op 20-03-2019 07:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:01:
[...]

Ok, wat was ik denkende!

Nog een lekker nummertje dan om het goed te maken met je 8)
YouTube: Don Woezik - Pulsar (Original Mix) [TRM84]
:P iets met sigaar uit eigen doos :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:03:
[...]

:P iets met sigaar uit eigen doos :)
Great minds think alike *;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
Gaargod schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:48:
Wat een heerlijke set van Artbat @Tigerblood!! Die locatie is megavet. (wederom) Kudos voor Cercle zeg.

In other (steviger) news: nieuwe sets op de Reaktor Soundcloud, van Unpolished!! Ook die van MPIA3 :D
Sodeju, die van Manu Le Malin is heel hard, vooral op het eind, kwa geluid. Ik kan het nog waarderen, maar denk dat velen dat niet kunnen. Het is net een tandje harder en rauwer vergeleken met de set van Kobosil.

Vorige week de sets van Stranger, Kobosil en Blawan al geluisterd. De rest komt van de week wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Gaargod schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:48:

Ik zie net pas door mijn bovenbuurman dat het een hele playlist is _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Voor wie deze woensdag zin heeft in een - housy deep tech, tekno achtige old skool vibe.

Kan ik de volgende studio mix aanraden van tijger streepjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
Katharsis lineup zojuist aangekondigd;
𝗙𝗿𝗶𝗱𝗮𝘆, 𝗔𝘂𝗴𝘂𝘀𝘁 𝟮

▪ Amnesia Scanner live AV
▪ Djrum
▪ Legowelt presents Gladio live
▪ nthng
▪ O/H live (Rich Oddie & Huren)
▪ Phase Fatale
▪ Samuel Kerridge live
▪ Schwefelgelb live
▪ Source Direct
▪ Tommy Four Seven
▪ Veronica Vasicka
▪ Voiski
▪ Welt In Scherben aka Thomas P. Heckmann

𝗦𝗮𝘁𝘂𝗿𝗱𝗮𝘆, 𝗔𝘂𝗴𝘂𝘀𝘁 𝟯

▪ Acronym
▪ Attention Deficit Disorder (AnD & Dasha Rush)
▪ Belief Defect live AV (Drumcell & Luis Flores)
▪ Byetone live AV
▪ Damien Dubrovnik live AV
▪ Function
▪ Hypnoskull live AV
▪ Paula Temple
▪ Ron Morelli
▪ Stanislav Tolkachev
▪ Talismann
▪ Volition Immanent live
▪ VTSS
Vind vrijdag het leukste eruit zien. DJRum, Legowelt, Source Direct, Schwefelgelb, Veronicka Vasicka & Tommy Four Seven erg leuke namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Edwin__ schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:29:
Katharsis lineup zojuist aangekondigd;

[...]

Vind vrijdag het leukste eruit zien. DJRum, Legowelt, Source Direct, Schwefelgelb, Veronicka Vasicka & Tommy Four Seven erg leuke namen.
Nooit naar Katharsis geweest. Ik ben na het missen van Unpolished al een beetje bij mijn vrienden aan het zeuren om naar Katharsis te gaan.

Overigens heb ik alle setjes van Unpolished geluisterd.
Voor de mensen die hardcore/gabber niet kunnen waarderen zou ik de set van Zadig vermijden, en zoals ik eerder al zei, ook die van Manu Le Malin.

Alienata was heel erg wennen. Na een paar goeie beuksessies ineens naar electro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
Ik ken geloof ik helemaal niemand van bovenstaande line-up :7 :Z

Maar Kirsten *O* oOo *O* oOo *O* oOo dan weer wel, en is best een lekker ruig setje.
Zit fijn in elkaar. :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

[ Voor 13% gewijzigd door ppeterr op 21-03-2019 17:55 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 48 Laatste