Afbeeldingen Tweakblogs foetsjie

Pagina: 1
Acties:

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Op alle TweakBlogs werken de links naar afbeeldingen bij Tweakers niet meer. Extern gehoste images werken wél. Op GoT daarentegen is alles normaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RJYVvx71A2f7B8T9cvzwucIZ/full.png

Edit
Oh wacht, enkel in Chrome. WTF is dat tegenwoordig met Tweakers en Chrome? Op het werk heb ik constant uitlogproblemen in Chrome.

[ Voor 71% gewijzigd door YellowOnline op 03-03-2018 21:04 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, hier in Firefox doen ze het ook niet. Wel als ik met rechts klik en dan 'View image'. Wat als je ze op imgur.com host?

De pagina blijft ook eindeloos laden. Hoe kan ik ook alweer zien wat de openstaande requests zijn?

@YellowOnline heb jij een link met clustrmaps? Voor tracking? Lijkt in je 'about' te staan. Deze blijft eindeloos laden, zo te zien.

[ Voor 66% gewijzigd door Room42 op 03-03-2018 21:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Room42 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:27:
Nee, hier in Firefox doen ze het ook niet. Wel als ik met rechts klik en dan 'View image'. Wat als je ze op imgur.com host?

De pagina blijft ook eindeloos laden. Hoe kan ik ook alweer zien wat de openstaande requests zijn?

@YellowOnline heb jij een link met clustrmaps? Voor tracking? Lijkt in je 'about' te staan. Deze blijft eindeloos laden, zo te zien.
Andere hosts - ook clustrmaps - laden normaal hier. Enkel van tweakers.net niet. Maar het oneindig laden zie ik ook bovenaan mijn tab.

[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 03-03-2018 21:41 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je plaatjes laden bij mij prima (Otter browser). Alleen die about plaatje wordt eerst getoond en dan als de pagina uiteindelijk klaar is met laden, is dat ding weg. Vernieuw ik, dan hangt 'ie er weer op maar is de wereldkaart wel te zien en als ik het laden stop, blijft dat ook te zien.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik neem aan dat het over deze blogpost gaat?
YellowOnline schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:57:
Op alle TweakBlogs werken de links naar afbeeldingen bij Tweakers niet meer. Extern gehoste images werken wél. Op GoT daarentegen is alles normaal.

[afbeelding]
Bij mij is de enige afbeelding die niet goed laadt is eentje die vanaf clustrmap moet komen, maar via de camo-proxy vanaf extern gehaald moet worden omdat ie niet via https is gelinkt... Zoals anderen ook al melden.

Al het andere gaat in Firefox en Chrome goed. Wellicht zorgt die afbeelding in jouw Chrome, mogelijk door combinatie met plugins, voor je problemen.
Edit
Oh wacht, enkel in Chrome. WTF is dat tegenwoordig met Tweakers en Chrome? Op het werk heb ik constant uitlogproblemen in Chrome.
Ik heb niet de indruk dat Chrome tegenwoordig nog zo'n stabiele en bugvrije browser is als in het begin... Daarvoor introduceren ze teveel halfvoltooide specificaties en features. Dus als je daar een schuldige wilt aanwijzen, zou ik Chrome eerst kiezen :/

Voor wat betreft steeds uitgelogd zijn, zie trouwens dit topic: [Bug] Wordt steeds uitgelogd

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 03-03-2018 21:59 ]

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Ik heb wat geëxperimenteerd en het ligt inderdaad aan een plugin: het algoritme van PrivacyBadger vertrouwd tweakers.net niet omdat het een ander domein is als tweakblogs.net. Heb ik even aan EFF gemeld. Moet iets nieuws zijn want tot gisteren of zo was dit geen probleem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9BFDHuhlYWvS77keb3KDAnxe/full.png

Ik heb trouwens nooit gesnapt dat het een ander domein is, maar TweakBlogs krijgt sowieso weinig aandacht van de developers. :P

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
YellowOnline schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:16:
Ik heb wat geëxperimenteerd en het ligt inderdaad aan een plugin: het algoritme van PrivacyBadger vertrouwd tweakers.net niet omdat het een ander domein is als tweakblogs.net. Heb ik even aan EFF gemeld. Moet iets nieuws zijn want tot gisteren of zo was dit geen probleem.

[afbeelding]

Ik heb trouwens nooit gesnapt dat het een ander domein is, maar TweakBlogs krijgt sowieso weinig aandacht van de developers. :P
Dat is dus onze overeenkomst. Ik gebruik ook PrivacyBadger, in Firefox.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Room42 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:25:
[...]

Dat is dus onze overeenkomst. Ik gebruik ook PrivacyBadger, in Firefox.
Quod erat demonstrandum

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, we zijn dan ook een tracker volgens de EFF, want wij zetten koekjes op tweakers.net, en dus zouden we je op tweakblogs.net kunnen volgen, ondanks dat we dezelfde site zijn.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Plugin-gedrag kunnen we niks voor doen.
Pagina: 1