[Bug] [Forum] Sommige producten koppelen binnen NT gaat niet

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Bij een aantal topics de laatste paar weken binnen NT is het niet mogelijk om sommige producten te koppelen. Nu heb ik helaas niet bijgehouden welke topics en producten dit allemaal betreft. Maar vandaag had ik weer zo'n topic: Traag internet na extra router en Philips Hue.

Daar wil ik graag de volgende product aan koppelen:
pricewatch: TP-Link TL-PA4010-AV500 Nano Powerline adapter. Maar waar ik ook op zoek, hij komt niet voorbij in de resultaten. Doe ik iets fout of gaat er wat mis?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je linkt daar een productuitvoering. Zoals je wellicht weet hebben wij het concept product (het conceptuele ding dat doorgaans besproken wordt, zoals 'iphone 8') en een of meerdere productuitvoering (het ding dat je daadwerkelijk kunt kopen, zoals 'iphone 8 64GB wit').

Dus je moet eigenlijk op kenmerken hiervan zoeken:
product: TP-Link AV500 Nano Powerline adapter

Meestal merk je dat niet bij die search omdat de belangrijkste elementen van de naam ook bij de productnaam zouden moeten staan. Maar hier is die PA4010 niet in de productnaam opgenomen...
Dat heeft degene die het destijds invoerde blijkbaar gemist.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
ACM schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:24:
Meestal merk je dat niet bij die search omdat de belangrijkste elementen van de naam ook bij de productnaam zouden moeten staan. Maar hier is die PA4010 niet in de productnaam opgenomen...
Dat heeft degene die het destijds invoerde blijkbaar gemist.
Ah dat zal het eea. wel verklaren. Bedankt voor de uitleg! Is er nog een oplossing voor of is het een kwestie van drukken op 'verbeter productgegevens' en het op die manier doorgeven?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

rens-br schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:33:
Ah dat zal het eea. wel verklaren. Bedankt voor de uitleg! Is er nog een oplossing voor of is het een kwestie van drukken op 'verbeter productgegevens' en het op die manier doorgeven?
Dat laatste zal sowieso helpen :P

Het is mogelijk dat we wat zaken aan de manier van werken met producten en uitvoeringen gaan veranderen, vandaar dat ik voorlopig in ieder geval geen veranderingen wil doen die de huidige aanpak verbeteren, maar mogelijk juist de nieuwe in de weg zitten :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Voorlopig wordt dit niet anders.