Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
- Er was in geekbench een resultaat gevonden van een BB toestel met een Snapdragon 660, een 1620x1080 display en een keyboard. - Nov 2017.
- Blackberry wil naar 3 tot 5% marktaandeel in de premium phones.
- Blackberry heeft haar distributienetwerk uitgebreid naar 50 landen, 110 telefoonproviders.
- Blackberry wil in 2018 twee telefoons lanceren.
| live and give like no one else |
Het is niet duidelijk of het een Key Two zal worden, maar wat zeker is dat ze nog niet uit de markt zijn gestapt. Het moge duidelijk zijn dat de Key One alleen heeft gediend om hun distributie netwerk uit te breiden en contact te maken met de providers. Niet voor niks heeft het zo lang geduurd voordat de Key One wereldwijd beschikbaar was. Met hun volgende telefoons zal dat hopelijk minder lang duren '-)

Bron: http://www.slashleaks.com...a-renders-from-all-angles
[ Voor 19% gewijzigd door ThaBlueOne op 11-04-2018 15:44 ]
Hij lijkt dan toch net als de Dev Alpha helemaal zwart te worden, jammer, ik vond die chromen accenten altijd wel z'n charme hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door JunkieXP op 25-05-2018 10:50 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
JunkieXP schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:49:
Hij lijkt dan toch net als de Dev Alpha helemaal zwart te worden, jammer

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bron: https://twitter.com/evleaks/status/1004258538988896256?s=20
Volledige specificaties: https://twitter.com/evleaks/status/1004272724250976256?s=20
[ Voor 53% gewijzigd door itsyaboy op 06-06-2018 11:22 ]
Ik snap het wel, een iPhone X kost €1.000+, een Samsung Galaxy S8 bij release €800,-. Dan zit het flagship van BlackBerry daar met minder krachtige, maar wel unieke specs (uitgaande dat Batterij weer tip top is en het Keyboard natuurlijk) er toch €150,- onder.itsyaboy schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:20:
Volgens Evan Blass gaat de KEY2 zo'n 649 euro kosten... *sprakeloos
Bron: https://twitter.com/evleaks/status/1004258538988896256?s=20
Volledige specificaties: https://twitter.com/evleaks/status/1004272724250976256?s=20
Wat had jij een redelijke prijs gevonden dan?
500 euro was schappelijker geweest denk ik, de meeste specs zijn vrij mid-range, al heeft ie inderdaad wel een toetsenbord, maar dat is natuurlijk wel een niche markt waar zij met dit toestel aan bedienen, het is een beetje vergelijkbaar met HTC ofzo, net niet toestellen voor hoge prijs in de markt zetten, niet echt een winnende strategie. Verder vind ik het opzich wel een mooi toestel alleen begrijp ik niet dat ze de Android navigatietoetsen zo onder het scherm hebben vastgezet, daar moet toch een elegantere oplossing voor zijn..?JunkieXP schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:23:
[...]
Ik snap het wel, een iPhone X kost €1.000+, een Samsung Galaxy S8 bij release €800,-. Dan zit het flagship van BlackBerry daar met minder krachtige, maar wel unieke specs (uitgaande dat Batterij weer tip top is en het Keyboard natuurlijk) er toch €150,- onder.
Daarnaast moeten we natuurlijk niet vergeten dat die Ping hype onder de jeugd eigenlijk nooit het plan was en dat BlackBerry zich altijd en inmiddels weer meer dan in hun hoogtijdagen richt op Business omgevingen, low budget is dan vaak niet de "premium" uitstraling die je wenst voor je product ondanks dat moderne BlackBerry's denigrerend gezegd nu eigenlijk gewoon veredelde Alcatal toestellen zijn =P.
Een prijs point in de range van de OnePlus had ze beter gepast
Bij zo'n toestel moet je ook zeker verder kijken dan de specs, maar ook ik vind dat altijd erg lastig bijvoorbeeld.Verona27 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:08:
500 euro was schappelijker geweest denk ik, de meeste specs zijn vrij mid-range
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar zoals @JunkieXP al zei, een prijs zoals de OP6 had beter gepast. Maar wat vinden jullie van die navigatie keys dan onder het scherm? Vind het echt wanstaltelijk en zonde.CLB schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:14:
[...]
Bij zo'n toestel moet je ook zeker verder kijken dan de specs, maar ook ik vind dat altijd erg lastig bijvoorbeeld.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt niet wakker van kan liggen. Ik ben zelf ook altijd fan geweest van de Toolbelt op oude BlackBerry toestellen met Dedicated Opneem en ophang knoppen dus misschien ben ik daarin iets te traditioneel. Maar het altijd beschikbaar hebben van knoppen om cruciale elementen binnen een app uit te kunnen voeren vind ik altijd wel prettig.Verona27 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:18:
[...]
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar zoals @JunkieXP al zei, een prijs zoals de OP6 had beter gepast. Maar wat vinden jullie van die navigatie keys dan onder het scherm? Vind het echt wanstaltelijk en zonde.
Echter met het oog op Android P en dat dit misschien BB10 zou kunnen evenaren is het wel zonde dat de knoppen er zitten.
Ik vind die trend van dat een telefoon tegenwoordig bijna 1000 euro mag kosten enorm belachelijk. Zeker gezien wat mensen er eigenlijk dagelijks mee doen: vrij beperkte functionaliteit. Serieuze games? Nee. Serieuze filmbeleving? Nee. Serieuze communicatie: ja. Browsen: ja. Social media: #kansloos. Heb je dan zo'n duur ding nodig? Nee. Nb: dit is mijn meningJunkieXP schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:23:
[...]
Ik snap het wel, een iPhone X kost €1.000+, een Samsung Galaxy S8 bij release €800,-. Dan zit het flagship van BlackBerry daar met minder krachtige, maar wel unieke specs (uitgaande dat Batterij weer tip top is en het Keyboard natuurlijk) er toch €150,- onder.
Mijn maximale prijs ligt op de 600 euro. Maar op deze manier zal ik die de komende jaren moeten gaan bijstellen....
Ik snap de telefoonmakers wel, ik denk dat het op dit moment een van de "belangrijkste" (relatief, red.) apparaten is waarover de consument beschikt, het is allang zoveel meer dan een communicatief apparaat om mee te kunnen bellen maar het is je verbinding met de wereld, in theorie vervangt het (straks) je Bankpas, OVChip kaart, Camera, Agenda, Afstandsbedieningen, Scrabble, GameBoy, etc. Allemaal first world problems, maar men wil (of toch kan) niet meer zonder. Logisch dat bedrijven met commerciële belangen hier op inspringen als men toch bereid is meer, en meer, en meer, en meer, en meer te betalen.itsyaboy schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:08:
[...]
Ik vind die trend van dat een telefoon tegenwoordig bijna 1000 euro mag kosten enorm belachelijk. Zeker gezien wat mensen er eigenlijk dagelijks mee doen: vrij beperkte functionaliteit. Serieuze games? Nee. Serieuze filmbeleving? Nee. Serieuze communicatie: ja. Browsen: ja. Social media: #kansloos. Heb je dan zo'n duur ding nodig? Nee. Nb: dit is mijn mening![]()
Mijn maximale prijs ligt op de 600 euro. Maar op deze manier zal ik die de komende jaren moeten gaan bijstellen....
Gezien het aantal uur per dag dat ik hem gebruik is het voor mij zo 1000 euro waard. En die functionaliteit is niet beperkt: bellen, browsen, bankieren, betalen, emailen, gamen, appen, foto's, filmpjes kijken etc. Natuurlijk ga ik niet dood zonder, maar ik zou een stuk minder leuk leven hebben. Alleen al het whatsapp contact met vrienden, familie en collega's is een verrijking in mijn leven.itsyaboy schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:08:
[...]
Ik vind die trend van dat een telefoon tegenwoordig bijna 1000 euro mag kosten enorm belachelijk. Zeker gezien wat mensen er eigenlijk dagelijks mee doen: vrij beperkte functionaliteit. Serieuze games? Nee. Serieuze filmbeleving? Nee. Serieuze communicatie: ja. Browsen: ja. Social media: #kansloos. Heb je dan zo'n duur ding nodig? Nee. Nb: dit is mijn mening![]()
Mijn tv, bankstel, fiets, ipad, auto, tent, vaatwasser etc gebruik ik minder en deze kosten meer. (Levensduur is soms langer, maar ter illustratie).
Heb ik een dure speelgoed drone nodig? Nee.... leuk is het wel. Hobby
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Daarom zei ik er ook expliciet bij dat het mijn mening wasDaMightyWackO schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:06:
[...]
Gezien het aantal uur per dag dat ik hem gebruik is het voor mij zo 1000 euro waard. En die functionaliteit is niet beperkt: bellen, browsen, bankieren, betalen, emailen, gamen, appen, foto's, filmpjes kijken etc. Natuurlijk ga ik niet dood zonder, maar ik zou een stuk minder leuk leven hebben. Alleen al het whatsapp contact met vrienden, familie en collega's is een verrijking in mijn leven.
Mijn tv, bankstel, fiets, ipad, auto, tent, vaatwasser etc gebruik ik minder en deze kosten meer. (Levensduur is soms langer, maar ter illustratie).
Heb ik een dure speelgoed drone nodig? Nee.... leuk is het wel. Hobby
En natuurlijk is er functionaliteit, maar door wie wordt die functionaliteit nu echt geleverd? Die software betaal je vaak op een of andere manier weer voor (dan kies ik overigens liever voor een geldbetaling) dus kan je die dan echt op het conto van de hardware-boer schrijven? Dit geldt voor jouw bankieren-app, WhatsApp, het bekijken van filmpjes... Misschien een indirect pleidooi om de software-makers beter te betalen?
Ja ik snap dat ze er een commerciële draai aan gaan geven. Maar stel het wordt inderdaad zo onmisbaar als je zelf zegt.. kunnen we dan ook misschien zeggen dat er dan maximale prijzen worden gehanteerd juist omdat het zo essentieel is?JunkieXP schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:13:
[...]
Ik snap de telefoonmakers wel, ik denk dat het op dit moment een van de "belangrijkste" (relatief, red.) apparaten is waarover de consument beschikt, het is allang zoveel meer dan een communicatief apparaat om mee te kunnen bellen maar het is je verbinding met de wereld, in theorie vervangt het (straks) je Bankpas, OVChip kaart, Camera, Agenda, Afstandsbedieningen, Scrabble, GameBoy, etc. Allemaal first world problems, maar men wil (of toch kan) niet meer zonder. Logisch dat bedrijven met commerciële belangen hier op inspringen als men toch bereid is meer, en meer, en meer, en meer, en meer te betalen.
Zilver en zwart, 4/64GB, dual-camera, zetten in op privacy, security, betrouwbaarheid. Adviesprijs van € 649,00
BlackBerry KEY2 | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 92% gewijzigd door CLB op 07-06-2018 16:51 ]
Echter dual sim kon ik zo snel niet vinden...
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Dus het lijkt er op dat hij naar de EU komt.
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 08-06-2018 08:24 ]
Dit topic is gesloten.