our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Ik zie de meerwaarde van glas ook niet. Ik heb altijd een hoesje erom heen. Heb toevallig even tijdelijk een toestel gehad (1 week ) OP3 was weg ter reparatie. Maar dit toestel was super glad in de hand. Ik zal dan ook zeker een hoesje van OP halen voor de OP6.rhos schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:58:
Ik zou zo graag willen dat oneplus gewoon reactie geeft als de Telefoon uit is. Kiezen voor glas lijkt leuk en ze willen hier waarschijnlijk de massa mee bereiken want die kijken naar het uiterlijk. Ik wil een stevig en degelijk toestel en je gaat mij niet vertellen dat dat nu zo is. Het voelt en klinkt mij echt te fragiel in de oren.
Op mijn werk heb ik een S7 en die heeft ook een glazen achterkant. Ik zie daar niks extra's in. Niets bijzonders en het voelt niet beter dan metaal. Een aluminium achterkant zou zoveel meer naar kwaliteit voelen.

Mijn 3T gaat nog wel even mee gelukkig.
Klopt, maar je kan het ook langs de andere kant bekijken;InflatableMouse schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 07:24:
Dus ... minder dan 10% wilde glas, de minderheid wil geen notch, een (kleine?) minderheid wil geen vingerafdrukscanner op de achterkant ... goed bezig Pei!![]()
Mijn 3T gaat nog wel even mee gelukkig.
- Indien ze gevraagd zouden hebben of wireless charging gewenst is, zou het resultaat totaal anders zijn.
Voor wireless charging is de enige makkelijk betaalbare optie glas.
- De notch kan je softwarematig 'laten wegvallen'. Daarover kan dan nog iedereen uitgebreid klagen, maar in geen geval zou dit dan nog gegrond zijn. Tevens is het gewoon een feit dat je bijna instant went aan een notch. Ik vind het alvast een goede oplossing om meer scherm te verkrijgen.
Verwijderd
Bereik is toch meer een dingetje in juist niet drukke gebieden.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:51:
Heeft glas geen positief effect op signaal en receptie? Bereik is soms nog wel een dingetje in drukke gebieden.
OnePlus 6 case verschijnt op Weibo:

OnePlus toont opnieuw achterkant OnePlus 6 op Weibo:

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
We gaan het zien. Als er geen Wireless Charging in komt, snap ik de keuze alleen niet echt.
Die Notch vind ik nog niet eens een echte dealbreaker.
Mooi, snel toestel met een kwalitatief goed OLED scherm voor een schappelijke prijs zonder al te veel bloatware? Kom maar door!
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
YouTube: iPhone X DROP TEST - The most Expensive glass ever on a smartphone!!
Vanaf kniehoogte is dit dus al

[ Voor 9% gewijzigd door Twist op 24-04-2018 17:38 ]
En een hoesje om mijn toestel is uitgesloten. Ik skip de 6 dus vrijwel zeker. Jammer wel, had er zin in
Verwijderd
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

https://forums.oneplus.co...-to-honest-design.824059/
https://mobile.twitter.com/dbrand/status/988522366819942400

https://www.teknoburada.n...eliyor-gonlumun-efendisi/
https://www.gizchina.com/...-17-launch-date-in-china/
The launch teaser / Invite which has “The Speed You Need” tagline reveals that the OnePlus 6 will be unveiled in China on May 17 in Beijing at 10 AM
[ Voor 56% gewijzigd door beyazz06 op 25-04-2018 09:32 ]
[ Voor 71% gewijzigd door CLB op 25-04-2018 09:11 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
https://www.facebook.com/events/200385964084431
Live page
https://www.oneplus.com/nl/launch-6
Win een trip naar event
https://forums.oneplus.co...-launch-in-london.824809/
Of koop hier je kaartjes
https://www.oneplus.com/n...h-event-invitation-letter
Edit
Er wordt iets opgestuurd en er is een goodiebag die meer waard is dan je ticket. Maar die moet je wel zelf ophalen
[ Voor 54% gewijzigd door rwbk op 25-04-2018 10:34 ]
Kan ik OnePlus-producten kopen tijdens dit event?
Het is niet onze bedoeling om producten te verkopen tijdens het event
Omdat je ook iets krijgt thuis gestuurd, vond ik het de gok van €18 wel waard om te kijken wat het is.rwbk schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:30:
Moet je naar het event gaan om die goodies te krijgen?
Edit
Er wordt iets opgestuurd en er is een goodiebag die meer waard is dan je ticket. Maar die moet je wel zelf ophalen
Retourtje Londen op dezelfde dag is ook mogelijk voor €97, zag ik op Skyscanner, maar ik denk dat ik dat toch niet ga doen (teveel geregel op werk en opvang van de kids).
*knip*. Hoe goed bedoeld ook, daar is de V&A voor.
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 25-04-2018 13:24 ]
Ik twijfel idd ook. Ik kan die dag ook niet weg.ralph075 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:23:
[...]
Omdat je ook iets krijgt thuis gestuurd, vond ik het de gok van €18 wel waard om te kijken wat het is.
Retourtje Londen op dezelfde dag is ook mogelijk voor €97, zag ik op Skyscanner, maar ik denk dat ik dat toch niet ga doen (teveel geregel op werk en opvang van de kids).
Mocht iemand mijn toegangskaartje willen gebruiken (gratis), DM dan maar.
Tja veel gladder dan de OP3(T) en OP5(T) kan het niet worden eigenlijk, misschien heeft glas nog wel meer grip dan het gladde aluminium. Vooral bij koude temperaturen een dingetje (bij m'n OP3 is de Nillkin Super Frosted Shield Backcover wel echt top, minimale bulk en voldoende grip). Het liefst gebruik ik m'n toestellen zonder hoesje maar dan moet het toestel wel voldoende grip bieden.Twist schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:10:
Klopt, maar wel twee keer zoveel kans dat hij op glas valt nu natuurlijk en de achterkant is ook gladder qua vasthouden. Maar goed we gaan het wel zien. Misschien dat de "five printed layers of Nanotech Coating" nog helpen
https://forums.oneplus.co...-to-honest-design.824059/
Hopelijk is de back skin bij de OP6 echt alleen de back en niet zoals bij de OP3(T) en OP5(T) overlappend naar de zijkant, want die zijkanten blijven op den duur nooit zitten met die scherpe hoeken van de skin rondom de uitsparingen.RutgervdZ schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:15:
dbrand springt ook lekker in op de glazen achterkant:
https://mobile.twitter.com/dbrand/status/988522366819942400
De enige dealbreaker bij de OP6 voor mij is mogelijk de vingerafdrukscanner aan de achterkant. Bij m'n OP3 is dat nu zo makkelijk ontgrendelen als ie op m'n bureau ligt. Bij de OP6 wordt het sowieso minder, of optillen, of gezichtsdetectie maar dan zit je weer met de hoek, of patroon/pincode, of geen lock, allemaal niet ideaal. Helaas is dit bij de concurrentie ook het geval (LG G7 en Asus 5Z), al is daar de software ook minder van, maar beschikken ze weer wel over een groothoeklens, die ik prefereer over een telelens als tweede camera.
Wie weet zit ie bij de OP6T wel in het scherm geïntegreerd.
[ Voor 28% gewijzigd door Laguna op 25-04-2018 21:19 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Een Vivo X21! Ohnee wacht het is de Oneplus 6. De camera zit op een andere plek en hij heeft een vingerafdrukcanner aan de achterkant; de Vivo X21 heeft hem tenminste in het scherm zitten. Maarja dat geeft weer een reden om te upgraden naar de Oneplus 6T.
[ Voor 46% gewijzigd door stin00 op 25-04-2018 18:55 ]
Ik heb tickets geboekt naar Londen en ook accomodatie. Wie gaat er nog meer heen en zullen we dan samen gaan?
Via FlyBe heb ik tickets van 91 euro gevonden. Ik vertrek dinsdag middag en kom donderdag ochtend terug. Ik neem dan 2 halve dagen en die woensdag vrij.
Accomodatie is via Park Villa Boutique Hostel, voor 50 euro 2 nachten. Het is 40 minuten lopen er naartoe. Ik kijk wel hoe ik ga, misschien OV of misschien wel een wandeling.
Je kan dus de OnePlus 6 zien, maar niet direct kopen, je kan hem wel bestellen.
Weet niet of dit betrouwbaar is, maar check;
https://www.digitaltrends...ondon-event-tickets-news/
Mvg,
Memo
[ Voor 97% gewijzigd door Anonymoussaurus op 26-04-2018 00:34 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Beschrijving:
Confirmed Images of the OP6 in a test case, defaults to Dec 31 Wed 1969, without Internet. Bottom part of the case hides the bottom bezel. Cutouts placements for slider/ volume/ power and sim tray. Notch contains camera and earpiece. This is in India. Left icon is battery saver

[ Voor 36% gewijzigd door Anonymoussaurus op 26-04-2018 00:42 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
De softwareknoppen reageren nog wel als Android zelf nog reageert, dat maakt geen verschil met de hardware-knoppen. Je kunt (volgens mij zelfs in de stock-ROM) ook de back-knop instellen dat als je die lang aanraakt, de actieve applicatie gekilled wordt.Laguna schreef op donderdag 26 april 2018 @ 04:49:
Nog iets wat soms echt ruk is zijn de software knoppen onderaan. Ooit op de Galaxy Nexus begonnen conform de filosofie van Google. Echter zodra een applicatie niet meer reageert is meestal de enige oplossing het herstarten van het toestel middels de power knop lang ingedrukt te houden, aangezien de software knoppen niet meer reageren. Op zulke momenten zijn hardware knoppen heel fijn.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Volgens mij was dat niet altijd het geval, maar goed is inmiddels ook alweer jaren geleden dat ik daar problemen mee had.Room42 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 05:29:
[...]
De softwareknoppen reageren nog wel als Android zelf nog reageert, dat maakt geen verschil met de hardware-knoppen. Je kunt (volgens mij zelfs in de stock-ROM) ook de back-knop instellen dat als je die lang aanraakt, de actieve applicatie gekilled wordt.
Verwijderd
Kan ook de texture achter het glas zijn, zegt nog niets.bjorn1 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 11:15:
Carbon achterkant? Lijkt niet op glas in ieder geval. ..
Nee joh, is vibraniumbjorn1 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 11:15:
Carbon achterkant? Lijkt niet op glas in ieder geval. ..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Er zit een witte casing omheenLeoon. schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:44:
Die bezels zijn wel echt extreem dun, aan de bovenkant ook dunner dan wat ik verwacht had.
Mede door wat we op het begin zagen van de leaks, was dit een stuk dikker als ik het mij goed herinner.
True that
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik lees ook bar weinig over draadloos opladen, de glazen achterkant lijkt echt alleen maar nadelen te hebben. Ik was van plan om de 6 te halen, maar dit lijkt echt het minst boeiende Oneplus toestel tot dusver te worden. Ze luisteren gewoon 0,0 naar hun achterban en volgen braaf moederbedrijf Oppo. Maar even de reviews afwachten.
Misschien ben ik wel wat te negatief.. wil dolgraag upgraden maar Oneplus maakt naar mijn mening slechte keuzes.
[ Voor 9% gewijzigd door stin00 op 26-04-2018 14:14 ]
So true. Dit zou de vervanger van mijn OnePlus X moeten zijn, alleen lijkt OnePlus niet meer de OnePlus dat het ooit was. Nog 'even' 3 weken afwachten..stin00 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:10:
Super slo mo, je gebruikt het 5 keer voor de grap en daarna waarschijnlijk nooit meer. Wel weer leuk voer voor het marketing team. Laat ze eerst maar eens de fotokwaliteit op orde krijgen voordat ze dergelijke gimmicks implementeren.
Ik lees ook bar weinig over draadloos opladen, de glazen achterkant lijkt echt alleen maar nadelen te hebben. Ik was van plan om de 6 te halen, maar dit lijkt echt het minst boeiende Oneplus toestel tot dusver te worden. Ze luisteren gewoon 0,0 naar hun achterban en volgen braaf moederbedrijf Oppo. Maar even de reviews afwachten.
Misschien ben ik wel wat te negatief.. wil dolgraag upgraden maar Oneplus maakt naar mijn mening slechte keuzes.
Geen idee hoe het ooit was, maar ik heb de OP3 gekocht na trouw HTC user te zijn en de overstap was nog nooit zo groot. Nu, bijna twee jaar laten nog net zo stabiel en perfect. Daarna de 5T, minder grote overstap vanaf de 3, maar ook gewoon "af". Enige wat ik een mindere keuze vind is niet waterdicht. Dat zou voor mij echt nog wat toevoegen...beyazz06 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:33:
[...]
So true. Dit zou de vervanger van mijn OnePlus X moeten zijn, alleen lijkt OnePlus niet meer de OnePlus dat het ooit was. Nog 'even' 3 weken afwachten..
Prijzen die ik zie circuleren op het web spreken rond de 490 euro voor een Oppo R15?
[ Voor 21% gewijzigd door Acemath op 26-04-2018 15:42 ]
De Oppo R15 en Vivo X21 ondersteunen niet alle 4G LTE banden, er is geen global edition helaas. Ik zit bij Vodafone en de B7 en B20 banden worden niet ondersteund door de Vivo X21. Dan valt een toestel helaas direct voor me af.Acemath schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:40:
Serieuze vraag: Als de Oppo R15 en de OnePlus 6 bijna zo goed als identiek zijn, waarom zou je de keuze maken voor de ( waarschijnlijk toch een 100 euro) duurdere 6?
Prijzen die ik zie circuleren op het web spreken rond de 490 euro voor een Oppo R15?
[ Voor 4% gewijzigd door stin00 op 26-04-2018 16:16 ]
First look by OnePlus
Op uiterlijk lijken ze op elkaar ja, maar daar stopt het ook bijAcemath schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:40:
Serieuze vraag: Als de Oppo R15 en de OnePlus 6 bijna zo goed als identiek zijn, waarom zou je de keuze maken voor de ( waarschijnlijk toch een 100 euro) duurdere 6?
Nice!rwbk schreef op donderdag 26 april 2018 @ 16:55:
YouTube: OnePlus 6 - First Look
First look by OnePlus
Ik maak hieruit op dat er 3 varianten komen, en dat de achterkant van een van die varianten niet zo glad is door een patroon oid.
En er is een witte variant.
Around here, something radiates. (Counting Crows)
We moeten er een liplees expert bijhalen!rwbk schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:46:
Ik vraag mij wel af wat al die bleeps zijn in het filmpje.
Ik heb in ieder geval al één keer "notch" kunnen ontcijferen

het prototypes warenVoronwë schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:39:
Ik maak hieruit op dat...
comes with wireless charger.......
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Is het zo dat 2 SIM-kaarten tegelijk kunnen gebruikt worden en op beide nummers oproepen kan ontvangen (en kiest op welke je data gebruikt)? Zo ja zie je dan op je scherm op welk nummer je een oproep ontvangt?Voor mijn werk dien ik 24/7 bereikbaar. Als ik op verlof ga wil ik uiteraard mijn werknummer uitschakelen/doorschakelen en nog steeds bereikbaar te zijn op mijn privé nummer.
Klopt dit of zie ik dit verkeerd, gebruik je misschien het één OF het ander nummer?
Geen probleem om bereikbaar te blijven: zolang je niet aan het bellen, sms'en of internetten bent, ben je bereikbaar op beide simkaarten.
Maar ga je actief gebruik maken van je simkaart (bellen, sms'en, internetten), dan neemt deze simkaart de antenne van het toestel in gebruik. De tweede simkaart is dan even buiten gebruik. Klaar met bellen, sms'en of internetten? Dan ben je weer bereikbaar op beide simkaarten.
Als je 24/7 bereikbaar moet zijn moet je een active dual SIM toestel zoeken en niet de OP6.
Als ik aan het internetten ben op mijn 1e simkaart, kan ik gewoon gebeld worden op mijn 2e simkaart. Dus niet volledig correctstin00 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 20:52:
De dual SIM oneplus toestellen hebben tot nu toe altijd dual SIM standby (passive) gehad. In deze toestellen kun je twee simkaarten plaatsen, maar het toestel beschikt maar over 1 antenne. Dit betekent dat beide simkaarten niet tegelijkertijd kunnen werken.
Geen probleem om bereikbaar te blijven: zolang je niet aan het bellen, sms'en of internetten bent, ben je bereikbaar op beide simkaarten.
Maar ga je actief gebruik maken van je simkaart (bellen, sms'en, internetten), dan neemt deze simkaart de antenne van het toestel in gebruik. De tweede simkaart is dan even buiten gebruik. Klaar met bellen, sms'en of internetten? Dan ben je weer bereikbaar op beide simkaarten.
Als je 24/7 bereikbaar moet zijn moet je een active dual SIM toestel zoeken en niet de OP6.
Share and Enjoy!
Ah goede aanvulling! Dat leek me ook al sterk, maar vond deze info gek genoeg op meerdere sites. Volgens mij geldt het inderdaad alleen voor 'tegelijk' bellen. Dus als je privé belt dan ben je zakelijk tijdelijk niet bereikbaar en vice versa (direct naar voicemail).GreNade schreef op donderdag 26 april 2018 @ 21:29:
[...]
Als ik aan het internetten ben op mijn 1e simkaart, kan ik gewoon gebeld worden op mijn 2e simkaart. Dus niet volledig correct
Dat is wel correct. In gesprek = in gesprek.stin00 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 21:46:
[...]
Ah goede aanvulling! Dat leek me ook al sterk, maar vond deze info gek genoeg op meerdere sites. Volgens mij geldt het inderdaad alleen voor 'tegelijk' bellen. Dus als je privé belt dan ben je zakelijk tijdelijk niet bereikbaar en vice versa (direct naar voicemail).
Share and Enjoy!
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Andersom geldt wel: op het moment dat je belt en je andere sim staat ingesteld voor data, valt je internet weg. Nogal eens gezeur mee gehad in de auto tijdens gesprekken..GreNade schreef op donderdag 26 april 2018 @ 21:29:
[...]
Als ik aan het internetten ben op mijn 1e simkaart, kan ik gewoon gebeld worden op mijn 2e simkaart. Dus niet volledig correct
Verwijderd
(heb nu nog een Sony Xperia z2, opslag steeds vol, geen apps meer, camera software is zeer achteruit gegaan en hij valt steeds uit en sluit apps af uit t niets)
[ Voor 28% gewijzigd door stin00 op 28-04-2018 17:17 ]
Ik begrijp je wel, maar na die 5 a 6 maanden komt de 6T maar dan wacht je weer 5 a 6 maanden en dan heb je de 7 alweer. Kun je weer 5 a 6 maanden wachten op de 7TVerwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:06:
Even een vraagje. Ik wacht al een tijdje op de Aankomende OP6, maar tevens kwam de op5t na 5/6 maanden na de op5 uit. Waarschijnlijk zal dit ook het geval zijn bij de op6. Mijn vraag is nu of het nou handig is om de op6 de kopen of weer 5/6 maanden te wachten op verbeteringen?
(heb nu nog een Sony Xperia z2, opslag steeds vol, geen apps meer, camera software is zeer achteruit gegaan en hij valt steeds uit en sluit apps af uit t niets)
Nogmaals, ik begrijp het gevoel helemaal.Maar je moet, naar mijn mening, kijken naar het toestel en bevalt die dan schaf je deze aan.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Tenzij je echt een maand voor introductie gaat kopen is wachten in dat opzicht zinloos.
Je weet dat de 6 er aankomt. En als die voldoet aan je wensen gewoon kopen.
De 6t zal ongetwijfeld komen. En zal weer wat verbeterpuntjes hebben. Maar zoals vermeld de 7 ook, etc etc.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Jahh dat gevoel bedoel ik idd! Steeds wachten op zo up to date mogelijk te updaten maar dat kan eigenlijk natuurlijk niet. Maar ik denk idd ook dat ik hm wel ga kopen aangezien mijn huidige telefoon het wel een soort van begeeftKees_frl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:48:
[...]
Ik begrijp je wel, maar na die 5 a 6 maanden komt de 6T maar dan wacht je weer 5 a 6 maanden en dan heb je de 7 alweer. Kun je weer 5 a 6 maanden wachten op de 7T
Nogmaals, ik begrijp het gevoel helemaal.Maar je moet, naar mijn mening, kijken naar het toestel en bevalt die dan schaf je deze aan.
Verwijderd
Haha gelukkig nog iemand die denkt grappig te zijn!stin00 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:16:
Ik zou 2 jaar wachten op de oneplus 8, die wordt het pas echt waard om te upgraden. Zo te lezen houdt je huidige smartphone dat nog makkelijk vol!
YouTube: OnePlus 6 - The Speed You Need Live Launch Event
[ Voor 21% gewijzigd door ReTechNL op 29-04-2018 21:11 ]
Tel daarbij wat BTW, import oid bij op. En je komt op ongeveer 560 uit?
Als dat zou is zou het mooi zijn.
Dus ook dit jaar weer een prijsverhoging van 50 euro bij beide modellen, oftewel:the 64GB OnePlus 5T was Rs. 32,999 and the 128GB version was priced at Rs. 37,999
OP6 64GB €549
OP6 128GB €599
[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 30-04-2018 13:45 . Reden: Optische illusie ]
Misschien dat dit met de prijsverhogingen te maken heeft: nieuws: Advocatenkantoor: Samsung, SK Hynix en Micron maakten prijsafspraken ...
[ Voor 47% gewijzigd door Anonymoussaurus op 30-04-2018 13:44 ]
Ga gewoon thuis kijken. en hopelijk daarna snel een 128GB 6 bestellen om de OP3 op te volgen.
Hoewel de 3 het nog goed doet. En ook nog 8.1 moet krijgen. Is het "gewoon tijd" voor een nieuwe.
wachten op de 6t heeft geen zin. Want dan kan je weer wachten op de 7.
(hoewel ik vast wel wat %$#$ woorden zal zeggen op het moment dat de 6t een FPS onder het scherm heeft :-) )
Yup ik ga;TheHell34 schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:59:
Zijn er nog mensen die naar het launch event gaan?
https://gathering.tweaker...er_userids%5D=PrinceXEvil
Mocht je een buddy zoeken, lemme know.
Ik ga er samen met een vriend naartoe, gelijk paar dagen LondenPrinceXEvil schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:46:
[...]
Yup ik ga;
aannamesLaguna schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:42:
Dus ook dit jaar weer een prijsverhoging van 50 euro bij beide modellen, oftewel:
Wil je er geld op inzetten?
ik twijfel nog, heb een kaartje en heb een vrijblijvende kamer via booking.com geboekt maar nog geen vliegreis.PrinceXEvil schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:46:
[...]
Yup ik ga;
twijfel zit 'm met name in dat je dan eigenlijk alleen voor dat tasje heen en weer gaat, het verhaaltje kun je thuis ook kijken...
geld wat je bespaart op de reis kan ik bij de aankoop van het toestel liggen. maar ja.. er zou maar een OP6 in die tas zitten

Voor mij is het ook gewoon een uitje en het is niet al te duur. Leuke ervaring plus effe snel Londen. Kan ik wel gebruiken. Als je echt voor de tasje doet dan kan de keuze inderdaad moeilijker zijn. Maar ja, ik zou zeggen, gewoon gaan!Shanquish schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:23:
[...]
ik twijfel nog, heb een kaartje en heb een vrijblijvende kamer via booking.com geboekt maar nog geen vliegreis.
twijfel zit 'm met name in dat je dan eigenlijk alleen voor dat tasje heen en weer gaat, het verhaaltje kun je thuis ook kijken...
geld wat je bespaart op de reis kan ik bij de aankoop van het toestel liggen. maar ja.. er zou maar een OP6 in die tas zitten![]()
Er zijn 1000 kaarten verkocht betwijfel of er een op6 inzit 😂 zal wel mooi zijn.Shanquish schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:23:
[...]
ik twijfel nog, heb een kaartje en heb een vrijblijvende kamer via booking.com geboekt maar nog geen vliegreis.
geld wat je bespaart op de reis kan ik bij de aankoop van het toestel liggen. maar ja.. er zou maar een OP6 in die tas zitten![]()
De goodiebag zou een waarde bevatten van ongeveer/minstens de waarde van het ticket.
Denk aan een T-shirt oid.
Of een voucher voor accessoires.
Oneplus heeft Pop-up events aangekondigd waar je de 6 kunt aanschaffen:
CEST 1pm-9pm, 21 May
Revenge, VOORSTRAAT 6, 3512 Am Utrecht
Ik wou dit hier net postenbeyazz06 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:44:
https://www.oneplus.com/n...opup-page&utm_content=cta
CEST 1pm-9pm, 21 May
geen verzending niks gewoon lekker ophalen
Ik zit dus enorm te twijfelen of ik daar naar toe ga en hem koop of dat ik hem bestel op de 16de.beyazz06 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:44:
https://www.oneplus.com/n...opup-page&utm_content=cta
CEST 1pm-9pm, 21 May
Wanneer zullen de eerste reviews komen?
[ Voor 4% gewijzigd door rwbk op 02-05-2018 10:19 ]
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 02-05-2018 11:06 ]
Mits je (mogelijk) uren wil wachten en aan de beurt komt... Gezien de voorgaande jaren..Microburst schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:58:
[...]
Ik wou dit hier net posten![]()
geen verzending niks gewoon lekker ophalen
Ik verwacht 16 mei, wanneer OnePlus de 6 gaat presenteren in London, dat de 1e hands-on reviews zullen verschijnen.rwbk schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:18:
[...]
Ik zit dus enorm te twijfelen of ik daar naar toe ga en hem koop of dat ik hem bestel op de 16de.
Wanneer zullen de eerste reviews komen?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ja daar lijkt het wel op. Maar officieel weten we dat pas op 16 meirwbk schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:06:
Maar als je dus 21 mei haalt heb je hem waarschijnlijk eerder dan dat je hem besteld op 16 mei?
Ik verwacht dat je pas de 21ste online kan bestellen. But who knows, nog een kleine 2 weken geduldrwbk schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:06:
Maar als je dus 21 mei haalt heb je hem waarschijnlijk eerder dan dat je hem besteld op 16 mei?
16 Mei is op een woensdag, de presentatie is om 18:00 NL tijd. Zodra de bestellingen open gaan, dan plaats je die in de avond. Order wordt verwerkt in Polen (vermoedelijk) en als je geluk hebt, verstuurd op donderdag of vrijdag. Op zondag en maandag gebeurd er dus geen bezorging, waarbij dinsdag of woensdag de afleverdatum zal gaan worden. (Best case)rwbk schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:06:
Je kan hem ook bestellen op 16 Mei, alsnog op 21 Mei (proberen te) halen. Dan verkoop je de ander, of je stuurt hem terug.
[ Voor 10% gewijzigd door Koen87 op 02-05-2018 13:45 ]
Dit topic is gesloten.
De OnePlus 6 wordt vandaag aangekondigd om 18.00u en het event is te bekijken via de website van OnePlus en Youtube.