Android media player

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-10 19:55
Beste Tweakeraars,

Sinds kort heb ik een Sonos Playbase tot beschikking. Geweldig geluid alleen helaas kan mijn huidige android media player niet aangesloten worden op dit audio apparaat i.v.m. het missen van een optische doorgang.

Ik zoek een FULL HD (hoeft niet persee 4k), android media player welke ik dan ook kan aansluiten op mijn Sonos Playbase geluids systeem via een optische kabel.

Budget = onder de € 100,00.

Kunnen jullie mij hier bij helpen? -hoor er graag van!

Beste antwoord (via Keesknd op 02-03-2018 08:45)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Keesknd Lees dit topic even goed door en kijk welke eisen je verder nog hebt:
START HERE - Pick the Right Kodi Box (updated February 2018) Veel van de tips die hier genoemd worden, gelden ook wanneer je niet perse Kodi gaat gebruiken op je mediaspeler.

Onder de € 100 zou je kunnen kijken naar de WeTek Hub, of Eminent EM7680. Als je iets meer zou willen/kunnen besteden, zou je de Minix Neo U9-H kunnen overwegen. In genoemd topic staan handige tips en do's en don'ts voor de aanschaf van een mediaspeler. Kijk verder in elk geval ook naar even naar de eisen/wensen die je verder nog hebt.

[ Voor 34% gewijzigd door Jorgen op 01-03-2018 11:24 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

En welke had je zelf al gevonden? Eigen inzet is hier vereist.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-10 19:55
Slavy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:52:
En welke had je zelf al gevonden? Eigen inzet is hier vereist.
Via een bekende bolle website in NL 4 apparaten, echter scoren deze slecht en hebben een hoge prijs.

Hierbij de link:

https://www.bol.com/nl/l/...7114/filter_N/4283584462/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Keesknd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:48:
Ik zoek een FULL HD (hoeft niet persee 4k), android media player welke ik dan ook kan aansluiten op mijn Sonos Playbase geluids systeem via een optische kabel.

Budget = onder de € 100,00.
Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het topic is dus die kant op gegaan.

Via de Pricewatch: mediaspelers tot € 100 met een optische uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 13:02

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Keesknd Lees dit topic even goed door en kijk welke eisen je verder nog hebt:
START HERE - Pick the Right Kodi Box (updated February 2018) Veel van de tips die hier genoemd worden, gelden ook wanneer je niet perse Kodi gaat gebruiken op je mediaspeler.

Onder de € 100 zou je kunnen kijken naar de WeTek Hub, of Eminent EM7680. Als je iets meer zou willen/kunnen besteden, zou je de Minix Neo U9-H kunnen overwegen. In genoemd topic staan handige tips en do's en don'ts voor de aanschaf van een mediaspeler. Kijk verder in elk geval ook naar even naar de eisen/wensen die je verder nog hebt.

[ Voor 34% gewijzigd door Jorgen op 01-03-2018 11:24 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1