Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? €850-€950
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. maximaal toch wel €900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model ik heb al een SSD ter beschikking
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Goede gpu en cpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? niet zo zeer
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Ik zou graag games zoals League of legends en ArmA 3 en dat soort grote spellen goed kunnen spelen op 1080p
Ga je overklokken? hoogstwaarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?[i] Een beetje hulp voor het samenstellen van mijn "droom" game pc alvast bedankt.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? €850-€950
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. maximaal toch wel €900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model ik heb al een SSD ter beschikking
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Goede gpu en cpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? niet zo zeer
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Xtreme Gaming 6G | € 372,95 | € 372,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 105,- | € 105,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,95 | € 53,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 858,34 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Ik zou graag games zoals League of legends en ArmA 3 en dat soort grote spellen goed kunnen spelen op 1080p
Ga je overklokken? hoogstwaarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?[i] Een beetje hulp voor het samenstellen van mijn "droom" game pc alvast bedankt.