Programmeertaal: C#
Introductie: ik ben nieuw met de programmeertaal C# en ben een beetje blijven haken waardoor ik niet verder kom
Situatie: ik heb een code gemaakt waarbij ik regel voor regel 'iets' moet invoeren, maar ik vroeg me af of ik alle vragen op een regel kan stellen, dus elke keer dat je entert, dat je dan simpelweg naar rechts schuift i.p.v dat je op een nieuwe regel terechtkomt.
Code tot zover:
Wat ik eigenlijk zou willen:
Enter iets voor 11 (nadat je ge-entert hebt krijg je rechts een extra tekst te zien zo iets van 'Enter nu de waarde voor 12 in)
Wat ik niet wil is dat die op een nieuwe regel sprint..
Ik dank u alvast voor de moeite. Mvg, JrCK.
Introductie: ik ben nieuw met de programmeertaal C# en ben een beetje blijven haken waardoor ik niet verder kom
Situatie: ik heb een code gemaakt waarbij ik regel voor regel 'iets' moet invoeren, maar ik vroeg me af of ik alle vragen op een regel kan stellen, dus elke keer dat je entert, dat je dan simpelweg naar rechts schuift i.p.v dat je op een nieuwe regel terechtkomt.
Code tot zover:
C#:
1
2
3
4
5
6
| Console.WriteLine("Enter something for data 11"); int data11 = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Enter something for data 12"); int data12 = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.ReadLine(); |
Wat ik eigenlijk zou willen:
Enter iets voor 11 (nadat je ge-entert hebt krijg je rechts een extra tekst te zien zo iets van 'Enter nu de waarde voor 12 in)
Wat ik niet wil is dat die op een nieuwe regel sprint..
Ik dank u alvast voor de moeite. Mvg, JrCK.
[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 26-02-2018 00:08 . Reden: Code tags toegevoegd ]