Tweakers app?

Pagina: 1
Acties:
  • 902 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasGrob
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-04-2021
Beste Tweakende Tweakers,

Komt er in de toekomst ooit nog een een Tweakers app?

Het zou heel handig kunnen zijn om bijvoorbeeld op je mobiel de berichtjes van vraag en aanbod te ontvangen. Of onderweg als je niet op een computer of laptop zit de forum en recente nieuws in te gaten te houden. En ja ik weet dat je dit ook gewoon via je browser kan doen op je mobiel, maar zou het niet handiger zijn om een mobiele app te maken? En je zou er natuurlijk ook nog geld mee kunnen verdienen als jullie dat willen,

Mvg,

Tomas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je zou natuurlijk ook eens kunnen zoeken. ;)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:01

Detmer

Professioneel prutser

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:43
TomasGrob schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:51:
Beste Tweakende Tweakers,

Komt er in de toekomst ooit nog een een Tweakers app?

Het zou heel handig kunnen zijn om bijvoorbeeld op je mobiel de berichtjes van vraag en aanbod te ontvangen. Of onderweg als je niet op een computer of laptop zit de forum en recente nieuws in te gaten te houden. En ja ik weet dat je dit ook gewoon via je browser kan doen op je mobiel, maar zou het niet handiger zijn om een mobiele app te maken? En je zou er natuurlijk ook nog geld mee kunnen verdienen als jullie dat willen,

Mvg,

Tomas
Je kan push notifications instellen in je browser van je desktop op mobile. Dan krijg je gewoon een notificatie te zien (iphone werkt niet)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 08:46

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.