Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals Battlefield 1, Battlefront, Far Cry, Fortnite en PUBG spelen op 1080p en wel redelijk hoge settings. Verder een beetje surfen, films kijken en muziek luisteren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 600 euro,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een ssd van 250GB en een HDD van 1TB dus die hoef ik niet aan te schaffen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik wil gewoon het maximale eruit halen voor deze prijs
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het ook leuk als de PC zelf er een beetje leuk uitziet, wat lichtjes hier en daar vind ik wel mooi.
Ga je overklokken?
Als het dusdanig veel uitmaakt qua framerates ga ik wel overklokken alleen heb ik geen zin om daar dan weer speciale coolers enzo voor aan te schaffen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf wat producten uitgekozen en ik wil graag jullie mening erover weten en wat ik eventueel moet aanpassen om er meer uit te halen.
Games zoals Battlefield 1, Battlefront, Far Cry, Fortnite en PUBG spelen op 1080p en wel redelijk hoge settings. Verder een beetje surfen, films kijken en muziek luisteren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 600 euro,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een ssd van 250GB en een HDD van 1TB dus die hoef ik niet aan te schaffen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik wil gewoon het maximale eruit halen voor deze prijs
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het ook leuk als de PC zelf er een beetje leuk uitziet, wat lichtjes hier en daar vind ik wel mooi.
Ga je overklokken?
Als het dusdanig veel uitmaakt qua framerates ga ik wel overklokken alleen heb ik geen zin om daar dan weer speciale coolers enzo voor aan te schaffen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf wat producten uitgekozen en ik wil graag jullie mening erover weten en wat ik eventueel moet aanpassen om er meer uit te halen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 98,40 | € 98,40 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Inno3D GTX 1050 Ti (1-Slot-Edition) | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Sharkoon M25-W Wit | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15R | € 106,50 | € 106,50 |
| 1 | MS-Tech MS-N550-VAL Reb. B | € 28,- | € 28,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 571,85 | |