Ik zoek een?
Mobiele telefoon voor mijn buurmeisje waar ze een aantal jaar mee vooruit kan
Wat is je budget?
130 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen,internet, foto's maken... De standaard dingen
Wat heb je zelf al gevonden?
Buurvrouw zelf dacht aan pricewatch: Samsung Galaxy J3 (2016) 4G Zwart omdat ze die zelf ook geeft, maar voor het budget zijn er volgens mij betere toestellen de vinden. Gezien het een kind is wat volgend jaar naar de middelbare school gaat is het wel handig als het een degelijke telefoon is. Ik heb op de PriceWatch de volgende eisen ingesteld:
- budget
- resolutie 1280x720 HAD of 1920x1080 full HD, zodat beeld goed is
- 2GB RAM
- 16 GB opslagruimte
- zou handig zijn als die wel wat tegen water kan
- moet ook 4g aankunnen,aangezien ik het idee heb dat 3g langzaam aan het verdwijnen is
- GPS is handig
- Near Field Communication lijkt mij zinsloos?
Ik kom tegen:
- pricewatch: Motorola Moto E4 16GB Grijs heb zelf goede ervaringen met dit merk
-pricewatch: Nokia 3 Dual Sim Zwart heb geen recente ervaring. Niet iedereen geheel tevreden met bouwkwaliteit
- pricewatch: Wileyfox Spark + Wit geheel onbekend merk voor mij.
- pricewatch: Xiaomi Redmi Note 5A (2GB ram) Rosé Goud ook onbekend merk + geen reviews
Welke vragen heb je hier nog over?
Zelf heb ik de pricewatch: Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag Zwart welke prima bevalt. Heeft een wat oudere Android versie (6.0.1), maar dat maakt verder niet uit. Is wat mij betreft een prima toestel dat ook tegen vocht kan
Dat waren de opties die ik tegen kwam. Mis ik goede opties? Hebben jullie advies welke van bovenstaande anders een goede optie is voor een puber in verband met fietsen in de regen, telefoons die soms vallen, beschikbaarheid hoesjes, etc?
Mobiele telefoon voor mijn buurmeisje waar ze een aantal jaar mee vooruit kan
Wat is je budget?
130 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen,internet, foto's maken... De standaard dingen
Wat heb je zelf al gevonden?
Buurvrouw zelf dacht aan pricewatch: Samsung Galaxy J3 (2016) 4G Zwart omdat ze die zelf ook geeft, maar voor het budget zijn er volgens mij betere toestellen de vinden. Gezien het een kind is wat volgend jaar naar de middelbare school gaat is het wel handig als het een degelijke telefoon is. Ik heb op de PriceWatch de volgende eisen ingesteld:
- budget
- resolutie 1280x720 HAD of 1920x1080 full HD, zodat beeld goed is
- 2GB RAM
- 16 GB opslagruimte
- zou handig zijn als die wel wat tegen water kan
- moet ook 4g aankunnen,aangezien ik het idee heb dat 3g langzaam aan het verdwijnen is
- GPS is handig
- Near Field Communication lijkt mij zinsloos?
Ik kom tegen:
- pricewatch: Motorola Moto E4 16GB Grijs heb zelf goede ervaringen met dit merk
-pricewatch: Nokia 3 Dual Sim Zwart heb geen recente ervaring. Niet iedereen geheel tevreden met bouwkwaliteit
- pricewatch: Wileyfox Spark + Wit geheel onbekend merk voor mij.
- pricewatch: Xiaomi Redmi Note 5A (2GB ram) Rosé Goud ook onbekend merk + geen reviews
Welke vragen heb je hier nog over?
Zelf heb ik de pricewatch: Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag Zwart welke prima bevalt. Heeft een wat oudere Android versie (6.0.1), maar dat maakt verder niet uit. Is wat mij betreft een prima toestel dat ook tegen vocht kan
Dat waren de opties die ik tegen kwam. Mis ik goede opties? Hebben jullie advies welke van bovenstaande anders een goede optie is voor een puber in verband met fietsen in de regen, telefoons die soms vallen, beschikbaarheid hoesjes, etc?
[ Voor 5% gewijzigd door President op 22-02-2018 04:10 ]