welke Game monitor met 4K en HDR

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• step-boy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-07-2020
Hallo,

Ik ben opzoek naar een monitor die ik aan kan sluiten op mijn PS4 Pro, momenteel speel ik op een veels te slechte tv.
inmiddels al aardig wat uren het internet afgezocht maar zie door de bomen het bos niet meer dus zou graag wat hulp willen.

ik ben opzoek naar een scherm dat een 4K resolutie heeft met HDR. ik lees veel over input lag en en respons time alleen vraag ik mij af hoeveel verschil het maakt in samenwerking met mijn PS4 pro.
verder zou ik graag een curved scherm willen van 32" of groter.

mijn budget ligt rond de 1000 euro

Met vriendelijke groet,
Luciën Vonkerman

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

nelizmastr

Goed wies kapot

Als ik zo in de pricewatch kijk:

categorie: Monitoren

Dan zijn er geen curved 4K HDR monitoren, dan zal je weer aan een TV moeten. Binnen jouw budget vallen op dit moment twee schermen:

pricewatch: ViewSonic VP3268-4K Zwart

pricewatch: LG 32UD99 Zwart

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Niet hier dus. Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Inhoudelijk kun je beginnen met dit door te nemen:
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.