Hoi admin,
Ik heb 2 reviews in totaal gekregen:
Waarvan ik vindt dat ze niet terecht zijn:
1:
Beoordeling van codebeat (verkoper) over dfbt, woensdag 20 mei 2015
Voldoet aan beschrijving:Score: 0 Communicatie:Score: 2Aflevering:Score: 0
Heeft geboden. Drie dagen de tijd gehad om te reageren op hoe af te handelen. Op laatste bericht om op te halen, geen reactie.
De Koop verviel omdat ik niet binnen 3-4 dagen had geantwoord:
codebeat:
Beste dfbt,
Mijn best gedaan om je te informeren maar geen reactie van jou kant, prima maar een beetje flauw. Koop gaat niet door om die reden en ga niet meer van gedachte veranderen.
Mvg,
Erwin.
donderdag 21 mei 2015 22:47
dfbt
Beste erwin,
Ik zie helaas nu je bericht pas, ik heb 3-4 dagen op mijn telefoon op tweakers gezeten vanwege niet thuis zijn. Op mijn telefoon gaf hij echter geen nieuwe berichten aan. dus ik zie nu je bericht pas van zondag en woensdag. Mijn excuus.
Groetjes ,
Robin
2:
Beoordeling van MerCy (koper) over dfbt, vrijdag 21 augustus 2015
Voldoet aan beschrijving:Score: 0 Communicatie:Score: 2Aflevering:Score: 1
Even geduurd voordat ik een reactie kreeg, na overeenkomen van een bedrag, wilde ik in de avond de telefoon ophalen, dat afgesproken. Op het laatste moment heeft hij afgezegd, omdat hij een hoger bod heeft gekregen.
Advertentie: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart gebruikt
Er was nog geen overeenkomst.Ik had verstuurd dat er veel animo was en dat de hoogste bieder tegen de avond aan de telefoon kon ophalen. Ik kreeg verschillende biedingen van verschillende mensen die of niet kwamen opdagen/of last minute ineens andere telefoon hadden.
Graag verwijderen van reacties...
Ik heb 2 reviews in totaal gekregen:
Waarvan ik vindt dat ze niet terecht zijn:
1:
Beoordeling van codebeat (verkoper) over dfbt, woensdag 20 mei 2015
Voldoet aan beschrijving:Score: 0 Communicatie:Score: 2Aflevering:Score: 0
Heeft geboden. Drie dagen de tijd gehad om te reageren op hoe af te handelen. Op laatste bericht om op te halen, geen reactie.
De Koop verviel omdat ik niet binnen 3-4 dagen had geantwoord:
codebeat:
Beste dfbt,
Mijn best gedaan om je te informeren maar geen reactie van jou kant, prima maar een beetje flauw. Koop gaat niet door om die reden en ga niet meer van gedachte veranderen.
Mvg,
Erwin.
donderdag 21 mei 2015 22:47
dfbt
Beste erwin,
Ik zie helaas nu je bericht pas, ik heb 3-4 dagen op mijn telefoon op tweakers gezeten vanwege niet thuis zijn. Op mijn telefoon gaf hij echter geen nieuwe berichten aan. dus ik zie nu je bericht pas van zondag en woensdag. Mijn excuus.
Groetjes ,
Robin
2:
Beoordeling van MerCy (koper) over dfbt, vrijdag 21 augustus 2015
Voldoet aan beschrijving:Score: 0 Communicatie:Score: 2Aflevering:Score: 1
Even geduurd voordat ik een reactie kreeg, na overeenkomen van een bedrag, wilde ik in de avond de telefoon ophalen, dat afgesproken. Op het laatste moment heeft hij afgezegd, omdat hij een hoger bod heeft gekregen.
Advertentie: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart gebruikt
Er was nog geen overeenkomst.Ik had verstuurd dat er veel animo was en dat de hoogste bieder tegen de avond aan de telefoon kon ophalen. Ik kreeg verschillende biedingen van verschillende mensen die of niet kwamen opdagen/of last minute ineens andere telefoon hadden.
Graag verwijderen van reacties...