Hallo mede Tweakers, Ik ben een budget game pc aan het bouwen voor mijn neefje van 9. met een budget rond de 600 euro (lager is altijd goed).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wilt nu vooral games gaan spelen zoals minecraft en fortnite, Maar ik zou hem ook al een beetje willen voorbereiden als hij zwaardere games wilt gaan spelen, zodat hij niet een nieuwe moet kopen als dat zover is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zelf zal de PC voor hem in elkaar zetten. Het budget ligt rond de 600 euro, lager mag altijd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn de onderdelen die ik heb uitgekozen te sterk of precies goed? Ik zelf heb een computer thuis staan van 1200 euro dus weet niet veel van de budget markt waar hij in zit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, als hij maar een beetje klaar is voor de toekomst in 1080p om medium/high settings.
Ga je overklokken?
Ik denk dat ik het hou bij de standaard instellingen, heb geen ervaring met overklokken en durf niet zomaar een nieuw systeem te breken.
Wat verwacht je van ons?
Is dit de PC voor de eisen die hij stelt of zal ik hem andere onderdelen geven voor het geld. Hij heeft gevraagd voor zoveel mogelijk kracht voor zijn geld.
Dit is wat ik nu heb gevonden:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wilt nu vooral games gaan spelen zoals minecraft en fortnite, Maar ik zou hem ook al een beetje willen voorbereiden als hij zwaardere games wilt gaan spelen, zodat hij niet een nieuwe moet kopen als dat zover is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zelf zal de PC voor hem in elkaar zetten. Het budget ligt rond de 600 euro, lager mag altijd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn de onderdelen die ik heb uitgekozen te sterk of precies goed? Ik zelf heb een computer thuis staan van 1200 euro dus weet niet veel van de budget markt waar hij in zit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, als hij maar een beetje klaar is voor de toekomst in 1080p om medium/high settings.
Ga je overklokken?
Ik denk dat ik het hou bij de standaard instellingen, heb geen ervaring met overklokken en durf niet zomaar een nieuw systeem te breken.
Wat verwacht je van ons?
Is dit de PC voor de eisen die hij stelt of zal ik hem andere onderdelen geven voor het geld. Hij heeft gevraagd voor zoveel mogelijk kracht voor zijn geld.
Dit is wat ik nu heb gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 78,- | € 78,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI Aero ITX 4G OC | € 171,70 | € 171,70 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 41,70 | € 41,70 |
| 1 | Sharkoon VG5-W Rood | € 38,20 | € 38,20 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Corsair VS550 | € 43,70 | € 43,70 |
| 1 | Kingston A400 120GB | € 39,22 | € 39,22 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 594,51 | |