ECCp heeft een speciale Windows multi-processor client..Op vrijdag 13 juli 2001 18:03 schreef Crack het volgende:
Alleen de cliënt van dnet ondersteund een dual systeem dacht ik.
Heb jij die aan de praat gekregen dan? Op 't Yahoo!-forum heb ik eens gelezen, dat die cliënt toch niet van 2 processors gebruik maakt.Op vrijdag 13 juli 2001 18:28 schreef jeroon het volgende:
[..]
ECCp heeft een speciale Windows multi-processor client..
zie ik eruit alsof ik 2 processors heb? nou dan!Op vrijdag 13 juli 2001 18:33 schreef Crack het volgende:
Heb jij die aan de praat gekregen dan? Op 't Yahoo!-forum heb ik eens gelezen, dat die cliënt toch niet van 2 processors gebruik maakt.
nee, ik weet niet of de client goed werkt, maar hij staat nog steeds in de download sectie, dus ik neem aan van wel..
Inschattingsfoutje 
De topicstarter (met die fraaie nick) zou 't natuurlijk FF kunnen testen.
De topicstarter (met die fraaie nick) zou 't natuurlijk FF kunnen testen.
Topicstarter heeft een tweede installatie (andere dir) uitgevoerd en heeft nu een CPU use van 100%.
alleen... hoe kan ik DPC joinen?
Verwijderd
Voel ik daar een zekere ironie ?Op vrijdag 13 juli 2001 23:08 schreef Mr_Atheist het volgende:
Koele nick!
/me vraagt zich ook af hoe je op zo'n nick komt
Hij werkt prima.. de mpc eccp client dan.Op vrijdag 13 juli 2001 18:37 schreef jeroon het volgende:
[..]
zie ik eruit alsof ik 2 processors heb? nou dan!
nee, ik weet niet of de client goed werkt, maar hij staat nog steeds in de download sectie, dus ik neem aan van wel..
Pagina: 1