Pricewatch - Nieuwe layout?

Pagina: 1
Acties:
  • 672 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Ik wilde nog even kijken naar de prijzen van een nieuw microsd kaartje, krij ik plotseling deze layout voor me:

Afbeeldingslocatie: https://fotostek.nl/zooi/pricewatch.png

Ziet er mooi uit, maar ik heb liever de oude weer terug. Hoe stel ik dat in? Op de pagina zelf en onder lyout in instellingen zie ik ook niets staan.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Welke link zit je op? Bij mij ziet het er normaal uit op deze link: https://tweakers.net/categorie/48/geheugenkaarten/producten/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Dezelfde link. En dan krijg ik bovenstaande. Heb geen custom CSS of iets dergelijks aanstaan.

Krijg de layout bij elke categorie, trouwens, zie ik nu.

Of zit een van de devvers wat te testen?

[ Voor 37% gewijzigd door Marc H op 17-02-2018 04:13 . Reden: info toegevoegd ]

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 22:25
Dat is inderdaad een test kijk maar een in onderstaande link
Waar is de lijstweergave naartoe?

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
@Marc H dan kun je het verhelpen door hier je sessie te resetten (aan de rechterkant):
https://tweakers.net/my.tnet/sessions/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd1 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 04:18:
@Marc H dan kun je het verhelpen door hier je sessie te resetten (aan de rechterkant):
https://tweakers.net/my.tnet/sessions/.
Werkt niet.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je er echt vanaf moet, probeer onderstaande even. Maar ik verwacht dat er maandag wel ingegrepen gaat worden ;)
-Z- schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:01:
1. uitloggen
2. wis alle cookies van tweakers.net
3. inlogen

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa73
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-05-2021
Helaas, ook vandaag nog steeds de irritante onoverzichtelijk pictures. Is er trouwens al een persoon gevonden die het wel een goed idee vond?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Opa73 Ik denk dat je die niet hoort klagen ;)
Ik gaf in het andere topic al aan dat het optioneel best een prima feature kan zijn, bijvoorbeeld als je een product op uiterlijk aan het zoeken bent maar voor veel categorieën zie ik er het nu niet van in.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa73
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-05-2021
Natuurlijk, het is mogelijk dat er tevreden zwijgers zijn, maar zelf vind het zeer onoverzichtelijk. Overzichtelijke weergaven zijn:
- van links naar rechts
- van onder naar boven (m.i. beste optie)

Maar zoals nu in rijen van 3 is het voor mij stukken lastiger om snel een goede selectie te maken.

NB
Een sessie reset hielp niet, hoop dat dit experiment snel voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Als sessie resetten niet helpt, dan kan je het nog een keer proberen. A/B-tests zijn random, dus je hebt iedere keer 50% kans dat je in de variatie zit.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Sessie resetten werkt niet om in de andere variant te komen, hiervoor moet je je cookies verwijderen, en dan kun je in de originele variant komen. De kans dat je in de testvariant terechtkomt is overigens klein (10%).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:35
zwaar irritant dit.

lijst is veel overzichtelijker zoek ook wel een andere keer ik erger me kapot hieraan en hoop dan ook dat dit niet word doorgezet f dat er minimaal een keuze komt.

verder snap ik ook het nut niet van een random half half test zonder duidelijke poll of feedback situatie.
Geef mensen gewoon de optie het terug te zetten en dan kan je zo zien hoeveel mensen er de moeite voor nemen het terug te zetten.
Als dat al rond de 40% komt is de kans groot dat er nog veel meer zijn aangezien veel mensen alles blindelings lijken te accepteren.

Verandering om te veranderen is nooit een goede zet maar helaas eerder trend dan uitzondering de laatste jaren.
Onder het mom van stilstand is achteruitgang word er allerlei onpraktisch interfaces en functies gepushed waar niemand op zit te wachten.
Het argument stilstand is achteruitgang kan vaak beter toegepast worden al verandering is achteruitgang.

Erg jammer maar het internet en alles computer gerelateerd word zo steeds minder plezierig om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Ter informatie, de test is zojuist uitgezet. De resultaten gaven aan dat de verschillen erg klein waren, zowel onder ingelogde als uitgelogde gebruikers, en ook over de verschillende devices. De feedback die is gegeven is waardevol, waarvoor dank. We gaan er verder mee aan de slag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.