Toon posts:

HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij helpen????????
IK zit met een groot probleem met mijn 3D kaart.
ik heb een Geforce 2 MX en doet het goed.
maar als ik mijn favorite spel( UNREAL TOURNAMENT ) wil gaan spelen dan gaat het helemaal mis. in het begin moet ik kiezen voor de soort video kaart die ik wil gebruiken:
software rendering of direct 3D word aangeraden maar als ik 1 van de 2 probeer dan gaat het mis ik hoor UT gewoon onder direct 3d te kunnen draaien want dat dee hij eerder ook. Als ik mijn UT opstart dan krijg je eerst een filmpje te zien als ik die zie dan begint het te haperen en krijg ik hele vage geluiden door de muziek heen. Ik heb veel instellingen geprobeerd maar geneen werkte.
Ik heb ook geprobeerd verschillende drivers voor mijn video kaart te gebruiken
- de nieuwste van geforce.com
- de GL setup van fileplanet waarbij een oudere driver werd geinstaleerd hierdoor werd de ruis wel wat minder maar niet veel
ook heb ik verschillende versies van UTgeinstaleerd en van verschillende CD's het spel geinstaleerd maar niks helpte!!!!!
overgens vind ik het heel raar dat ik hem eerst gewoon kon draaien maar nu niet meer.
Ik denk eigenlijk dat ik gewoon een oude driver voor mijn kaart moet hebben mischien heeft iemand er 1 voor mij of weet iemand waar ik hem kan downloaden
of heeft iemand de zelfde 3d kaart als ik en wil hij mij zijn instellingen vertellen.
mijn COMP:
800 mhz
128 SDRAM
GEFORCE 2 MX
oftewel snel genoeg
GRAAG SNELLE EN HANDIGE REACTIES!!!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, de faq nog niet gelezen? Geeft niet, doe het nog even snel hier:
Zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Als je een topic post geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra winamp gestart wordt of iets in die trend.

Verwijderd

Wat heb je veranderd dat ij het niet meer doet? Hij deed het altijd zei je toch.

Verwijderd

Topicstarter
hij deed het ja maar toen mijn pc crahsde moest ik alles weer opnieuw instaleren dus ook de driver!!!!! :(

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
heb je niet per ongeluk dan een oude driver genomen (van de software cd) en anders gewoon een andere driverversie installeren :)

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 17:18 schreef laurens het volgende:
GRAAG SNELLE EN HANDIGE REACTIES!!!!
Als jij dit wil, wil ik voortaan graag betere vragen......

Wat voor moederbord, wat voor processor, welke drivers etc. etc...

Als iets het niet doet, kunnen wij niet van afstand zien wat er fout gaat als je niet wat specifieker bent... |:(

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 16:59

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

tss... irritant mannetje :(

Maar goed, waarom speel je eigenlijk niet op OpenGL? Is sowieso veel beter, sneller, en vooral met een GeForce II :)

Verwijderd

Heb ik ook. Op m'n Geforce 2 speelt D3D voor geen meter of helemaal niet. Speel nu OpenGl, dat speelt al IETS beter.. maar nog niet goed voor m'''n systeem. ( P3 500, 320 mb, geforce 2 mx. Ik haal rond de 40 fps of zo.. dat zou hoger moetn in mijn opinie. En in OpenGl heb ik ook veel vreemde artifacts of zo, best wel heel opvallend. maar ja.. ik moet er maar mee leren leven :(

Verwijderd

Tip: zet je AGP eens op 1* (met powerstrip) en zet dan unreal op direct3d (dus niet softwaremode) en kijk dan eens of het wel goed gaat. Tell me if it worked.

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

via 4in 1 drivers geinstalleerd, worden wel nog eens vergeten.
(als je een op een via chip gebaseerd mobo hebt natuurlijk)

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
hoe zet ik mijn AGP op 1???

Verwijderd

Topicstarter
als ik op opengl speel gaat het wel wat beter maar nog heel langzaam en het word allemaal heel donker

Verwijderd

Dat donkere kun je bijstellen door het contrast in UT zelf te verhogen .....

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
hmmz ik heb precies hetzelfde probleem, wat voor moederbord heb je ?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een AK33 A open moederbord :)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

is dat enkel in UT ?
toch maar die 4 in 1 drivers installeren.(4.32)
of heb je die al gedaan ?

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die 4 in 1 drivers vandaan halen??????????????????????????????

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zaterdag 14 juli 2001 19:06 schreef laurens het volgende:
waar kan ik die 4 in 1 drivers vandaan halen??????????????????????????????
kijk ff in tweakers.net meuktracker :)

www.viatech.com

Verwijderd

je agp op 1* zetten doe je met powerstrop (zoek eens op http://www.tweakfiles.com )
het kan ook met de nieuwste detonators.
Pagina: 1