Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-05 14:20
Beste game fanaten,

Ik heb een vraag die door vele anders wordt gezien en vroeg me het volgende af.

IS GAMEN in de zin van video gamen console/PC gaming alleen voor psycho als je boven de 28 jaar bent en getrouwd?

De eerste scenario die ik dan schets is:
Je bent getrouwd 28 / 29 jaar of ouder hebt een baan betaald gewoon je rekeningen zoals het hoort. Maar in je vrije tijd wil je toch nog gamen.
De tweede scenario die ik dan schets is:
Je bent getrouwd 28 / 29 jaar of ouder, je hebt kinderen, en hebt een baan betaald gewoon je rekeningen zoals het hoort. Maar in je vrije tijd wil je toch nog gamen.
Hoe denk jij daar over?

''Mijn situatie is het volgende, ik ben gewoon getrouwd en nog geen kinderen ben 28 jaar oud. En ik game in de weekenden'' Voor mij is dit prima.

Alleen ik heb rondom mij heen vaak gehoord. Dat gamen boven de 28/ 29 en vooral wanneer je getrouwd bent niet eens meer aan dat zou moeten denken en dat het complete pschyo is dat je nog aan videospelletjes zit.

[ Voor 48% gewijzigd door theduke1989 op 16-02-2018 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:16
ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkevilapie
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-04 22:27
ik vind dat daar niks mis mee is. en zeker niet alleen voor psychos of whatever

[ Voor 41% gewijzigd door darkevilapie op 16-02-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-05 12:37

Least Inkling

Product of the cold war

Ach, er zijn altijd mensen die er wat van moeten vinden. Voel je je happy met je hobby? Blijven doen dan, uitleggen waarom je iets doet hoeft toch niet. Kun je de tegenvraag stellen waarom iemand zijn tijd verdoet aan reality-soaps..

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ja dat kan echt niet meer, dan is er iets goed mis met je.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 37334

Wie doet die bewering?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-05 13:13
Gamen helpt mij mijn psychopathische gevoelens te ondrukken als man van 30.

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 16-02-2018 14:06 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-02 20:18
Wat is erger:

Gamen of naar een flut programma op TV kijken?

Is gewoon kwestie van interesses. Niks mis mee.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik reageer niet vaak maar wat een onzin dit zeg! Ik ben 32 jaar, heb een fulltime baan en games is zeker een van mijn hobby's.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat is dit nou weer voor een raar topic... denk zelf eens 5 minuten na en je hebt je antwoord.

39

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Beter, ik ben niet getrouwd, 37jaar, heb ff geen werk en game 12/6.

Gelukkig niet getrouwd, anders was ik psycho

On-topic: Maat van me is zo goed als getrouwd, 2kids, nette baan allebei. Maar hij wil savonds laat (vrouw gaat vroeger naar bed) nog ff gamen. Heeft ie altijd al gedaan. Blijkbaar is hij dus psycho?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 37334 op 16-02-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05 14:31
Als je 25 bent geweest kun je echt niet meer gamen.
Helemaal psycho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Het is juist heel gezond: het houdt je reactiesnelheid en denkvermogen op peil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Onder < 30 getrouwd, forever psycho dan.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Fietsbel schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:03:
Wat is dit nou weer voor een raar topic... denk zelf eens 5 minuten na en je hebt je antwoord.
Het is een vraag/scenario is het normaal of niet. Daarnaast hoe de ''oudere generatie'' die niks van gamen hadden bijvoorbeeld altijd zeggen ga aan het werk ik heb me de '''''''gewerkt etcetc. Die in fabrieken hebben gewerkt.

En dan video gamen. DAAROM in hoevere kan dit en niet. Want is het alleen bedoeld voor een bepaalde leeftijd dus t/m 25 laten we zeggen of langer/korter met bepaalde leefomgeving ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

ByteMe_ schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:05:
Onder < 30 getrouwd, forever psycho dan.
Ja, geen sociaal leven :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-05 13:14

Quellien

Excrement producer

theduke1989 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:06:
[...]

Het is een vraag/scenario is het normaal of niet. Daarnaast hoe de ''oudere generatie'' die niks van gamen hadden bijvoorbeeld altijd zeggen ga aan het werk ik heb me de '''''''gewerkt etcetc. Die in fabrieken hebben gewerkt.

En dan video gamen. DAAROM in hoevere kan dit en niet. Want is het alleen bedoeld voor een bepaalde leeftijd dus t/m 25 laten we zeggen of langer/korter met bepaalde leefomgeving ...
Hm. 25 jaar vind ik dan logischer dan 28. Al zeg je ook "oude generatie die niks van gamen hadden". Nou ben ik 31, en heb ik altijd op de PC kunnen gamen en begonnen op een Commodore 64. Dit ik vind het maar rare stellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Die fabrieken zijn er niet meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Wat een duf topic met nog ernstigere vraag.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:49

s0kkie

Cowabunga

Als het ten koste gaat van alles in je dagelijkse sociale leven dan ja.
Mensen met een gezond verstand die het met mate doen en er nog een normaal leven aan overhouden dan nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raverty
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Raverty

rm -rf*

Waarom zou het niet kunnen. De een gaat naar de kroeg de ander gamet. De volgende kijkt TV. Het is maar net waar je interesse en je ontspanning in in zit. Als je gamet is daar niks raars aan ook al ben je 30 plus en je heb kinderen. Ik heb een collega 50+ en die gamet nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-05 12:37

Least Inkling

Product of the cold war

[...]

Die snap ik niet. Gamen is gewoon nieuwe manier van media consumeren, tijdverdrijf. Waarom zou daar een beperking in welke manier dan ook voor bestaan.

Vindt voetbal ook iets voor jochies van 12. Die ouwe mannen moeten ingebonden worden en in een gesticht zitten. Maar, dat vind ik..

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

s0kkie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:09:
Mensen met een gezond verstand die het met mate doen en er nog een normaal leven aan overhouden dan nee.
Dit, topic kan dicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

s0kkie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:09:
Valt het alsnog niet onder de noemer Psycho (wat dat dan ook precies moge zijn). En wie bepaalt wat een normaal leven is? Maar goed ik dwaal wederom af. Woon zelf trouwens braaf samen, werk al veel te lang en ja game ook regelmatig.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-05 17:02
Wat een kulstelling. Ik ben 34, weliswaar niet getrouwd, maar wel al flink wat jaartjes samenwonend met een ontzettend lieve vriendin in een mooie eengezinswoning met onze pracht van een dochter van bijna een jaar. Ik werk fulltime met succes als webdeveloper, ga regelmatig naar leuke feestjes, twee a drie keer per week naar de sportschool, heb een leuke en actieve vriendengroep, maar ik game zeker meerdere keren per week. Ben ik dan een 'psycho'?

Ik zou juist zeggen dat gamen me heeft geholpen en nog steeds helpt bij analytisch en probleemoplossend denken en mijn reactievermogen. Je moet als alternatief lekker dom op de bank hangen en die onzin kijken die op TV wordt uitgezonden kijken, dát is pas écht zonde van je tijd: je leert er he-le-maal niets van. Maar goed, het een is blijkbaar meer sociaal geaccepteerd dan het ander.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Waarschijnlijk heeft theduke1989 ergens iets naar zijn hoofd gehad over gaming en opent hij op Tweakers (of all places) dit Topic. Soort Viva voor nerds.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-05 15:38
Helaas begrijp ik de vraagstelling wel. Psycho is niet de juiste woordkeuze, vind ik.
Ik game ook zeer regelmatig (van 30min/week tot 60min/avond), maar hou dat angstvallig voor mezelf. Het kan op mijn begrip rekenen bij vrienden of familie; het wordt als iets 'slechts' of kinderachtig gezien. Jammer.
Het vrouwtje kan er mee leven, maar heeft het liever niet.
En dan speel ik nog Factorio!
* freelh is ingenieur elektromechanica, actief in de automotive. Factorio is prachtig!

PS Ik ben ook van 1989

[ Voor 4% gewijzigd door freelh op 16-02-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 939809

Vaag topic dit. Ben je een psycho als je rond de 30 bent met een gezinnetje en gamen een hobby van je is. Wtf denk je zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:25

g0tanks

Moderator CSA
theduke1989 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:57:
Beste game fanaten,

IS GAMEN in de zin van video gamen console/PC gaming alleen voor psycho als je boven de 28 jaar bent en getrouwd?

[...]

[...]

Hoe denk jij daar over?
Wat is de aanleiding voor deze vreemde stelling? Ben je zelf 28 en noemde iemand je een psycho nadat hij ontdekte dat je spelletjes speelt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:39

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@theduke1989 je betaald?

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met psycho? Bedoel je dan a-sociaal of vreemd ofzo? En wat heeft het hebben van kinderen of getrouwd/samenwonend zijn er mee te maken?

Ik zou zeggen ieder zijn hobby. Sommigen gaan graag sporten, naar de kroeg of bij een boekenclub, anderen gaan graag gamen (al dan niet online en met/bij vrienden). Zelfs "gamen" zegt nog niets over je sociale vermogens, dus ik heb geen idee waar je heen wil met dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Het is normaal of niet? waarom zo zwart wit, idem met dat iemand een stempel van psycho krijgt is nogal extreem overtrokken. Je kan dan wel een scenario schetsen maar als het een extreme vorm is kun je niet verwachten dat het veel voer geeft voor een gezonde discussie.

Ook je voorbeeld van oudere generatie etc is weer zwart wit, ook genoeg mensen van die generatie die een spelletje doen. Er zijn ook genoeg mensen van de "nieuwe" generatie die niks met gamen hebben.

Is gamen iets slechts? nee? okay, is gamen slecht als het ten koste gaat van je normale dagelijkse dingen? ja? dan weet je dat er ruimte is voor verbetering. Vervang "gamen" nu eens door voetbal? zijn mensen die 28/29 jaar zijn, kinderen hebben en getrouwd zijn plotseling PSYCHO? 8)7 zie je nu hoe stom je scenario is...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
g0tanks schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:14:
[...]

Wat is de aanleiding voor deze vreemde stelling? Ben je zelf 28 en noemde iemand je een psycho nadat hij ontdekte dat je spelletjes speelt?
Spelletjes kan je in veel opzichte anders defineren.
Monopolie / mens erger je niet etcetc zijn ook ''spelletjes'' video games daarin tegen wordt dus console/pc gaming meer mee bedoeld.

Maar is vraagstelling. Zoals je ziet sommige zijn er anders over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 00:26
Het is maar goed dat hij zijn rekeningen betaald, anders zit hij wel op het randje van psycho.

[ Voor 3% gewijzigd door swoutr op 16-02-2018 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik denk dat we anno 2018 toch wel weten dat gamen niet langer voor de onvolwassenen is. De onvolwassenen van toen zijn ondertussen volwassen geworden en gamen misschien nog steeds.

Ik heb vooral minder tijd sinds ik full time "burger" ben geworden met vrouw en kind. Dat heeft de grootste aanslag op mijn game tijd. Ik ben in de 30, maar niemand die raar op kijkt dat ik een console heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:39

gwystyl

Beugeltje dan maar?

theduke1989 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:17:
[...]

Spelletjes kan je in veel opzichte anders defineren.
Monopolie / mens erger je niet etcetc zijn ook ''spelletjes'' video games daarin tegen wordt dus console/pc gaming meer mee bedoeld.

Maar is vraagstelling. Zoals je ziet sommige zijn er anders over.
En nou in het Nederlands? Wat is nou precies het doel van dit topic? Vind jij iets over mensen van een bepaalde leeftijd die van gamen houden, ben je bang dat je niet meer mag gamen als je gaat trouwen of kinderen krijgen? Wil je weten hoe computerliefhebbers tegen gamen aankijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sowieso maling hebben aan wat anderen van je vinden. Lullen doen ze toch wel.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:30
Ik zou mezelf meer psycho vinden als ik voor m'n 28e getrouwd was en/of kinderen had gehad :p

Maar ken tegelijk ook zat 28+ers die regelmatig wat gamen, of elkaar zelfs hebben leren kennen na die leeftijd op die manier. Gun iedereen zo z'n lolletje.
(En dit post ik zelfs terwijl ik zit te werken én Factorio aan 't draaien is lol)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik vind dat je door mensen direct psyco's te noemen omdat ze deze hobby hebben ipv andere nutteloze tijdsbestedingen de potentiele discussiewaarde behoorlijk omlaag haalt :{

[ Voor 28% gewijzigd door BlackEyedAngel op 16-02-2018 14:28 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Niks mis met gamen op oudere leeftijd.

Al vind ik het wel zorgwekkend als mensen op een warme zomerdag binnen zitten te gamen. (maar dat is mijn mening.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Even bookmarken deze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat psycho kan ik mij ook niet in vinden.

ben zelf 35 getrouwd met een goede baan en een prachtige dochter van anderhalf. Daarbij val ik dan onder scenario 2 ik vind daar persoonlijk gewoon helemaal niks mis mee hoor. Je kan ook elke avond als een dooie voor de tv neerploffen of af en toe savonds wat gamen. Ik zie daar echt het probleem niet van.

Tuurlijk wordt het anders als gamen boven je gezin komt te staan ofzo. Maja dan heb je wel aardig wat issues denk ik.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:06
Volgens mij heb je per ongeluk op "Plaats reactie" geklikt, in plaats van "Bookmark".
En daarbij ook nog je gedachten uitgetypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Beste game fanaten,

[...]

[...]

Hoe denk jij daar over?

''Mijn situatie is het volgende, ik ben gewoon getrouwd en nog geen kinderen ben 28 jaar oud. En ik game in de weekenden'' Voor mij is dit prima.

Alleen ik heb rondom mij heen vaak gehoord. Dat gamen boven de 28/ 29 en vooral wanneer je getrouwd bent niet eens meer aan dat zou moeten denken en dat het complete pschyo is . Het is dus aan mij de vraag is dit echt waar. Ik vindt het normaal ik ben nog een oude garde maar alsnog.
Een Nederlandse cursus lijkt mij een betere besteding van je tijd in ieder geval.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-03 15:47
Los van de discussie over wat de definitie is van een "psycho":
Gamen is gewoon een hobby en evenwaardig aan ander tijdverdrijf. Zoals met elke hobby moet je oppassen dat het geen obsessie/verslaving wordt want dan zal je sociaal leven en je directe omgeving daaronder lijden.
Als je directe omgeving aangeeft dat je nog steeds normaal functioneert (huishouden/werken) dan lijkt me het nooit een probleem te kunnen zijn, welke hobby het ook betreft. En daar plakt ook geen leeftijd op.

[ Voor 3% gewijzigd door zwiep op 16-02-2018 14:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-05 21:06
44 hier, fulltime baan/ 2 kinderen., en vind het heerlijk om s'avonds nog wat af te knallen in BF4 / BF1.

Kan niet wachten om samen met de kids een squad te vormen ! :)

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:26

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Lekker belangrijk wat andere mensen vinden van wat jij met je vrije tijd doet. Als jij gamen als hobby hebt is dat toch helemaal prima? Enige waar mensen een probleem mee zouden kunnen hebben als je het dwangmatig gaat doen en het andere aspecten van je leven in de war schopt, dus als je tot diep in de nacht zit te gamen en vervolgens als zombie op je werk verschijnt, of je vriendin/vrouw verwaarloost. Dit geldt echter voor alle hobby's. Kortom, als jij je er happy bij voelt, lekker blijven doen!

Overigens ben ik zelf 34 jaar en game ik ook graag. Er is sinds kort zelfs een heuse Fathers of Tweakers gaming community. Allemaal mannen (en een paar vrouwen) die gamen als hobby hebben, maar vaak al wel kinderen hebben. Kortom, het is heel normaal.
Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Alleen ik heb rondom mij heen vaak gehoord. Dat gamen boven de 28/ 29 en vooral wanneer je getrouwd bent niet eens meer aan dat zou moeten denken en dat het complete pschyo is dat je nog aan videospelletjes zit.
Dat zegt meer over de mensen om je heen dan over gamers..

Wat een ontzettende onzin stelling. De een kijkt tv, de ander kijkt een film, en weer anderen spelen games, ongeacht de leeftijd is daar helemaal niets mis mee.

40, getrouwd, 2 kinderen, fulltime baan.

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 16-02-2018 14:36 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Zeker! Daarom wil ik ook niet trouwen.

Wacht, wat was de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:43
Ik game bijna elke avond wel een uurtje ter ontspanning. Maar pas als vrouw en beide kids op bed liggen.
Bovendien game ik zo'n 2-3 avonden in de week met 3 maten, allemaal boven de 30, met FIFA in Pro Clubs Online. Kennelijk zijn we dan allemaal psycho's :+

Kortom:
Ben ik een psycho? Als iemand dat vindt, prima.
Kan het me ook maar iets interesseren wat iemand van mijn hobby vindt? Nope :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-05 13:13
Wat is jouw mening? :) :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Met enige moeite had ik je vader kunnen zijn, zeg maar... En ja, elke week wordt er gegamed en sinds 4 maanden organiseer ik GoT races voor Forza Motorsport 7.

Thuissituatie? /care want we laten elkaar thuis vrij in hoe we onze vrije tijd, soms in overleg, indelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-05 16:42
Ik ben 38 en game bijna dagelijks. Ben geen psycho, en iedereen die zegt van wel die MAAK IK KAPOT!!!!1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Daarnaast is het neerkijken op gamen een typisch westers iets. Hier heerst nog altijd de mening dat gamen voor kinderen is. Maar kijk eens naar Azië, daar worden grote gaming tournaments gehouden in een stadion en zelfs live uitgezonden op tv, daar lijkt het veel meer geaccepteerd.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-05 16:42
Meelobee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:40:
Daarnaast is het neerkijken op gamen een typisch westers iets. Hier heerst nog altijd de mening dat gamen voor kinderen is. Maar kijk eens naar Azië, daar worden grote gaming tournaments gehouden in een stadion en zelfs live uitgezonden op tv, daar lijkt het veel meer geaccepteerd.
Daarentegen worden in Azië wel meer dingen geaccepteerd die wij hier in het westen als uiterst dubieus danwel raar ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-01 13:26
Iedereen heeft andere hobbies, hoe en waar je jouw tijd aan spendeert hebben andere niks over te zeggen. Het is jouw leven, niet van iemand anders. Om te roepen dat gamen psycho is, baart mij meer zorgen dan het daadwerkelijk gamen op "oudere" leeftijd zelf.

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ChrisLNFF schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:42:
[...]

Daarentegen worden in Azië wel meer dingen geaccepteerd die wij hier in het westen als uiterst dubieus danwel raar ervaren.
waarvan sommige dingen dan wel weer flink psycho zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 11:55
Haha leuk topic! ik ben dan helemaal psycho!.. 4e kind in aan tocht, bijna 10 jaar (gelukkig) getrouwd, 34 jaar en ik game maar al te graag.. Switch en een PC om te gamen. Ik game voornamelijk alleen 's avonds wanneer de kinderen op bed liggen. Terwijl de vrouw Temptation Island kijkt, doe ik graag een potje PUBG met vrienden of anders solo. Zo nu en dan een potje FIFA of Mario op de switch.

Nee, kinderen krijgen nog steeds de aandacht die zij nodig hebben, evenals de vrouw. Vrienden van mij (rond de 30) gamen meer, maar dat komt doordat zij geen kinderen hebben.

Helemaal loco nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wat een grap. Ik ben 35, twee kinderen, getrouwd, maar naast actief en veel (retro) verzamelen slinger ik zeer vaak de PS4/Xbox One aan. Vaak met vrienden, soms alleen, soms met mijn vrouw. Onder mij, mijn familie, vrienden etc. is het ook heel gewoon. Zelfs mijn vader speelt bijna iedere dag Gran Turismo.

Laat mij maar lekker doen wat ík leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:55
Whahah, nooit geweten dat ik psycho was :)

3 kinderen, bijna 38 en 10 jaar getrouwd.
Doordeweeks speel ik graag na de koffie Horizon Zero Dawn op mijn PS4. Maar dan uiteraard wel als de kinderen op bed liggen.

Er zijn genoeg kennissen van me die ook psycho zijn. Wat een bullshit zeg....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat een groot deel van de moderators hier echt gestoord zijn, veel zijn rond de 30 of ouder, sommige hebben kinderen. En ze gamen niet alleen, ze modereren ook het game gedeelte van 1 van de grootste tech fora van Nederland. Gestoord. En anders worden ze dat wel, door topics zoals dit.

In ieder niet meer door dit topic, want dit gaat nu dicht.

Opzich is het wel een interessante discussie, of leeftijd uitmaakt bij gamen. Maar dan mag het wel een betere inzet hebben dan dit
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.