Beste game fanaten,
Ik heb een vraag die door vele anders wordt gezien en vroeg me het volgende af.
IS GAMEN in de zin van video gamen console/PC gaming alleen voor psycho als je boven de 28 jaar bent en getrouwd?
De eerste scenario die ik dan schets is:
''Mijn situatie is het volgende, ik ben gewoon getrouwd en nog geen kinderen ben 28 jaar oud. En ik game in de weekenden'' Voor mij is dit prima.
Alleen ik heb rondom mij heen vaak gehoord. Dat gamen boven de 28/ 29 en vooral wanneer je getrouwd bent niet eens meer aan dat zou moeten denken en dat het complete pschyo is dat je nog aan videospelletjes zit.
Ik heb een vraag die door vele anders wordt gezien en vroeg me het volgende af.
IS GAMEN in de zin van video gamen console/PC gaming alleen voor psycho als je boven de 28 jaar bent en getrouwd?
De eerste scenario die ik dan schets is:
De tweede scenario die ik dan schets is:Je bent getrouwd 28 / 29 jaar of ouder hebt een baan betaald gewoon je rekeningen zoals het hoort. Maar in je vrije tijd wil je toch nog gamen.
Hoe denk jij daar over?Je bent getrouwd 28 / 29 jaar of ouder, je hebt kinderen, en hebt een baan betaald gewoon je rekeningen zoals het hoort. Maar in je vrije tijd wil je toch nog gamen.
''Mijn situatie is het volgende, ik ben gewoon getrouwd en nog geen kinderen ben 28 jaar oud. En ik game in de weekenden'' Voor mij is dit prima.
Alleen ik heb rondom mij heen vaak gehoord. Dat gamen boven de 28/ 29 en vooral wanneer je getrouwd bent niet eens meer aan dat zou moeten denken en dat het complete pschyo is dat je nog aan videospelletjes zit.
[ Voor 48% gewijzigd door theduke1989 op 16-02-2018 14:30 ]