Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Doe ik. Vriendin en ik gingen normaal gezien in September voor een maand naar Amerika. Dat gaat niet door. Ik heb 3 verschillende opdrachten opstaan in het voorjaar voor mijn werk, daar weet hij van, als ik die zou afzeggen krijg ik problemen met hem denk ik...hij is MP geweestPietervs schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:47:
misschien een open deur, maar destijds toch een eye-opener voor mij: gewoon je agenda pakken en alle dagen dat je bij je vader wil zijn blokkeren. Dan voorkom je dat je in de waan van de dag afspraken maakt en vergeet dat je nog wat tijd met je vader door wil brengen!
Daarbuiten zoveel mogelijk. We doen wat we kunnen.
Veel sterkte met alles!TooTall schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:38:
Ondertussen besteld mijn zus die plakken in bulk bij de fabrikant. Ik meen me te herrinneren dat ze inderdaad verschillende modellen hebben getest, maar dat het de exacte plaats van de fistel was die problemen gaf. Laag op de buik, net in de plooi.
Ik zal het eens aangeven, maar ik vermoed dat die weg al wel bewandeld is...dank voor de info!
Dank. En het antwoord van mijn zus
Dat is idd een goede tip maar helaas geen oplossing voor papa’s probleem. Bij hem is het gene stoma (daarbij heb je een uitstulping waar de plaat over gaat en voor een extra bevestiging zorgt) maar hij heeft een gat met nx andere ter bevestiging dan zijn huid. De platen 10 cm boven blijven wel goed hangen. Die we nu hebben blijven redelijk hangen als het zakje tijdig leeg gemaakt is, anders komt de plaat los door overdruk.
Ook hier bij mij een groot gedeelte van herkenning. Mijn moeder is 15 maanden geleden aan kanker overleden na een lang ziek bed, dus ik weet welke impact het kan hebben op je leven.
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe de komende periode!
<Zinloze tekst hier>
mijn oma is in november 2017 overleden aan maagkanker stadium 4
Veel sterkte en probeer toch nog te genieten van de mooie momenten met je vader.
Veel sterkte!!
Mbt de roadtrip, is er in België ook niet iets als ambulancewens? Die kunnen daar bij helpen. Of neem anders contact op met de Nederlandse, kan me niet voorstellen dat zijn te beroerd zijn om naar België te rijden.
Gisteren was geen goede dag. De dag ervoor wel. verschil was dat hij een spuitje had gekregen van de thuisverpleging dat hem helemaal heeft doen opleven. De dag erna natuurlijk de crash.
Hij zei gisteren dat hij voelde dat het niet goed was. Dat in zijn buik het niet goed zat. Ook waar zijn buik overgaat in het middenrif. Ook in zijn bekken.
Zus heeft gisteren friet met stoofvlees (draadjesvlees voor jullie) gemaakt. Heeft hij welgeteld een half uurtje binnengehad.
Doet iets met je hoor, je vader zien verkleuren en horen roepen om zijn emmer. En het was heus niet enkel friet en stoverij wat eruit kwam.
[ Voor 4% gewijzigd door TooTall op 27-02-2018 08:01 ]
Machtig goed geschreven die TS. Had met de titel van het topic iets geheel anders verwacht, des te harder komt het binnen. Denk ook dat het aan de leeftijd ligt. Inmiddels zelf midden 30, dat houdt in dat de ouders ook ouder worden en dan denk je weleens over het einde na. Zeker met een schoonvader van 78 kan het elk moment afgelopen zijn. En dan te merken dat een deel van zijn eigen kinderen voornamelijk ruzie maakt met elkander over zijn geld, niet te bevatten. Ik koester die "ouwe"
voor de TS: ik hoop dat jij nog kan genieten van je vader! En die plaat? Die moet een mooi plekje in de woonkamer krijgen!
Ik wens je heel veel sterkte en liefde.
[ Voor 27% gewijzigd door JT op 27-02-2018 09:59 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Zelfde met mijn pa... uitgezaaide darmkanker.... net geen proefkonijn omdat het "middel" dat in de "studie" zat "mainstream" is geworden....chemo, op chemo...
Wij hadden ook zo'n gesprek.... ik loop meer risico van de drank dood te gaan dan hij... en dan drink ik niet eens zoveel....
Gelukkig kunnen we nog om een hoop dingen lachen...
Ik wens je vader, jou en je familie sterkte...
Echt sterkte man de komende tijd.
7400 Wp op het dak
Gaaf verhaal en sterkte!
Maakt me wel benieuwd naar het “waarom” achter de Lada, voor de rest toch goede prijs/kwaliteit autos gekozen, maar vroeger toch zo’n log verouderd sovjet ding gereden.
Surfin' paradise!
Ik heb mijn ouders verloren op mijn 26e/32e (ben nu 51). De tastbare herinneringen zijn wel een beetje weg nu, de geestelijke natuurlijk nooit. Geniet zo lang als het kan, ik zou er alles voor over hebben om dat ook nog eens met ze te kunnen doen!
Wat ik wel uit het verhaal haar is "Leef nu!". Niet wachten tot je met pensioen bent, niet denken "Misschien over twee jaar". Je moet nu genieten, voordat je het weet is het te laat
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Default blanke hetero
De frustratie, treurnis en melancholie druipt er af.
Komt wel binnen ook, en geeft maar weer eens aan dat er geen later is maar alleen maar nu.
Papa
16:11 (3 uur geleden)
aan: mij
Vandaag is het beter, ben juist op van middag slaapje. Leen is nog in dromenland. En het is hier lekker warm.
Papa
Verstuurd vanaf mijn iPad
Mooi zo. Toch weer een goede dag.
Ik vind treurnis en melancholiek prachtig, als het mooi verwoord is en als het “raak” is.sambalbaj schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:25:
Vond het eigenlijk juist helemaal geen mooi verhaal.
De frustratie, treurnis en melancholie druipt er af.
Komt wel binnen ook, en geeft maar weer eens aan dat er geen later is maar alleen maar nu.
En ik ben niet de enige, neem bijv. de columns van Marcel van Roosmalen die door duizenden mensen worden gelezen als voorbeeld.
¯\_(ツ)_/¯
Sony A7 iv en wat recycled glas

Good taste is for people who can’t afford sapphires
[ Voor 34% gewijzigd door Sickboy22 op 21-08-2018 20:58 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Denk aan ze zoals je de OP schreef, mooie herinneringen bewaren en vooral zelf wel de tijd nemen de dingen te doen die jij wilt doen
Aan het werk van die Van Roosmalen heb ik dan ook een gruwelijke hekel, en dat komt nog niet eens door z'n voetbal voorkeur.nino_070 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:54:
[...]
Ik vind treurnis en melancholiek prachtig, als het mooi verwoord is en als het “raak” is.
En ik ben niet de enige, neem bijv. de columns van Marcel van Roosmalen die door duizenden mensen worden gelezen als voorbeeld.
Maar veel sterkte aan ts en zijn naasten gewenst.
[ Voor 43% gewijzigd door assassin85 op 21-08-2018 21:59 ]
Heel veel sterkte TooTall.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
*pinkt traantje weg*
Mijn ma kneep er ook stilletjes tussenuit, enkele uren voor de geplande euthanasie.
Heel veel sterkte de komende tijd!
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik zag je post van vanavond en...
Gewoon echt heel erg verdrietig.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Heel veel sterkte de komende tijd TooTall!
Oslik blyat! Oslik!
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte de komende tijd.
Mag de tijd je helpen het verlies een plaats te geven en de pijn verdrijven.
[ Voor 5% gewijzigd door Gismo1979 op 22-08-2018 09:25 ]
Verwijderd
Stiekem een beetje zitten janken hier achter m'n pctje.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Veel sterkte!
Je verhaal heeft me toen en nu aangegrepen.
Geniet van de fijne herinneringen...
Ik ken je niet. Maar je openingspost heeft me tot tranen gebracht. Wat ontzettend mooi verwoord. Je ziet zo'n titel en denkt, wat is dit nou weer? Maar al snel wordt je gegrepen alsof je er zelf bij was.
Helaas bracht het vervolg geen mirakel maar enkel de bittere werkelijkheid.
Sterkte met het verlies! Je ouders waren prachtige mensen zo te lezen.
Warhammer en PC games en lego
Gecondoleerd & sterkte.
Mooi geschreven, herkenbaar en met behoorlijk wat melancholiek.
'mooi' dat het einde kennelijk op zijn eigen tijd is gekomen en veel sterkte!
Gecondoleerd en sterkte
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
This too shall Pass