Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de topic titel het al zegt ben ik op zoek naar een game pc, eentje waarmee ik games als The Witcher 3, maar bijvoorbeeld ook World of Warcraft en The Old Republic kan spelen op toch wel hoge graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1100 windows en assemblage inclusief
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn monitor is een LG flatron e2260, dat is 1080p denk ik? Ik zal eventueel later mn monitor upgraden maar dat is vooralsnog niet aan de orde.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ja.... ik ben dus zeg maar moeilijk niet thuis op dit gebied. Maar ik neem aan een goede GPU en CPU??
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eerlijk, als het maar werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stillere computer zou ook wel fijn zijn, de laatste kon echt blazen als een gek dan had je de hele tijd zo'n hinderlijk hoge fluit toon
Ga je overklokken?
Nee ik hoop toch gewoon dat de build het bovenstaande kan draaien voordat ik dit soort trucjes uit moet halen
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een kant op kunnen sturen als het gaat om wat voor soort systeem ik nodig zou hebben afgaande op mijn wensen en waar ik deze dan zo kant en klaar kan kopen, bouwen kan ik zelf ook niet zeg maar
Ik hoop dat dit jullie een beetje helpt om mij te kunnen helpen
Na zelf her en der zoeken enz. is dit hoe ver ik kom
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de topic titel het al zegt ben ik op zoek naar een game pc, eentje waarmee ik games als The Witcher 3, maar bijvoorbeeld ook World of Warcraft en The Old Republic kan spelen op toch wel hoge graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1100 windows en assemblage inclusief
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn monitor is een LG flatron e2260, dat is 1080p denk ik? Ik zal eventueel later mn monitor upgraden maar dat is vooralsnog niet aan de orde.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ja.... ik ben dus zeg maar moeilijk niet thuis op dit gebied. Maar ik neem aan een goede GPU en CPU??
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eerlijk, als het maar werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stillere computer zou ook wel fijn zijn, de laatste kon echt blazen als een gek dan had je de hele tijd zo'n hinderlijk hoge fluit toon
Ga je overklokken?
Nee ik hoop toch gewoon dat de build het bovenstaande kan draaien voordat ik dit soort trucjes uit moet halen
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een kant op kunnen sturen als het gaat om wat voor soort systeem ik nodig zou hebben afgaande op mijn wensen en waar ik deze dan zo kant en klaar kan kopen, bouwen kan ik zelf ook niet zeg maar
Ik hoop dat dit jullie een beetje helpt om mij te kunnen helpen

Na zelf her en der zoeken enz. is dit hoe ver ik kom
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 212,50 | € 212,50 |
1 | MSI B250M PRO-VD | € 52,50 | € 52,50 |
1 | Asus Phoenix GeForce GTX 1060 3GB GDDR5 | € 292,95 | € 292,95 |
1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 39,49 | € 39,49 |
1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 55,27 | € 55,27 |
1 | Cooler Master H412R | € 21,75 | € 21,75 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS4G4D240FSA | € 52,50 | € 52,50 |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 600W | € 50,99 | € 50,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 777,95 |