Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil huidige games zoals Battlefield, PUBG en Dota 2 spelen. Daarnaast wil ik dat dit systeem een tijdje mee kan met nieuwe generatie games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD 500 GB (Samsung 850 EVO 500 GB) + 24 inch monitor (HP 24o)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet een systeem zijn dat een aantal jaar mee kan en waarmee ik nieuwe games kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen/eisen
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag tips over de hardware. Wat kan goedkoper, wat kan beter en ben ik nog iets vergeten?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil huidige games zoals Battlefield, PUBG en Dota 2 spelen. Daarnaast wil ik dat dit systeem een tijdje mee kan met nieuwe generatie games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD 500 GB (Samsung 850 EVO 500 GB) + 24 inch monitor (HP 24o)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet een systeem zijn dat een aantal jaar mee kan en waarmee ik nieuwe games kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen/eisen
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag tips over de hardware. Wat kan goedkoper, wat kan beter en ben ik nog iets vergeten?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 88,- | € 88,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 733,95 | € 733,95 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Fractal Design Focus G Grijs | € 48,90 | € 48,90 |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 180,- | € 180,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 61,- | € 61,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.485,24 | |