Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Desktop voor streaming/render voor console gamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil met dit systeem gaan livestreamen met facecam, chromakey en rendering doen. Mijn huidige pc is er traag en streamen gaat max in 720/30. Ik stream op dit moment via mijn PS4PRO, maar vind de kwaliteit niet altijd goed, terwijl ik een 200/20 internet abbo heb.
Ik ga niet gamen op dit systeem

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen bedrag in gedachte en wil een systeem waarmee ik kan doen wat ik aangeef.
Ben er al lang uit en heb geen idee waar te beginnen. Vandaar mijn hulp vraag.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voor het streamen, zit ik te denken om een Elgate HD60 Pro te gaan gebruiken, gezien de positieve reviews, mic heb ik en schaf een Logitech C920 aan

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wat heb ik nodig? Processor, moederboard, harde schijf, geheugen, case, grafische kaart, elgato hd 60 pro, windows

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen bepalde wensen of eisen. Wil een systeem om mee te kunnen livestreamen in 1080p en 60fps. Bang als ik zelf iets bij elkaar zoek veel te veel ga betalen of een veel te zwaar systeem ga krijgen, wat ik helemaal niet nodig heb.

Ga je overklokken?
Nee niet van plan.

Wat verwacht je van ons?
Hulp en tips over wat voor systeem en/of onderdelen en waarom. Wil een systeem die doet waarvoor ik hem ga gebruiken voor een goede prijs.

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:43
Begin eens met dit topic doorlezen, is van iemand met vrijwel identieke wensen. Dedicated stream kast

Kom daarna met een budget en een eigen lijstje en dan zullen wij helpen met het verbeteren

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-11 14:16
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler€ 279,-€ 279,-
1MSI B350M Bazooka€ 79,79€ 79,79
1MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OC€ 74,90€ 74,90
1WD Blue WD30EZRZ, 3TB€ 85,50€ 85,50
1Fractal Design Define Mini C€ 68,50€ 68,50
1Crucial Ballistix Sport LT BLS2C16G4D26BFSB€ 319,-€ 319,-
1be quiet! Pure Power 10 CM 400W€ 54,95€ 54,95
1Crucial MX500 2,5" 250GB€ 75,63€ 75,63
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.037,27

Zou moeten voldoen. Alleen een capture card erin en klaar.

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-11 09:19

CoeliJoeli

Gamer

@Verwijderd

Je geeft aan dat je een verbinding hebt van 200/20... Gaat het hier om een upload van 20MB of 20mb?
Ik denk namelijk dat het eerder met je internet verbinding te maken heeft dan met je PS4... Dit omdat ik als in Full HD wilt stream je best een flinke upload nodig hebt.

Twitch.tv/coelijoeli

• Genius-General
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-11 21:23

Genius-General

Expect the Unexpected

CoeliJoeli schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:11:
@Verwijderd

Je geeft aan dat je een verbinding hebt van 200/20... Gaat het hier om een upload van 20MB of 20mb?
Ik denk namelijk dat het eerder met je internet verbinding te maken heeft dan met je PS4... Dit omdat ik als in Full HD wilt stream je best een flinke upload nodig hebt.
20Mbit upload is meer dan genoeg, de gemiddelde stream zit rond de 8-10Mbit

• j1b2c3
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik neem aan dat je video gaat bewerken?
Geheugen ik zie het nergens staan maar neem 16-32 GB en zo snel mogelijk 3000 of 3200 .
sommige pakketten maken ook gebruik van een betere videokaart . Dit merk je in pre production de flow van het programma is gewoon sneller minder gestotter.
en ik zou ook een 2de Grote SSD in stoppen voor het materiaal wat je aan het bewerken bent een scratch disk noemen ze dat.
link : https://helpx.adobe.com/p.../using/scratch-disks.html
Pagina: 1