Toon posts:

Computerwinkel dreigt na slechte recensie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 10:12

Bullettooth

--VR--

Ik word na dit hele verhaal inmiddels wel nieuwsgierig naar de review zelf. We hebben het er al een tijdje over, maar wat er nu werkelijk in de review stond en inmiddels weer staat is nog redelijk buiten beschouwing gebleven. Het verhaal kennen we, maar hoe ziet die review eruit?

Want de review was blijkbaar ernstig c.q. slecht genoeg om 2 jaar na dato nog eens redactioneel bijgewerkt te moeten worden...

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Wazig verhaal en 2 jaar na dato een review bijwerken is ook wel apart. Maar goed allemaal al eerder gezegd en ik ben ook wel benieuwd naar de daadwerkelijke review.

www.gevoeligeplaten.nl

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Geteisem Ik kan het me wel voorstellen. 2 jaar later kun je een andere schrijfstijl hebben gekregen of wellicht wil je het netter verwoorden enzovoorts. Die review kan bijvoorbeeld niet meer staan voor de persoon die je bent.
Als ik terugkijk naar mijn eerste posts hier op tweakers, krijg ik af en toe de neiging om die aan te passen naar hoe ik nu ben. Doe het niet, veel te veel werk, maar kan me er wel iets bij voorstellen.

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 07:27
Ik zou de bedreigingen van mevrouw toevoegen aan een nieuwe review, eventueel onder een anonieme naam.

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-10 21:14
Buiten dat je gelijk of ongelijk hebt, gewoon niet reageren, dan doen ze meestal ook niets. En als ze aangifte wil doen, dan doet de politie hier echt niks mee. Zo me verbazen als ze aan de deur komen, terwijl er andere urgentere dingen zijn. Gewoon laten varen. Ik snap alleen haar reactie naar je schoolleiding niet. Wat heeft dat er mee te maken. Maar miss. heb ik erover heen gelezen.

PSN: plexforce (ps4)

Pagina: 1 2 Laatste