Philips 55POS9002 vlekken in het scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Philips 55POS9002 OLED aangekocht Oktober 2017. Tot op heden zeer tevreden van het beeld. Vrijdag merken we ineens vlekken centraal in het scherm. Eerst gekeken of het geen vervuiling was, maar blijkt in scherm zelf te zitten. Ze vallen het felst op bij rode kleuren (of bijvoorbeeld huidskleur), maar ook bij blauwe tinten of dergelijke zie je ze zitten.

Wat hebben we niet gedaan;
-TV laten vallen (deuh)
-Schoonmaaksprays of dergelijke gebruikt
-Installatie ook braaf door 2 mensen héél voorzichtig gedaan

Wat hebben we wel gedaan;
-Reset naar fabrieksinstellingen (helpt niet)
-Optie "Verwijderen van Restbeelden" gedaan (helpt niet)

Winkel gaat contact nemen met Philips voor aan-huis-waarborg te regelen.

Is dit een gekend probleem? Zijn dit restbeelden? Is er nog iets wat we kunnen proberen?

EDIT ik ga straks DIT eens proberen. Oplossing aangegeven door Philips zelf.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/kcz9ra.png
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/126bfqo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/30w6t6o.png

[ Voor 7% gewijzigd door TooTall op 13-02-2018 08:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:07
Afgaande op wat ik eerder voorbij heb zien komen op internet lijkt het voor mij op een gevalletje inbranden.
mocht dit het geval dan zit er waarschijnlijk geen garantie op.

Ik hoop dan ook voor jou dat iemand mijn stelling zou kunnen ontkrachtigen en het iets is dat op te lossen is.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1040995

In oktober heb ik een Oled TV van Philips gekocht, POS 9002 nieuw model, slechts 2300 euro. Al na 3 weken had ik een volledig ingebrand scherm met een grote groene vlek. Te zien op rood, roze en geel vooral. Ik met Philips bellen en mailen vooral, want bellen krijg je alleen klantenservice die je steeds naar het menu van de tv leidt en residu verwijderen etc en in het menu van de tv iets verzetten. Allemaal al gedaan en er zou een monteur komen. Ik wacht er nu nog op: rtl4 is ook te zien, terwijl ik dat eigenlijk nooit kijk, vooral Netflix. Ik vind het zo erg, ik wou dat ik nooit een Oled tv had gekocht. Ik vind het niet normaal dat een dergelijke nieuwe techniek zo'n slechte kwaliteit oplevert na een tijdje. In mijn beleving is de techniek dan nog niet klaar voor de consumentenmarkt. De hoeveelheid vlekken wordt steeds groter en over het hele scherm. Ik weet niet hoe ik dit nog met Philips moet oplossen. Ik heb al 9 emails gestuurd naar het support emailadres en daar krijg ik dan standaard het antwoord dat er niet gemaild kan worden en dat de zaak niet wordt behandeld (heeft wel al een casenummer) en als ik bel willen ze het standaardriedeltje afwerken dat ik al 3 x heb afgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Geen beschuldiging of iets naar TS maar toen ik die foto's zag was het eerste wat ik "dacht" te zien was een handafdruk met 4 vingers gespreid en kootjes die van rechtsboven naar linksonder onder liepen..... ;)

edit :Ultra badass paint skills ter verduidelijking :P

Hand TV

[ Voor 26% gewijzigd door Breezers op 13-02-2018 14:57 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:13

SeatRider

Hips don't lie

Breezers schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:43:
Geen beschuldiging of iets naar TS maar toen ik die foto's zag was het eerste wat ik "dacht" te zien was een handafdruk met 4 vingers gespreid en kootjes die van rechtsboven naar linksonder onder liepen..... ;)
Ja alsof iemand er een klap op had gegeven van bovenaf :-)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Kan het misschien ook een gevolg zijn van direct zonlicht? Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe TV en lees over OLED schermen dat ze daarvoor gevoelig (kunnen?) zijn.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
De 'hand' kan ik er ook wel inzien. Maar dan vraag ik me vooral af wie dat gedaan zou hebben...woon samen met met vriendin, en na een dagje werken viel het ons vrijdag avond ineens op.

Heb voor de lol eens gekeken naar de "stoflaag" op het TV meubel, TV is niet verschoven, pootjes staan nog precies op dezelfde plek. Dusja. Hij is toch niet van zijn plek geweest.

Ondertussen contact gehad met winkel, ik ga de komende dagen meerdere keren de "verwijder restbeelden" functie doen, indien er vrijdag nog niets qua betering is opgetreden gaat het verder richting Philips.

Ik hou m'n hart al vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-05 14:54
Zonlicht? Wellicht reflectie van glas op tafel naar het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
Direct zonlicht kan ik me ook niet voorstellen...geen glazen tafel in huis, en ook de weersomstandigheden van de voorbije week.

Heeft zoiets als dit zin?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RnZsvCqFmy4&t=1939s]

• TooTall
Even dit updaten, niet veel lijkt te helpen...MAAR! Er is een ander dingetje.

Ik kan de restbeeldverwijder-functie niet meer doen. Deze kan je kiezen in het menu, waarna je een waarschuwing krijgt dat de TV nu een uurtje uitgaat. Bij het klikken op "bevestig" viel de TV uit.

Dit doet hij niet meer. Dus na het klikken op "bevestig" blijft hij gewoon in het menu. Ook na fabrieksreset, ook na opnieuw starten, nada.

Ik denk nu dat de restbeeldverwijder-functie het eventueel begeven heeft...en dat daardoor er vlekken onstaan.

Nuja, vandaag gaat deze melding naar mijn winkel, en dan zien we wel.

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-05 19:08
Tsja, TPVision staat nou niet bekend om de goede onderdelen

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 19:35
Wesley-groet schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:57:
Tsja, TPVision staat nou niet bekend om de goede onderdelen
Betreft gewoon een LG scherm.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-05 19:08
Hulleman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:53:
[...]

Betreft gewoon een LG scherm.
Ja want met alleen het paneel heb je al een werkende televisie

• Hulleman
  • Laatst online: 08-05 19:35
Wesley-groet schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:48:
[...]

Ja want met alleen het paneel heb je al een werkende televisie
Lijkt me wel het belangrijkste onderdeel van de tv die in kan branden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
Ben bekend met het "TP-Vision is geen Philips meer"-argument. Daar heb ik an sich ook niets aan. Reden voor het kiezen voor deze TV was eenvoudig. Het OLED paneel komt van LG, de TV draait op Android TV, en ons hele huis is voorzien van Philips Hue verlichting (over de Hue integratie van de TV zijn we érg tevreden trouwens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschagen
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-03 11:16
Vreemd patroon om in te branden. Als het van inbranden is zou ik verwachten dat je ongeveer kunt zien wat voor beeld het was dat inbrandde.
In de handleiding van mijn oled tv staat dat je het scherm niet mag aanraken terwijl zijn compensatiecyclus draait. Dat is de cyclus die tijdens standby automatisch actief is voor zo'n 10 minuten nadat de tv weer 3 uur brandtijd heeft verzameld. Dit is bedoeld om banding te compenseren door donkere delen van het paneel iets harder aan te sturen dan lichtere delen. Mijn theorie is dat hij tijdens die cyclus de weerstand van de pixels meet en dat die meting verstoord kan worden als je het scherm aanraakt omdat je lichaam ook stroom geleidt of misschien dat druk ook de meting kan beinvloeden. Als hij net dat deel van het scherm aan het doormeten is wat je op dat moment aanraakt gaat hij een verkeerde correctiefactor bepalen en kun je ook vlekken op je scherm krijgen. Die vlekken zijn dan eigenlijk een verkeerde aansturing van het scherm.
Als mijn theorie klopt dan is dit op te lossen door de compensatiematrix in de tv te resetten. Ik zou denken dat een monteur dat via het service menu wel kan doen. Dat moeten ze ook doen als ze b.v. het paneel vervangen.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon een fout in het paneel zijn. Mischien dat een fabrieksarbeider het paneel op een cruciaal moment in het productie proces wat onhandig heeft aangeraakt. Dat moet dan onder garantie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
Reparateur komt 23-02-2018 langs.

Ik heb gisteren nog wat zitten spelen met de beeldinstellingen. Als je de kleur, contrast en helderheid wat naar beneden haalt (40% ipv. de standaard 50%) dan vallen de kleinere vegen een pak minder op. Er is 1 vlek van ongeveer 4x2cm in niervorm die echter toch hardnekkig zichtbaar blijft.

Over de herstelcyclus ben ik formeel, ik heb deze enkele keren gedaan in het begin, je kiest die modus, hij geeft de waarschuwing "je tv gaat nu voor 1 uur uit, de tv aanzetten stopt het proces", bevestig of cancel. Bij het kiezen van bevestig ging hij uit, en zag je af en toe een lijn in beeld (staat ook zo in de handleiding).

Als ik nu bevestig kies, keer je gewoon terug naar het menu. TV valt niet uit.

Raar.

• Marcievg
Ik ben benieuwd of en hoe ze dit gaan oplossen

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:03
Marcievg schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:56:
Ik ben benieuwd of en hoe ze dit gaan oplossen
Simpel, panel wissel en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Jij bent de eerste waar ik lees dat ze inbranden hebben gerepareerd onder garantie. Dit kan anderen misschien overhalen om de overstap te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
Let wel er is nog niets gebeurd voor mijn tv (degene van de foto's hierboven)reparatie afspraak is trouwens ook verzet wegens nog uitblijven van beslissing philips. Zal het draadje updaten van zodra er meer info is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TooTall
Update

De tv is net opgehaald door de hersteldienst. Nieuw toestel in de plaats gekregen. Op de vraag wat er nu gaat gebeuren met de oude tv, 'terug naar Philips voor onderzoek om hun producten te verbeteren'.

Nog excuses gehad dat er zoveel tijd over gegaan was, dat lag blijkbaar aan de lage beschikbaarheid van de tv bij de hersteldienst.

Tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1057369

Damn hetzelfde probleem hier ...

31-12-2017 een nieuwe POS9002/12 gekocht bij de MediaMarkt voor een 'kleine' 2000,-. Vandaag constateren we ineens een heel groot stuk wazig beeld van zo'n 20x20 cm, alsof er iemand met een nat doekje over de TV heeft gewreven. Ook de optie 'restbeelden verwijderen' lijkt niks te doen. Nadat je op OK drukt (en verwacht dat de TV uit gaat), gaat deze terug naar het menu.

Zojuist MediaM gebeld, zij verwijzen mij direct door (en succes ermee), en Philips is inmiddels gesloten. Morgen maar weer proberen, ik hoop toch echt dat dit onder garantie valt. Heb hard moeten werken voor deze TV :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-05 22:36

Major_ton

Shoot!

Anoniem: 1057369 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:42:

31-12-2017 een nieuwe POS9002/12 gekocht bij de MediaMarkt voor een 'kleine' 2000,-. Vandaag constateren we ineens een heel groot stuk wazig beeld van zo'n 20x20 cm, alsof er iemand met een nat doekje over de TV heeft gewreven. Ook de optie 'restbeelden verwijderen' lijkt niks te doen. Nadat je op OK drukt (en verwacht dat de TV uit gaat), gaat deze terug naar het menu.

Zojuist MediaM gebeld, zij verwijzen mij direct door (en succes ermee), en Philips is inmiddels gesloten. Morgen maar weer proberen, ik hoop toch echt dat dit onder garantie valt. Heb hard moeten werken voor deze TV :( :(
Super vervelend dat je een probleem hebt met je TV, echter staat de aanschafprijs hier los van. Alles kan stuk, ongeacht de prijs. Ik hoop voor je dat het goed opgelost gaat worden en blijf altijd netjes tegen de mensen met je wie te maken hebt (ook al gaat je bloed er soms van koken), je bent immers -deels- van hun goodwill afhankelijk en bedenk dat de mensen aan de telefoon of de monteurs vaak veel meer voor je willen betekenen dan ze zelf kunnen vanwege het bedrijfsbeleid waar ze zich aan moeten houden. Verder wordt je garantie primair door de Mediamarkt verleend. Succes!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Anoniem: 1057369 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:42:

Je had al mininaal 500 euro kunnen sparen als je het oled prijzentopic had gelezen. Blijf mij erover verbazen dat mensen gewoon bij Mediamarkt blijven kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-05 19:57
Cyclonic schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Je had al mininaal 500 euro kunnen sparen als je het oled prijzentopic had gelezen. Blijf mij erover verbazen dat mensen gewoon bij Mediamarkt blijven kopen.
Vind deze bijdrage eerlijk btje ongepast :? . Iemand heeft soortgelijk probleem en wordt afgekraakt omdat hij bij de MM koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Layumi schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:45:
[...]

Vind deze bijdrage eerlijk btje ongepast :? . Iemand heeft soortgelijk probleem en wordt afgekraakt omdat hij bij de MM koopt
Hij begint zelf dat die 2000 heeft uitgegeven en hard ervoor moet werken, ik geef alleen advies dat die se volgende keer heel makkelijk geld kan sparen en betere service kan krijgen inplaats van blind bij MM kopen.

Tv is zelfs te krijgen voor 1399...

[ Voor 4% gewijzigd door Cyclonic op 31-03-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1057369

Cyclonic schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Geloof me, ik heb destijds de pricewatch van Tweakers bekeken. Hij was destijds alleen bij Fokko iets goedkoper in één andere winkel. Echter bij deze zaak kreeg je via Philips geen 200,- cashback vanuit de cashback actie die toen liep. bij MM wel, wat op mijn aankoopdatum de meest verstandige keus was. Dus die 500,- is wat overdreven. Ik zie dat de TV na 3 maanden wel wat goedkoper is dan de uiteindelijke 1800,- maar dat zie je altijd.

Het vreemde is dat de waas / plekken een dag later zijn verdwenen. Wellicht toch restbeelden die automatisch zijn verwijderd? Blijft wel vaag want we hebben onze TV nooit voor hele lange periodes aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Anoniem: 1057369 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Geloof me, ik heb destijds de pricewatch van Tweakers bekeken. Hij was destijds alleen bij Fokko iets goedkoper in één andere winkel. Echter bij deze zaak kreeg je via Philips geen 200,- cashback vanuit de cashback actie die toen liep. bij MM wel, wat op mijn aankoopdatum de meest verstandige keus was. Dus die 500,- is wat overdreven. Ik zie dat de TV na 3 maanden wel wat goedkoper is dan de uiteindelijke 1800,- maar dat zie je altijd.

Het vreemde is dat de waas / plekken een dag later zijn verdwenen. Wellicht toch restbeelden die automatisch zijn verwijderd? Blijft wel vaag want we hebben onze TV nooit voor hele lange periodes aanstaan
Je moet ook in het oled topic kijken en winkels bellen em mailen voor een prijs, hij is altijd met cashback voor 1399 geweest via foka/smits etc en via ing rentepunten nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:38
Gatver. Ik heb sinds vandaag ook ineens rare vlekken op mijn LG oled tv.

https://ibb.co/gkLsL8

Ben benieuwd hoe dit zo ineens kan.

[ Voor 13% gewijzigd door Ruben0s op 11-06-2018 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-03 18:53
Ruben0s schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:05:
Gatver. Ik heb sinds vandaag ook ineens rare vlekken op mijn LG oled tv.

https://ibb.co/gkLsL8

Ben benieuwd hoe dit zo ineens kan.
Welk type Oled is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1178946

Philips 55POS9002 OLED gekocht in mei 2018, vorige maand begonnen er ingebrande vlekken op het scherm te verschijnen.

Ik had ook 3 jarig service pakket bij platte tv genomen. Mail verstuurd naar platte tv, ze hebben gelijk dezelfde dag ticket aangemaakt bij de repair service van philips.

Afspraak was snel gemaakt en gisteren is er een monteur langsgekomen om de tv te bekijken en hij zei inderdaad is scherm ingebrand. Hij had nieuw scherm bij zich, scherm is gelijk vervangen onder de garantie.

Ik heb hem wel meegedeeld dat na de laatste update de restbeelden verwijderen functie geen popup meer geeft op het scherm, waarschijnlijk werkt de software niet meer goed. hij zou dit doorgeven anders zit ik over paar maanden weer met ingebrand scherm.

Ben dus zeer tevreden over service van platte tv en scherm is dus vervangen onder de garantie van het toestel. Ik was ook altijd huiverig tegenover de extra service pakketten bij een tv, maar nu achteraf wel goed dus, anders moet je zelf achter alles aan gaan en dat kan dan wat langer en moeizaam gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:53
oude topic

[ Voor 95% gewijzigd door herian10 op 07-02-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon evertz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-03 10:13
Hoi Ik heb dezelfde tv en kennissen van ons ook. We hebben hetzelfde probleem en de schermen moeten vernieuwd worden. Dit is een bekend probleem bij deze philips tv. De reparateur van CErepair geeft aan dat hij deze schermen regelmatig moet vervangen. !!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
leon evertz schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:06:
Hoi Ik heb dezelfde tv en kennissen van ons ook. We hebben hetzelfde probleem en de schermen moeten vernieuwd worden. Dit is een bekend probleem bij deze philips tv. De reparateur van CErepair geeft aan dat hij deze schermen regelmatig moet vervangen. !!!!!!!
Heeft Cerepair hiervoor flinke kosten berekend? Ook ik zit ineens met een groene gloed in mijn 55POS9002 van okt 2017. Dus ik ben zeer benieuwd hoe het bij jullie afgelopen is.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-05 15:46

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik heb ook het probleem dat restbeelden verwijderen niet werkt, en inmiddels ook 2 vast zittende pixels. 😡 ga nog maar eens mrt philips contact opnemen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

funske schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:35:
[...]

Heeft Cerepair hiervoor flinke kosten berekend? Ook ik zit ineens met een groene gloed in mijn 55POS9002 van okt 2017. Dus ik ben zeer benieuwd hoe het bij jullie afgelopen is.
Reperatie offerte terug gehad. 602 euro totale kosten. Nog even aan het twijfelen of ik t moet doen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• funske
Hubert schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:08:
[...]

Reperatie offerte terug gehad. 602 euro totale kosten. Nog even aan het twijfelen of ik t moet doen.
Waar heb je hem gekocht?

Have Fun Funske

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ing rentepunten shop. Maar was nov 2017. Inmiddels wel geaccepteerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Hubert op 25-02-2021 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Hubert schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:47:
[...] Inmiddels wel geaccepteerd.
Geaccepteerd of gerepareerd? En €600,- betaald?

[ Voor 5% gewijzigd door funske op 26-02-2021 00:13 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

funske schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 00:12:
[...]

Geaccepteerd of gerepareerd? En €600,- betaald?
De offerte geaccepteerd idd. Reparatie moet nog geplanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Ik heb gisteren net een offerte gekregen voor de reparatie: € 623,66.
Toch nog eens contact opnemen met de verkopende partij........

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lees oa hier eens, wat je rechten zijn als consument-koper.
OLED TV vlekken op het scherm, verkoper doet moeilijk

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

funske schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:23:
Ik heb gisteren net een offerte gekregen voor de reparatie: € 623,66.
Toch nog eens contact opnemen met de verkopende partij........
Heb zelf ook de ing. rentepunten shop waar ik hem gekocht heb benaderd. Eens zien of zij nog iets van een tegemoetkoming kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2468abcd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03-2021
Philips 9002 oled aangeschaft in juni 2018, nu een groene kleur op een gedeelte van de tv en goed zichtbaar op de gezichten. Er komt een monteur via platte tv. Hoe kan dit zomaar ontstaan? Restbeelden verwijderen lost dit niet op

Vandaag onder garantie platte tv nieuw panel geen kosten, AZ garantie van Platte TV

[ Voor 16% gewijzigd door 2468abcd op 04-03-2021 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• funske
Hubert schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:04:
[...]

Heb zelf ook de ing. rentepunten shop waar ik hem gekocht heb benaderd. Eens zien of zij nog iets van een tegemoetkoming kunnen doen.
Mijn tv komt ook van ING af en ik heb inmiddels een bevestiging gekregen dat ze 31/72 * reparatiekosten zullen vergoeden. Dus ik krijg van ING ± € 268,- als bijdrage in de reparatiekosten van ± € 623,-.
Zelf zal ik dan ± €354,- moeten betalen.
Daar kan ik wel mee leven.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

funske schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:57:
[...]

Mijn tv komt ook van ING af en ik heb inmiddels een bevestiging gekregen dat ze 31/72 * reparatiekosten zullen vergoeden. Dus ik krijg van ING ± € 268,- als bijdrage in de reparatiekosten van ± € 623,-.
Zelf zal ik dan ± €354,- moeten betalen.
Daar kan ik wel mee leven.
Ow dat zou ik ook wel een goede oplossing vinden. Hopelijk werken ze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Hubert schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:12:
[...]

Ow dat zou ik ook wel een goede oplossing vinden. Hopelijk werken ze mee :)
Ik heb ze gewoon een mailtje, naar een voorbeeld van de Consumentenbond, gestuurd en kreeg meteen dit antwoord.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Vandaag is mijn scherm gerepareerd. Eigenlijk alles vervangen behalve het moederbord... nu nog even wachten op bericht van de ing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Inmiddels is mijn tv gerepareerd en heb ik € 285,84 van de ING ontvangen en heeft het mij uiteindelijk £ 337,82 gekost. Jammer van dat geld , maar ik ben wel blij dat ik me niet meer hoef te ergeren aan die groene/blauwe waas. Dan kijk je toch rustiger......

Have Fun Funske

Pagina: 1