Videoseries op Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:02
In het verleden had Tweakers verschillende videoseries, zoals 'Polderpioniers', 'Gathering of the Tweakers' en 'van de polder naar de valley'. Vaak werden deze op zondag gepubliceerd en ik mocht ze dan ook graag kijken om de zondagochtend te beginnen :)

Helaas is de laatste video alweer van 2016 en ik vroeg me af of we ooit nog een nieuwe serie kunnen verwachten? Bij een van de laatste video's werd nog een oproep gedaan voor suggesties (volgens mij was dit voor 'Polderpioniers') maar we hebben het helaas nooit meer gezien.

Misschien is dit al vaker gevraagd, maar ik kon het antwoord niet vinden met de zoekfunctie.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 22:07

TradeMarkNL

Videoproducer
Goed om te horen dat je onze videoseries kon waarderen! Vorig jaar is het er inderdaad helaas niet van gekomen. Dat heeft allerlei redenen, maar het betekent zeker niet dat 'Polderpioniers' en/of 'Gathering of the Tweakers' niet meer terugkeren. Het is wel zo dat we eerst weer eens wat nieuws willen doen qua videoseries en dat ga je dit jaar eerder zien dan bovengenoemde voorbeelden.

Kun je daar wat mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurri@n
Fijn te horen dat deze series niet een stille dood gestorven zijn. Geduldig afwachten dus :)

Ook leuk om te horen dat er mogelijk wat nieuws komt, al denk ik dat niemand de oude series al zat was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 22:07

TradeMarkNL

Videoproducer
Dat denken wij ook niet hoor! Maar het wordt wel steeds moeilijker om geschikte kandidaten te vinden voor Polderpioniers. En voor Gathering of the Tweakers willen we de standaard ook wel een beetje hoog houden en met variatie in de projecten. Nog even geduld dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurri@n
Tja, veel van de grondleggers van de hedendaagse techniek beginnen op leeftijd te raken of zijn al overleden. Misschien kunnen we sommigen van hen nog postuum eren met een reportage over hen (al komen ze natuurlijk niet zelf meer aan het woord). Wat suggesties:
  • Edsger Dijkstra
  • Chriet Titulaer
En nog levende (voor zover bekend) pioniers:
  • Andrew S. Tanenbaum
  • Robert Cailliau
  • Jeroen Masser en Pim van Pelt (oprichters SIXXS)
  • De oprichters van XS4ALL (Eerst commerciële ISP in NL, 1 oprichter inmiddels overleden)
  • De uitvinder van het cassettebandje (weet helaas geen naam, was iemand bij Philips)
Zo, weer een serie bij elkaar :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:35

jdh009

FP ProMod
Niet helemaal gerelateerd aan bovenstaande post van Jurri@n maar Tweakers kent sinds het begin van GoT behoorlijk uitgebreide gaming community, bijna elk spel dat je samen kan spelen en een topic heeft kent wel een GoT clan, guild, groep of server. Hier zitten vaak nog best grootte subcommunities achter en lijkt me best interessant om hier wat verhalen over te horen.

[ Voor 3% gewijzigd door jdh009 op 13-02-2018 21:35 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:44

masauri

aka qwybyte

Waarom dan idd niet is een videoreportage over iets dat zelf door de communitie georganiseerd word?
Er zijn vaak genoeg meetings buiten het forum die eens om de zoveel tijd gedaan worden, daar kan ook is een focus op gelegd worden?
Als ik aan mezelf als GoT gebruiker denk:
- indertijd de bokt & tweakers meetings waar zelfs nu nog mensen van blijven afspreken voor spelavonden.
- De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 – Het Resultaat
- De jaarlijkse BF/CM madness rond 24 november.
- Foto meetings die georganiseerd worden
- Vanuit de auto topics word een vag meeting georganiseerd.
- Bordspel meetings

Dan denk ik aan kleine mini video verslagen zijn altijd wel leuk en makkelijk verteerbaar om het "leven" te tonen buiten de GoT topics en pagina's.
Korte video opnames, professioneel verwerken, en publiceren.
Doenbaar toch?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
En nog levende (voor zover bekend) pioniers:
[list]

• Robert Cailliau
[
Ik heb in 2016 contact gehad met de heer Cailliau om te figureren in Polderpioniers maar helaas liet hij weten niet meer in de media te willen verschijnen over zijn rol bij de ontwikkeling van het www. Jammer, want een zeer interessante kandidaat.
Pagina: 1