BIP&GO Télépéage Badge Frankrijk - Referral topic

Pagina: 1
Acties:
  • 1.060 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:08
Hallo Allemaal,

Dit topic heb ik gemaakt naar aanleiding van een topic wat elders geplaatst is op tweakers:
g00gle in "Péage - Liber-t badge ervaringen"/

Hierin is een discussie ontstaan over het gebruik van de Tolbadge voor de tolwegen in Frankrijk.
Nu leek het mij handig om met elkaar een topic te starten waarin we met elkaar gebruik kunnen maken van de actie van BIP&GO. Hier kun je wat meer vinden over deze specifieke actie:
https://www.bipandgo.com/nl/se-faire-parrainer/

In het kort is het eigenlijk een soort referentie systeem, wanneer ik mij aanmeld met het klantnummer van iemand die daar al een account heeft, krijg ik €4,- korting maar degenen waarvan ik de referentie gebruik krijgt ook 4,- terug op z'n eerstvolgende factuur. Snel verdiend dacht ik zo.

Nu kan ik me heel goed voorstellen dat niet iedereen het prettig vindt om z'n klantnummer open en bloot op internet te zetten. Dus wellicht is het een idee dat iemand die hierin geïnteresseerd is dat hier in het topic aangeeft zodat iemand die al klant is zijn of haar klantnummer kan opsturen in een privé bericht.
Natuurlijk kun je ook gebruik maken van de members only tag, wanneer je hier zelf geen bezwaar tegen hebt. Dan kan je klantnummer hopelijk meerdere keren gebruikt worden.

Voor meer informatie over de specifieke tolbadge kun je kijken op de website: https://www.bipandgo.com/
En het bovengenoemde topic is beter voor discussie over het gebruik van de badge en of dit nuttig is ja of nee.

Dus ben je al klant bij BIP&GO en wil je je klantnummer delen voor €4,- korting dan is dit de plek om dat te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 08-02-2018 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:08
Dit topic heeft nog geen goedkeuring. Overigens is het ''vragen'' om codes en dergelijke standaard iets dat we niet toestaan. Ik kom er nog op terug of we dit topic doorgang laten vinden.

Referall topic is bij deze geopend.

[ Voor 82% gewijzigd door Perkouw op 08-02-2018 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Met ingang van 31 maart hebben wij een vernieuwd Referral-beleid. Hierin staat onder andere dat per vandaag geen referrals meer geplaatst mogen worden en dat oude referral-topics worden gesloten. Ook dit topic is daar geen uitzondering op en zal daarom een slotje krijgen.

Meer informatie over het vernieuwde beleid is te vinden vinden via Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid en Let op! Wijziging in referral-beleid per 31 maart 2018

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Referral-codes voor BIP&GO

Wat willen we NIET in dit topic?
~[font size=16]• Dubbele / meerdere referral-codes.~[/font]
Dit betekent dus maximaal 1 referral per persoon / account.
Ook je eigen code quoten en/of je oude post leeghalen valt onder dubbel-posten. (Post je je referral dubbel of meer dan één referral, dan worden al je referrals verwijderd om het topic schoon te houden. Bij herhaaldelijk dubbel plaatsen van je referral volgen er andere maatregelen.)

• Vragen om een code
• Simpele vragen
• Slowchat / offtopic-reacties

Let op: Dit zijn referralcodes, de poster verdient aan het gebruik van de code.