Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Passwordmanager met AD integratie gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• zonderbloem
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-11 09:47
Voor een organisatie ben ik op zoek naar een password manager met AD integratie. Het is nu zo dat iedereen zijn eigen KeePass database heeft. Je krijg dan als ware dat iedereen zijn eigen eilandje heeft. Bij het wijzigen van een wachtwoord moeten alle KeePass databases geupdate worden en dat moet nu handmatig gebeuren.

Het mooiste zou zijn een integratie met Active Directory zodat we gebruikers toegang kunnen geven via de Domein controller. Uiteraard wil je ook groepen kunnen aanmaken, niet iedereen hoeft bij de volledige database te kunnen komen.

Mijn vraag: "Wie kent een pakket die bovenstaande opties heeft?"

Beste antwoord (via zonderbloem op 07-02-2018 12:52)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat had je zelf al gevonden eigenlijk?

Het is een betaalde opdracht lijkt mij, om dan zonder gevonden voorbeelden te komen komt mij te "dump het hier over".

Met Googlen vindt ik er sowieso al genoeg;

Voor ervaringen:

[Password Managers] Discussie- en reviewtopic

[ Voor 18% gewijzigd door Vorkie op 07-02-2018 12:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Het is een betaalde opdracht lijkt mij, om dan zonder gevonden voorbeelden te komen komt mij te "dump het hier over".

Voor ervaringen:

[Password Managers] Discussie- en reviewtopic

[ Voor 18% gewijzigd door Vorkie op 07-02-2018 12:50 ]

• zonderbloem
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-11 09:47
Vorkie schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:49:

Misschien is mijn vraag niet goed geformuleerd, ik heb inderdaad al bij 1Password gekeken en een aantal andere aanbieders. Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die zo'n systeem al gebruiken.

EDIT: Ik ga het password manager topic doornemen! Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door zonderbloem op 07-02-2018 12:51 ]

• jjasloot
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-11 15:27
Wij gebruiken Pleasant Password Server. Inloggen met je AD account en groepen die toegewezen kunnen worden. Wachtwoorden kun je opzoeken via een website of via de (aangepaste) keepass die je installeert.