• Deniseee2789
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-08-2018
Ik zoek een?
Samsung of Huawei

Wat is je budget?
200 tot 260 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
veel whatsappen fb Instagram en wat internetten

Wat heb je zelf al gevonden?
de Huawei p10 lite en Samsung j7 2017

Welke vragen heb je hier nog over?
mijn Whatsapp geschiedenis is belangrijk voor mijn werk. Ik heb een Google update gemaakt en had een Nokia 5 gekocht maar daar kreeg ik mijn geschiedenis niet op teruggezet.. Ik ben bang dat ik datzelfde probleem krijg met een Huawei of lukt dat wel? .

Hopelijk kan iemand helpen ik zet hier nu voor.het eerst iets op dus weet niet precies hoe het werkt

[ Voor 17% gewijzigd door Deniseee2789 op 03-02-2018 22:48 ]

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 20:47

geerttttt

Manisch positief

Crossposten is niet de bedoeling:
Helpp Huawei of Samsung Whatsappgesprekken belangrijk

Affijn, je hebt een probleem met het terugzetten van je google backup op je nieuwe toestel? Maar ik dacht dat je nog een nieuw toestel zocht? of heb je nu al een toestel gekocht? ik snap het niet meer...

Hoe dan ook, als je een nieuw toestel inricht. Zorg ervoor dat je de telefoon ingesteld hebt met het google account waar je ook op je oude toestel mee was ingelogd. Daarna wanneer je whatsapp geinstalleerd hebt en je nummer geverifieerd hebt zal hij vanzelf moeten vragen of je de google drive backup wilt herstellen. Daar klik je dus ja, en dan duurt het even.

Vraagt hij dat niet, dan is er blijkbaar geen backup. Had je in je oude toestel nog een SD kaart? misschien staat daar nog een lokale backup op?

Oost west, 127.0.0.1 best!

• Deniseee2789
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-08-2018
Ik weet niet wat crossposten is maar ik denk dat je bedoeld dat ik niet 2 dezelfde berichten moet plaatsen in 2 verschillende topics?

Ik had een Samsung en daar zekerweten een backup op gemaakt, toen kocht ik vorige week een nokia en nadat ik daar Whatsapp op had gezet kreeg ik niet de vraag of ik mijn back up wilde herstellen

zelfde Google account en zelfde nummer. Geen sd kaart, ik heb nu even een Samsung van mn vriend en daar herstelde hij wel direct mijn back up.

Daarom ben ik een beetje bang om een ander merk te kopen

Btw ik weet niet hoe ik dit bericht moet verwijderen en dan alleen die andere topic gebruiken

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Deniseee2789 crossposten (twee keer hetzelfde bericht plaatsen) is niet toegestaan, dus graag hier verder: Aankoopadvies: Huawei of Samsung.

Dit topic is gesloten.