• Deniseee2789
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-08-2018
Ik zoek een?
Samsung of Huawei

Wat is je budget?
200 tot 260 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
veel whatsappen fb Instagram en wat internetten

Wat heb je zelf al gevonden?
de Huawei p10 lite en Samsung j7 2017

Welke vragen heb je hier nog over?
mijn Whatsapp geschiedenis is belangrijk voor mijn werk. Ik heb een Google update gemaakt en had een Nokia 5 gekocht maar daar kreeg ik mijn geschiedenis niet op teruggezet.. Ik ben bang dat ik datzelfde probleem krijg met een Huawei of lukt dat wel? .

Hopelijk kan iemand helpen ik zet hier nu voor.het eerst iets op dus weet niet precies hoe het werkt

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 20:47

geerttttt

Manisch positief

Jemig wat een onduidelijk verhaal inclusief een rare titel.
Waarom een samsung of huawei? Waarom heeft dat je voorkeur?
Je kunt namelijk rond jouw budget ook prima kijken naar een Xiaomi. Bijvoorbeeld een Xiaomi redmi. Goed toestel voor wat je zoekt, waarschijnlijk onder je budget en prima voor wat je er mee wilt.

Oost west, 127.0.0.1 best!

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:02
Als je een back-up maakt met je Google Drive account in het WhatsApp-menu kun je dit met elke Android-telefoon terugzetten, zolang je hetzelfde Google-account en telefoonnummer koppelt aan je nieuwe telefoon. Hiervoor maakt het dus niet uit wat voor telefoon je hebt.

Als je een Huawei wil zou ik een Huawei P Smart nemen, is 260 euro :)

• Deniseee2789
Omdat Samsung vertrouwd is (gebruik ik al vele jaren) en Huawei hoor ik goede verhalen over dus ook wel benieuwd naar.. het onduidelijke verhaal kan kloppen omdat ik niet goed weet hoe ik het moet uitleggen allemaal .. Ik heb idd via Google een back up gemaakt omdat ik ook dacht dat je hem overal kan terugzetten maar toen ik daarna een Nokia 5 kreeg en daar Whatsapp op installeerde kreeg ik de melding USB opslag ontkoppelen .. en kon ik dus niet mijn back up herstellen. Ik ben ermee naar een telefoonzaak geweest voor hulp maar hij wist het ook niet. Vandaar dat ik niet zomaar weer een toestel wil kopen als ik niet zeker weet dat ik mijn Whatsapp geschiedenis kan meenemen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Oftewel, je moet jezelf daar dus allemaal niet aan wagen. Aangezien het zakelijk is, lekker mee naar een telefoonwinkel gaan en daar laten fizen.
En een Android toestel uitkiezen.

Overigens vind ik Samsung met al zijn bloatware en software die data naar ze terugstuurt een drama. Geef mij maar Motorola, heb ik iig vrijwel stock android. Heb nu 2 Moto G5 Plus'en naast elkaar, bevalt prima.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Deniseee2789 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:12:
Ik heb idd via Google een back up gemaakt omdat ik ook dacht dat je hem overal kan terugzetten maar toen ik daarna een Nokia 5 kreeg en daar Whatsapp op installeerde kreeg ik de melding USB opslag ontkoppelen .. en kon ik dus niet mijn back up herstellen.
Raar verhaal... Gewoon WhatsApp van je Nokia 5 uninstallen en weer installeren... Dan krijg je éénmalig een melding of je een back-up van Google Drive wilt terugzetten en voila, klaar. (als je je Nokia 5 inmiddels al een tijd hebt gebruikt, zou ik eerst wel kijken hoe vaak je automatisch een back-up maakt, anders ben je je gesprekken van de laatste tijd kwijt)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Deniseee2789
Raar verhaal klopt. Ik begrijp het ook niet en heb het 3x geprobeerd en in de winkel ook iemand nog een keer. Ik heb net voordat ik mijn simkaart eruit haalde nog een back up gemaakt maar hij stond op wekelijks een back up maken

• Deniseee2789
geerttttt schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:49:
Jemig wat een onduidelijk verhaal inclusief een rare titel.
Waarom een samsung of huawei? Waarom heeft dat je voorkeur?
Je kunt namelijk rond jouw budget ook prima kijken naar een Xiaomi. Bijvoorbeeld een Xiaomi redmi. Goed toestel voor wat je zoekt, waarschijnlijk onder je budget en prima voor wat je er mee wilt.
Die xiaomi redmi zie ik allemaal verschillende types.. Heb je daar ook nog advies in dan? Ik hou wel van een beetje snel. Wat opslag en een groot scherm

Ik zie die toestellen ook alleen met Engelse taal en daar ben ik niet zo goed in dus wil graag een Nederlandse taal

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 04-02-2018 12:20 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Deniseee2789 je topic bevat momenteel twee vragen:
- Backup terugzetten op de Nokia 5
- Aankoopadvies voor een nieuw toestel.

Beide vragen horen thuis in losse topics. Dit topic zullen we beschouwen als je aankoopadvies topic en dat hoort in Aankoopadvies Tablets en Telefoons, dus schopje die kant op.

Voor je backup probleem mag je een nieuw topic starten, maar lees eerst even Het algemeen beleid #quickstart door. Vermeldt namelijk even wat je al geprobeerd en gedaan hebt en waar het mis ging.

Als laatste heb ik nog even je titel aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 04-02-2018 12:20 ]

• Deniseee2789
Ik weet niet hoe ik dit of het andere bericht moet verwijderen .. sorry ..

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 20:47

geerttttt

Manisch positief

Deniseee2789 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Die xiaomi redmi zie ik allemaal verschillende types.. Heb je daar ook nog advies in dan? Ik hou wel van een beetje snel. Wat opslag en een groot scherm

Ik zie die toestellen ook alleen met Engelse taal en daar ben ik niet zo goed in dus wil graag een Nederlandse taal

[mbr]Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.[/]
Als je bekend bent met Aliexpress koop je hem hier voor 129 euro:
https://nl.aliexpress.com...uqU1MZFUSfcBoCytUQAvD_BwE

Erg goedkoop dus en een mooi toestel. En anders kun je ze kopen in nederland bij winkels.

[ Voor 30% gewijzigd door geerttttt op 04-02-2018 17:11 ]

Oost west, 127.0.0.1 best!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Deniseee2789 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:20:
Ik weet niet hoe ik dit of het andere bericht moet verwijderen .. sorry ..
Dat is niet nodig. Zoals ik al zei mag je een nieuw topic starten voor je backup probleem en dient dit topic voor je aankoopadvies.
Pagina: 1