E-Global, nou wel of niet betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 755 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max043
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-09 19:23
Nu ik toch een nieuwe telefoon wil kopen en niet te veel geld wil uit geven, hed ik de webshop ''E-global'' gevonden. Ik heb al alle reviews hier op Tweakers gelezen en het is gewoon een middelmatige score qua sterren. De een vind het echt een top webshop, de ander een waardeloze webshop omdat hun product nooit is aangekomen. Zijn er mensen die na 1 januari 2018 iets besteld hebben hier, zoja met paypal of ideal en wat was je feedback hierover?

Oh trouwens, ik las een paar van de bovenste reviews over e-global op tweakers, daar stond dat als je met paypal betaald je sowieso het product binnen krijgt, zo niet kan je het chargebacken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het is net zo betrouwbaar als elke random webshop buiten de EU, puur en alleen vanwege de wetgeving.

En nee, PayPal is geen garantie dat je je geld terugkrijgt; de procedure hiervoor staat in de kleine letters van PayPal.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Heb je al in de shopreviews gekeken? Anyways, SF is niet de plek:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb er 2x een bestelling gedaan en die zijn netjes binnen enkele dagen met DHL aangekomen zonder dat ik douanekosten hoefde te betalen. Ik heb geen aanspraak hoeven maken op after sales dus daar kan ik niets over zeggen.

Edit: beide bestellingen waren in 2e helft 2017 en betaald via PP.

[ Voor 13% gewijzigd door Medione1210 op 03-02-2018 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals ook in het Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar ervaringen met webshops niet de bedoeling. Ik zie dan ook geen reden om het topic open te laten en hang er dan ook een slotje aan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.