Hallo,
Ik ben op zoek naar een basic desktop/mini PC/NUC, zowel voor mezelf als voor mn ouders. Nu zal het echter de eerste keer zijn dat ik zoiets in elkaar zet, dus als het even kan begin ik er niet aan (tenzij de aanwijzingen enorm duidelijk en straightforward zijn).
Er moet sws een SSD in, eventueel aangevuld met een HDD.
Er moet ook een muziekje op te luisteren zijn, maar we zijn geen audiofielen.
Voor mezelf heb ik al 2 schermen gekocht (Benq BL2423PT - https://www.benq.com/en/monitor/business/bl2423pt.html), voor mn ouders wil ik een soortgelijke monitor om hun ogen wat te ontlasten.
Moet dus wel mogelijk zijn twee schermen aan te sluiten - heb ik hiervoor een speciale kabel nodig?
Liefst een pc die zo min mogelijk in het oog springt en weinig geluid maakt.
Heb geen goede ervaringen met Dell, dus als het even kan vermijd ik dat merk.
Heb niet echt een budget, maar betaal liever niet te veel voor functies die toch niet worden gebruikt.
Optie 1:
Liefst blijf ik inclusief licenties voor office en windows onder de 600 euro per stuk. Voor mijn ouders komt er nog een monitor bij (valt buiten het budget).
Ik ben op zoek naar een basic desktop/mini PC/NUC, zowel voor mezelf als voor mn ouders. Nu zal het echter de eerste keer zijn dat ik zoiets in elkaar zet, dus als het even kan begin ik er niet aan (tenzij de aanwijzingen enorm duidelijk en straightforward zijn).
Er moet sws een SSD in, eventueel aangevuld met een HDD.
Er moet ook een muziekje op te luisteren zijn, maar we zijn geen audiofielen.
Voor mezelf heb ik al 2 schermen gekocht (Benq BL2423PT - https://www.benq.com/en/monitor/business/bl2423pt.html), voor mn ouders wil ik een soortgelijke monitor om hun ogen wat te ontlasten.
Moet dus wel mogelijk zijn twee schermen aan te sluiten - heb ik hiervoor een speciale kabel nodig?
Liefst een pc die zo min mogelijk in het oog springt en weinig geluid maakt.
Heb geen goede ervaringen met Dell, dus als het even kan vermijd ik dat merk.
Heb niet echt een budget, maar betaal liever niet te veel voor functies die toch niet worden gebruikt.
Optie 1:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | WD Black SATA 6Gb/s WD5000LPLX, 500GB | € 53,40 | € 53,40 |
| 1 | Intel NUC Kit NUC7I3DNHE | € 251,99 | € 251,99 |
| 1 | Corsair ValueSelect CMSO8GX4M2A2133C15 | € 96,25 | € 96,25 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 489,64 | |
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | WD Black (2016, SATA-600), 1TB | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Intel NUC Kit NUC7I3DNHE | € 251,99 | € 251,99 |
| 1 | Corsair ValueSelect CMSO8GX4M2A2133C15 | € 96,25 | € 96,25 |
| 1 | Intel 600p 128GB | € 63,- | € 63,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 483,19 | |
Liefst blijf ik inclusief licenties voor office en windows onder de 600 euro per stuk. Voor mijn ouders komt er nog een monitor bij (valt buiten het budget).
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2018 10:33 ]