Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twieker34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-10-2023
Hallo,

drie vragen.

De HEOS AMP HS2 heeft achter een USB-aansluiting. Kan daar een USB-stick of externe schijf in om muziek af te spelen. Hoeveel GB kan deze stick of schijf maximaal zijn?

Als ik op de AMP twee normale luidsprekers bedraad aansluit, heb ik toch niets te maken met het maken van een stereopaar? Ik heb nu twee draadloze Bluesound Pulse Flex speakers, maar de speakers ontkoppelen steeds van het stereopaar. Heel vervelend.

Stel ik koppel bedraad twee normale luidsprekers aan de AMP en in de USB-aansluiting een externe schijf, dan heb ik om muziek af te spelen toch alleen WIFI nodig om de App te kunnen gebruiken?

Dank

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:51
Volgens de website:
Ondersteunde USB-stations
De HEOS Amp HS2 ondersteunt USB-sticks via de ingebouwde USB-poort. Muziekinhoud op een USB-station kan zowel lokaal als op alle HEOS-spelers op je netwerk worden afgespeeld.
Dus ja
De HEOS Amp is ontworpen om HEOS multi-room audio toe te voegen aan ieder paar stereo luidsprekers, en voorziet dezelfde draadloze functionaliteiten.
Dus ja
BEDIEN DE HEOS AMP WI-FI VERSTERKER MET DE GRATIS HEOS APP.
.
Dus ja

[ Voor 8% gewijzigd door Quas op 31-01-2018 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twieker34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-10-2023
Dank
maar hoeveel GB kan de USB of externe schijf zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
twieker34 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:50:
Dank
maar hoeveel GB kan de USB of externe schijf zijn?
Dit topic bevat enkel simpele opzoek vragen... Wat betreft de bovenstaande: volgens de handleiding (zie: http://manuals.denon.com/HEOSAMPHS2/ALL/NL/index.php) kun je een FAT32 geformatteerd USB-apparaat gebruiken dus maximaal 2TB.

Dit topic is eigenlijk niet meer dan een voorzetting van je eerdere topic Versterker waarnaar je muziek kan streamen, bestaat dat?. Laten we daar dus maar verder gaan en deze snel sluiten.

Dit topic is gesloten.