Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruiken als htpc, maar als ik dan toch een nieuwe build maak kan ik net zo goed wat meer uitgeven en het systeem als game pc gebruiken. De htpc wordt aangesloten op een LG 65C7, en het lijkt mij geweldig om pc games met een xbox controller te spelen op dat scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een zo stil mogelijk systeem, maar wel in staat om 4k films af te spelen en games op max settings te spelen..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb enorm veel tests gelezen en diverse htpc builds met elkaar vergeleken en heb getracht de beste componenten er uit te pikken. Dit wordt wel mijn 1e AMD proc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, maar wel krachtig genoeg.
Ga je overklokken?
Nee, in eerste instantie niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop van jullie expertise en ervaring gebruik te kunnen maken om foute keuzes te voorkomen.
Voornamelijk gebruiken als htpc, maar als ik dan toch een nieuwe build maak kan ik net zo goed wat meer uitgeven en het systeem als game pc gebruiken. De htpc wordt aangesloten op een LG 65C7, en het lijkt mij geweldig om pc games met een xbox controller te spelen op dat scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een zo stil mogelijk systeem, maar wel in staat om 4k films af te spelen en games op max settings te spelen..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb enorm veel tests gelezen en diverse htpc builds met elkaar vergeleken en heb getracht de beste componenten er uit te pikken. Dit wordt wel mijn 1e AMD proc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, maar wel krachtig genoeg.
Ga je overklokken?
Nee, in eerste instantie niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop van jullie expertise en ervaring gebruik te kunnen maken om foute keuzes te voorkomen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Asus Prime X370-Pro | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 334,- | € 334,- |
| 1 | WD Red WD20EFRX, 2TB | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Silverstone Grandia GD08B | € 145,73 | € 145,73 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 184,50 | € 184,50 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 117,91 | € 117,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.319,58 | |