Beetje geëmotioneerd op de man spelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Dit kan echt niet. Ik vroeg mij hardop een mogelijkheid af. Log ik 's avonds in, krijg ik een notificatie dat er is gereageerd.

Over mij:
(...) dan mag je er van uit gaan dat ze uit hun nek lopen te blaten. Al dan niet onder het genot van -inderdaad- een dikke duim, of een dikke joint.
Komop zeg, alle fatsoen te buiten, op de man, en niet fijn om samen met deze woorden op google te eindigen. Graag verwijderen.

edit:
Update

Ook een bericht als dit vind ik twijfelachtig.
Kom met concrete bewijzen of hou je mond. Theorien kan iedereen die een jointje rookt wel verzinnen.
Niet direct (wellicht indirect) tegen mij, maar los van de onfraaie beschrijving dat je een junkie moet zijn om deze gedachtengang te hebben, vraag ik me af of het werkelijk ongewenst is om met ideeën of speculaties te komen. Deze gebruiker komt wel erg flamend over.

Meneer kan toch gewoon op een deugdelijke manier zijn ongemak over op constateringen gebaseerde overwegingen geven?

[ Voor 39% gewijzigd door Sando op 30-01-2018 21:03 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik denk dat een -1 wel een goede score is, sommige mensen hebben niets te doen en gaan vervelend doen in reacties it happens.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."