Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Maarten2212
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 14:37
NPO 1 stream ligt er uit. Iemand een (legale) manier om alsnog online te kijken?

Edit: stream werkt weer, wel mindere kwaliteit.

Maarten2212 wijzigde deze reactie 13-02-2018 12:20 (26%)

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:12

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, shorttrack was niet best zeg... Wat een zooitje...

Waarom duurt die dweilpauze zo lang bij het lange baan schaatsen? Moet over een half uur de deur uit :P

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Nou... we naderen de ontknoping van de 1500 meter. Wat heeft Roest een scherpe tijd neergezet zeg, wat een klasse. Die tussenronde was fenomenaal. Ben benieuwd of Verweij en Nuis dit kunnen kloppen :)

Spannend :)

Nuis nu aan de beurt

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• rob079
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 11:08
quote:
SuBBaSS schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Toen was hij natuurlijk ook IOC-bobo, niet geheel onbelangrijk.
Maar goed, ik geloof best dat hij het oprecht leuk vind, dat straalt hij ook wel uit.
Het is nu echter zo dat je de klok erop gelijk kunt zetten dat de NOS hem in beeld brengt nadat er weer een sporter een medaille heeft gewonnen.
Dat hoeft van mij niet zo.
Je vergeet dat hij al voor het IOC lid tijdperk oprecht schaatsliefhebber was, en dat hij de elfstedentocht heeft uitgereden? En dat ze 'm steeds in beeld brengen kan hij zelf ook weinig aan doen. Zo lang de sporters het waarderen dat 'ie daar is niets mis mee toch?

• Han
  • Niet online
Sodeju zeg... 1:44:01, wat een tijd zeg :o

Voorlopig Nuis op 1 en Roest op 2. Hopen op een volledig Nederlands podium.

En we hebben brons zilver met shorttrack; 500 dames, Yara van Kerkhof *O*

edit:
diskwalificatie nr. 2, dus van brons naar zilver

Han wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:22 (16%)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:43
quote:
Han schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:16:
Sodeju zeg... 1:44:01, wat een tijd zeg :o

Voorlopig Nuis op 1 en Roest op 2. Hopen op een volledig Nederlands podium.

En we hebben brons met shorttrack; 500 dames, Jara van Kerkhof *O*
maak er maar zilver van :)

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17:47

Suicyder

31gaming.nl

Knappe prestatie van Yara van Kerkhof! Na de start leek het gedaan, maar duw en trekwerk leveren een haar alsnog prachtige zilveren plak op! Scherp gereageerd ook!

• Han
  • Niet online
Oef, Verweij zakt hier door de ondergrens :|

• Han
  • Niet online
Hoppa!

Goud en zilver! *O* *O*

1. KJELD NUIS BR 1.44,01
2. PATRICK ROEST 1.44,86

Klasse hoor, en wat een prestatie van Roest, fantastisch!

Han wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:33 (67%)

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

SuBBaSS

Barely Stoppin'

Ja lekker hoor!

LOL Nuijs wel mooi in z'n interview hoor.
Die lapt de mediatraining even aan z'n laars met z'n "die kutvragen van jullie". :D
Mooi!
quote:
rob079 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Je vergeet dat hij al voor het IOC lid tijdperk oprecht schaatsliefhebber was, en dat hij de elfstedentocht heeft uitgereden? En dat ze 'm steeds in beeld brengen kan hij zelf ook weinig aan doen. Zo lang de sporters het waarderen dat 'ie daar is niets mis mee toch?
Da's waar inderdaad.

Vind het nog steeds niet nodig.
Dat de NOS daar een aardig handje bij helpt lijkt me evident. Hij kan er wat aan doen door er niet te zijn. ;)
En of sporters het echt waarderen: zouden we het tegendeel ooit horen? :P

SuBBaSS wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:42 (96%)

| Een beetje van jezelf en een beetje van de wereld. | De track 'achter' mijn avatar. | Blogn00b |

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:13
Wat een merkwaardige finale bij de shorttrack dames. Jammer dat het niet beter in beeld is gebracht bij de NOS. Wat ging er nou precies mis bij die Koreaanse? Ik had niet het idee dat ze er te agressief in dook (a-la Katjinkie bij de 5000m).

• DaniŽlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniŽlWW2

Moderator General Chat

Cynische geschiedenisnerd

Weer geen 1,2 en 3 hť maar twee van de drie, nu bij de mannen 1500m. Stelletje prutsers zijn het ook. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 16:30

Baseman77

We move

Heerlijke wedstrijden weer met gelukkig heel knappe prestaties van de Nederlanders _/-\o_

Van Kerkhof liet zien waarom het shorttrack zo leuk is om naar te kijken...elke keer wist ze vanuit een geslagen positie alsnog door te gaan en zelfs in de finale kreeg ze dit voor elkaar, eigenlijk meteen na de start al kansloos maar uiteindelijk wint ze zelfs zilver d:)b

Roest reed al een geweldige rit, maar de rit van Nuis was echt ongelooflijk goed. Ontzettend knap!
Tot nu toe heeft Nederland goud bij elke afstand bij het lange baan schaatsen *O* :)F

PS: Jammer alleen van de relay, zowel de mannen als de vrouwen vielen tegen.

Baseman77 wijzigde deze reactie 13-02-2018 14:00 (6%)

• Rainbow_Dash
  • Laatst online: 16:59

Rainbow_Dash

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Wat een geweldige prestaties weer, Nederland heeft al 10 medailles binnengehaald. Netjes!

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Kleurijk Mexico!

• GuidoH
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16:57
Zijn al die ritjes naar de AH op de schaatsen toch nog ergens goed voor geweest hŤ... :+

iMac 5K late 2015 / 4GHz i7 / 32GB DDR3 / 512GB SSD / M395X – Fujifilm X-T2 / XF18-55mmF2.8-4

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 12-10 09:52
Zijn die ritten (1500 m van Nuis + shorttrack finale) nog ergens terug te zien of wordt dat gewoon scrollen in de uitzending van vandaag?

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 18:36
quote:
Joster schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:06:
Zijn die ritten (1500 m van Nuis + shorttrack finale) nog ergens terug te zien of wordt dat gewoon scrollen in de uitzending van vandaag?
Sowieso wel in het uurtje samenvattingen tussen 6 en 7 op NED1 verwacht ik.

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 12-10 09:52
quote:
Dennism schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:13:
[...]

Sowieso wel in het uurtje samenvattingen tussen 6 en 7 op NED1 verwacht ik.
Niet inclusief start maart toch:

https://nos.nl/pyeongchan...-zilver-op-500-meter.html

https://nos.nl/pyeongchan...-race-van-kjeld-nuis.html

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17:23
Schitterende dag weer. Tussen het werk door even de laptop aangezet en via de website van de NOS zitten kijken met collega's . Nederland hoopte toch op 14 a 15 medailles tijdens deze OS? Volgens mij liggen we dan prima op koers!

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:28
Wust niet heel erg snel, kijken wat de rest doet.

• DaniŽlWW2
  • Niet online

DaniŽlWW2

Moderator General Chat

En Ter Mors pakt 1:13:56 en OR. Nee, WŁst was veel te langzaam. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Hippocampus
Zo, vet hard gereden door die Ter Mors 8)

• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:31

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ter Mors is wel heel erg snel hoor... Kan iemand daar aan tippen?

Dit dus.

• Han
  • Niet online
Pfffff.... deze rit overleefd. Spannend weer :o

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 21-10 22:30
Wust gezien voor een medaille

• Han
  • Niet online
En de grote favoriet sneuvelt ook, tweede tijd. Nu de laatste rit, sowieso weer een medaille :)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Bow, wat spannend

Eating Iron @Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Han
  • Niet online
Goud Ter Mors *O* *O*

• DaniŽlWW2
  • Niet online

DaniŽlWW2

Moderator General Chat

En weer goud. Het begint saai te worden. :P

• Hippocampus
Maar tussen alle Nederlandse dames toch twee Japanse op het podium. ;)

Edit: @han ik dacht dat een clean sweep goud zilver en brons behalen was

Hippocampus wijzigde deze reactie 14-02-2018 12:18 (44%)

• Han
  • Niet online
quote:
DaniŽlWW2 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:15:
En weer goud. Het begint saai te worden. :P
Tot nu toe een clean sweep, goud op alle afstanden tot nu toe :o

• DaniŽlWW2
  • Niet online

DaniŽlWW2

Moderator General Chat

quote:
Han schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Tot nu toe een clean sweep, goud op alle afstanden tot nu toe :o
Zo hoort het. Ga jij niet naar je werk op schaatsen ofzo? :+

DaniŽlWW2 wijzigde deze reactie 14-02-2018 12:17 (9%)

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 17:40
Je bent bijna geneigd te zeggen dat het slecht is dat we slechts 1 medaille hebben, ook al is dat de gouden. :P

Uitzonderlijke prestaties hoor, echt heel knap wat ze daar presteren.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Sargan
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:29

Sargan

Filmfreak...

Topicstarter
De Nederlandse dames waren niet eens favoriet op deze afstand, had zilver verwacht.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 21-10 22:30
quote:
DaniŽlWW2 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:17:
[...]

Zo hoort het. Ga jij niet naar je werk op schaatsen ofzo? :+
Precies beste recept om het schaatsen zo snel mogelijk van de olympische agenda af te krijgen. Echt een Nederlands volkssportje zonder vergelijkbaar met kaatsen en korfbal.

• Han
  • Niet online
quote:
DaniŽlWW2 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:17:
Ga jij niet naar je werk op schaatsen ofzo? :+
Haha... de A1 is mij iets te druk om over te schaatsen :P

Maar zonder gekheid, het schaatsen wil ik niet missen, dus op de tweede monitor lekker schaatsen kijken :)

Heb vroeger zelf heel erg veel geschaatst, lange afstanden 5km, 10km en marathons. Was tot mijn 16e trainingsmaatje van Jan-Maarten Heideman onder Ben Hogemans maar vanwege m’n rug en enkels de sprong naar het hoogste niveau niet kunnen maken...

Qua medailles gaan we lekker:

• DaniŽlWW2
  • Niet online

DaniŽlWW2

Moderator General Chat

Iets anders. Kunnen we ons dit allemaal nog herinneren? Gaat weer aardig die kant op zeg. :P

oOo

• Hippocampus
Jorien, Jorien, laat je medaille nog eens zien... :P

• Han
  • Niet online
quote:
Hippocampus schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:39:
Jorien, Jorien, laat je medaille nog eens zien... :P
Mjah... tieten heeft ze niet :+

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 16:38
Lol in sportbh word alles zo plat gedrukt dat je weinig over houd lol

• Tinuz___
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-10 22:03
quote:
Han schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:59:
[...]

Mjah... tieten heeft ze niet :+
Als je dat belangrijk vindt denk ik dat je naar de verkeerde zender hebt zitten kijken

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-10 09:30
ik verwacht drama op de 10000m. Voor mij de rit waar ik al 4 jaar op wacht. Kramer moet m een keer pakken.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Ik hoop dat Bergsma hem wint
(10km)

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Ra ra, en ineens wordt het geval Adema weer opgerakeld, en nog wel nu rond om de 10.000m :?

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:22

Pierre

Zucht

Vind dat maar een rare vent, keer gezien op tv of zo dat hij alle reclame van zijn kleding knipte ;w
Gun het ze alle 3 wel, maar toch hoop ik dat Kramer alles en iedereen op een hoop rijd :9

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:00
ik gun het ze allemaal wel, sven omdat ie eindelijk z'n titel pakt, jorrit omdat jorrit en TJ omdat TJ :P

Mijn vrouw is vegetariŽr :(

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 16:30

Baseman77

We move

Ik gun het alleen Sven.
Hij wil zo graag die gouden medaille voor de 10km en het zou ook meer dan verdiend zijn, wat een geweldige sportman _/-\o_
quote:
Ankona schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:55:
Precies beste recept om het schaatsen zo snel mogelijk van de olympische agenda af te krijgen. Echt een Nederlands volkssportje zonder vergelijkbaar met kaatsen en korfbal.
Al die andere wintersporten waarin bepaalde landen procentueel gezien zelfs nog veel dominanter zijn dan Nederland op het lange baan schaatsen ook maar afschaffen dan?
Zoals Canada bij curling, Noorwegen bij langlaufen, Duitsland bij rodelen, VS bij snowboarden, Oostenrijk bij alpineskiŽn en Zuid-Korea bij shorttrack. Dan houden de Olympische winterspelen dus maar weinig sporten over...

Typisch Nederlands, i.p.v. trots te zijn op onze geweldige sportprestaties gaan we er juist over klagen 8)7

Baseman77 wijzigde deze reactie 15-02-2018 10:22 (8%)

• Han
  • Niet online
Ik hoop op goud en zilver vandaag maar ik vrees dat Ted Bloemen er vandaag met het goud vandoor gaat, Kramer zilver pakt en het brons voor Bergsma zal zijn. Kramer heeft al jaren geen absolute toptijden meer gereden, in tegenstelling tot Bloemen, die al een jaar lang in bloedvorm verkeerd. Ben zeer benieuwd, vermoed dat het spannend gaat worden, ondanks de lange afstand.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Qua stijl en techniek past een hoogland baan beter bij TJ. dus is Sven nu in het voordeel, want men schaatst nu op een laagland baan waar Sven al eerder 15sec. sneller was dan TJ

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:22

Bansheeben

There never was any cake...

quote:
Han schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:24:
Ik hoop op goud en zilver vandaag maar ik vrees dat Ted Bloemen er vandaag met het goud vandoor gaat, Kramer zilver pakt en het brons voor Bergsma zal zijn. Kramer heeft al jaren geen absolute toptijden meer gereden, in tegenstelling tot Bloemen, die al een jaar lang in bloedvorm verkeerd. Ben zeer benieuwd, vermoed dat het spannend gaat worden, ondanks de lange afstand.
Is dit niet ook omdat Kramer al jaren niet meer het onderste uit de kan haalt op WK's ed? Die man kan volgens mij zo ontzettend veel van zijn lichaam vragen dat hij er compleet aan onderdoor zou gaan als ie elke paar maanden een geweldige 10km eruit moest knijpen.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
quote:
Bansheeben schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:40:
[...]

Is dit niet ook omdat Kramer al jaren niet meer het onderste uit de kan haalt op WK's ed? Die man kan volgens mij zo ontzettend veel van zijn lichaam vragen dat hij er compleet aan onderdoor zou gaan als ie elke paar maanden een geweldige 10km eruit moest knijpen.
Kweenie... hij gaat inderdaad niet altijd tot het gaatje, maar vier jaar geleden verloor hij ook op de 10km. Hij is dus niet meer zo oppermachtig als vroeger. Daarom vermoed ik ook dat Bloemen het goud pakt.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Swings rijdt goed tot nu 6000m

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:12
Die heeft 't niet vol kunnen houden. Laatste ronde was heel moeizaam bij hem. De Canadees Belchos die nu rijdt gaat ook als een speer. Zit nu nog onder het baanrecord van Kramer.

They say great science is built on the shoulders of giants - not here. At Aperture we do all our science from scratch; no hand holding.

• BreadFan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

BreadFan

Semi-professioneel amateur

quote:
Han schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:24:
Heb het idee dat Bloemen een beetje over z'n supervorm heen is. Maar misschien is dat schijn. Bergsma z'n vorm is voor mij momenteel even een vraagteken.

Pff... ben gewoon nerveus aan het worden. Ik hoop zo op Kramer. :)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Belchos rijdt zich helemaal kapot, jammer hoor

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Huh, hij gaat ineen onder de 31.5

Toch nog verrasend: 12:59.51

Hackus wijzigde deze reactie 15-02-2018 12:33 (32%)

• JanW
Iets te hard van stapel gelopen. Nu zelfs al onder de tijd van Swings.

They say great science is built on the shoulders of giants - not here. At Aperture we do all our science from scratch; no hand holding.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
Baseman77 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:20:Al die andere wintersporten waarin bepaalde landen procentueel gezien zelfs nog veel dominanter zijn dan Nederland op het lange baan schaatsen ook maar afschaffen dan?
Zoals Canada bij curling, Noorwegen bij langlaufen, Duitsland bij rodelen, VS bij snowboarden, Oostenrijk bij alpineskiŽn en Zuid-Korea bij shorttrack. Dan houden de Olympische winterspelen dus maar weinig sporten over...

Typisch Nederlands, i.p.v. trots te zijn op onze geweldige sportprestaties gaan we er juist over klagen 8)7
Historische uitslagen tellen niet zo zwaar of een sport wel of niet Olympisch moet blijven, gaat meer om de globale ontwikkeling die aan de gang is. Zal vast wel ergens de criteria voor de Winterspelen te vinden zijn waaraan een sport moet voldoen ... (ongetwijfeld iets soepeler dan voor de Zomerspelen). Op zich lijkt me het met schaatsen wel goed te zitten met sterke deelnemers/landen op drie continenten ... Moet je wel altijd nog kunnen lobbyen en een stemming overleven O-) .

En zo dominant was Nederland nou idd ook weer niet vůůr Sochi

apis29 wijzigde deze reactie 15-02-2018 12:32 (3%)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Kijk die Lee gaan, mooi hoor

Edit: 12:55.54

Hackus wijzigde deze reactie 15-02-2018 12:43 (24%)

• Rainbow_Dash

Rainbow_Dash

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Zo hee! Lee zet even een mooie tijd neer.

• Pierre

Pierre

Zucht

Zo die laatste ritten worden toch wel heel spannend

• Denman
quote:
BreadFan schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:25:
[...]

Heb het idee dat Bloemen een beetje over z'n supervorm heen is. Maar misschien is dat schijn. Bergsma z'n vorm is voor mij momenteel even een vraagteken.

Pff... ben gewoon nerveus aan het worden. Ik hoop zo op Kramer. :)
Nou ik anders ook wel. Lang geleden dat ik voor een sportevenement zo zenuwachtig ben geweest als nu.

Wat me wel opvalt is dat veel programma's / journalisten Sven Kramer als absolute topfavoriet neerzetten, terwijl dat voor mijn gevoel niet echt het geval is. Hij is inderdaad niet meer zo superieur als vroeger.
Maar zoals hierboven al genoemd kan Kramer zijn lichaam tot het uiterste pushen, ik hoop dan ook dat hij dat nu in een ultieme poging weer doet en de titel pakt. Ik hoop het echt :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Go Jorrit *O*

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:22

Bansheeben

There never was any cake...

Maar niet te vroeg

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• GuidoH
Als je je 1mm beweegt noemen ze het al "valse start"? :+

iMac 5K late 2015 / 4GHz i7 / 32GB DDR3 / 512GB SSD / M395X – Fujifilm X-T2 / XF18-55mmF2.8-4

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Mooie Race, wat er ook gebeurt. 12:41.99

• Denman
Poeh, dit gaat nog een kluif worden voor Kramer. Alles of niets :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Pierre

Pierre

Zucht

Mooie tijd hoor van Bergsma, wordt zwaar maar wel super spannend.

• Han
  • Niet online
Bloemen blijft tussen de 30.4 en 30.6 rijden... Bergsma ging vanaf 6km versnellen naar 30,1 en 30,0. Vervolgens ging Bergsma naar de 29'ers. Als Bloemen zo blijft rijden met deze rondetijden dan zal hij 1 Š 2 seconden onder de tijd van Bergsma blijven.

Rondetijden van Bergsma na 8km:

8.000m 29,9
8.400m 29,9
8.800m 29,9
9.200m 29,9
9.600m 29,8
10.000m 29,9

• Pierre

Pierre

Zucht

Dit gaat Kramer nooit halen als dat zo doorgaat wat een gave rit dit niet normaal

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16:51

Quad

Selectief doof

Fenomenale race van Bloemen.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Han
  • Niet online
Nou... nu maar hopen dat deze trend zich handhaaft; snel, sneller, snelst. Bergsma, Bloemen, Kramer :)

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 12:05

Vos

AFCA

Oioi, gaat Kramer nu de boeken in zonder goud op de 10k...

• JanW
Goeiedag zeg. Dan denk je dat ie wat afzakt en ineens een 29 eruit geperst. Zonde, jammer voor Bergsma. Benieuwd wat Kramer daar tegenover kan zetten...

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Nou, ben benieuwd

• GuidoH
Kramer redt dat wel hoor. :Y

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 17:21

ralpje

ondertitels zijn voor mietjes

Pffft, ongekend spannend weer deze 10km.

365Dude - Strava

• Han
  • Niet online
Hmmmmz.... slordige race tot nu toe, wisselende rondetijden en gaat nu weer te langzaam :|

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Ziet er niet super uit, ben benieuwd

• Rainbow_Dash

Rainbow_Dash

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Tandje bij Kramer!

• GuidoH
Volgens mij heeft hij het gewoon onder controle... :9

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
Zo jammer dat het geen direct duel is.

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 17:21

ralpje

ondertitels zijn voor mietjes

Hij gaat dit niet redden..... :X

ralpje wijzigde deze reactie 15-02-2018 13:45 (3%)

365Dude - Strava

• Pierre

Pierre

Zucht

Hij gaat het niet halen op deze manier

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:49

Saffie_time

Why use this? 42!

quote:
GuidoH schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:45:
Volgens mij heeft hij het gewoon onder controle... :9
Volgens mij ben je te optimistisch O-)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Han
  • Niet online
Kramer zit totaal niet in het juiste ritme, laat nu al te veel liggen en dat te vroeg krachten kosten om dat te corrigeren. Helaas pindakaas dit, dat wordt brons.

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Gefeliciteerd TJ bloemen

• armageddon_2k1
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19-10 12:56
Ai, helaas :(

• Han
  • Niet online
Benen zitten al vol, bovenlichaam komt steeds hoger.

• Pierre

Pierre

Zucht

En klaar TJ Bloemen is de winnaar

• GuidoH
quote:
Saffie_time schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:45:
[...]

Volgens mij ben je te optimistisch O-)
Denk het ook ja... :+

• Denman
Helaas... had het hem zo gegund, maar het zit er gewoon niet in vandaag.

Join het GoT Pulse-Team!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Zilver voor Bergsma :)F

• GuidoH
Belangrijkste race van je carriŤre en dan rijd je hem zo belabberd... :+

• Vos

Vos

AFCA

Daar zit iets goed mis. Ziek?

• Wok
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

Wok

Dakloos...

Wat een faalhazerij weer... :(

In Memoriam: Tijn Kolsteren (2010-2017) :'(
LAK door Tijn - Doneer aan Stichting Semmy!
D90 | 18-105/3.5-5.6 VR | 30/1.4 | 70-200/2.8

• Han
  • Niet online
Zelfs geen podium voor Kramer... wat een blamage dit :X

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-10 09:30
bah, en zo komen we nooit van het baan wissel-trauma af. Dat valt me nog steeds zwaar.

• Vos

Vos

AFCA

quote:
Han schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:49:
Zelfs geen podium voor Kramer... wat een blamage dit :X
Je weet niet wat er speelt?
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True