NPO 1 stream ligt er uit. Iemand een (legale) manier om alsnog online te kijken?
Edit: stream werkt weer, wel mindere kwaliteit.
Edit: stream werkt weer, wel mindere kwaliteit.
Maarten2212 wijzigde deze reactie 13-02-2018 12:20 (26%)
Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Maarten2212 wijzigde deze reactie 13-02-2018 12:20 (26%)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je vergeet dat hij al voor het IOC lid tijdperk oprecht schaatsliefhebber was, en dat hij de elfstedentocht heeft uitgereden? En dat ze 'm steeds in beeld brengen kan hij zelf ook weinig aan doen. Zo lang de sporters het waarderen dat 'ie daar is niets mis mee toch?quote:SuBBaSS schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:47:
[...]
Toen was hij natuurlijk ook IOC-bobo, niet geheel onbelangrijk.
Maar goed, ik geloof best dat hij het oprecht leuk vind, dat straalt hij ook wel uit.
Het is nu echter zo dat je de klok erop gelijk kunt zetten dat de NOS hem in beeld brengt nadat er weer een sporter een medaille heeft gewonnen.
Dat hoeft van mij niet zo.
Han wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:22 (16%)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
maak er maar zilver vanquote:Han schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:16:
Sodeju zeg... 1:44:01, wat een tijd zeg
Voorlopig Nuis op 1 en Roest op 2. Hopen op een volledig Nederlands podium.
En we hebben brons met shorttrack; 500 dames, Jara van Kerkhof
Han wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:33 (67%)
Da's waar inderdaad.quote:rob079 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:12:
[...]
Je vergeet dat hij al voor het IOC lid tijdperk oprecht schaatsliefhebber was, en dat hij de elfstedentocht heeft uitgereden? En dat ze 'm steeds in beeld brengen kan hij zelf ook weinig aan doen. Zo lang de sporters het waarderen dat 'ie daar is niets mis mee toch?
SuBBaSS wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:42 (96%)
| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. | Blogn00b |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Baseman77 wijzigde deze reactie 13-02-2018 14:00 (6%)
Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Lees Film reviews!
Fujifilm X-T2 / XF18-55 / XF80 Macro — iMac 5K late 2015 / 4GHz i7 / 32GB DDR3 / 512GB SSD / M395X
Sowieso wel in het uurtje samenvattingen tussen 6 en 7 op NED1 verwacht ik.quote:Joster schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:06:
Zijn die ritten (1500 m van Nuis + shorttrack finale) nog ergens terug te zien of wordt dat gewoon scrollen in de uitzending van vandaag?
Niet inclusief start maart toch:quote:Dennism schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:13:
[...]
Sowieso wel in het uurtje samenvattingen tussen 6 en 7 op NED1 verwacht ik.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit dus.
@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week
Hippocampus wijzigde deze reactie 14-02-2018 12:18 (44%)
Tot nu toe een clean sweep, goud op alle afstanden tot nu toequote:
Zo hoort het. Ga jij niet naar je werk op schaatsen ofzo?quote:Han schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:16:
[...]
Tot nu toe een clean sweep, goud op alle afstanden tot nu toe
DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 14-02-2018 12:17 (9%)
Knowledge reigns supreme over nearly anything
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Precies beste recept om het schaatsen zo snel mogelijk van de olympische agenda af te krijgen. Echt een Nederlands volkssportje zonder vergelijkbaar met kaatsen en korfbal.quote:DaniëlWW2 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:17:
[...]
Zo hoort het. Ga jij niet naar je werk op schaatsen ofzo?
Haha... de A1 is mij iets te druk om over te schaatsenquote:
Mjah... tieten heeft ze nietquote:Hippocampus schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:39:
Jorien, Jorien, laat je medaille nog eens zien...
Als je dat belangrijk vindt denk ik dat je naar de verkeerde zender hebt zitten kijkenquote:
Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV
Mijn vrouw is vegetariër :(
Al die andere wintersporten waarin bepaalde landen procentueel gezien zelfs nog veel dominanter zijn dan Nederland op het lange baan schaatsen ook maar afschaffen dan?quote:Ankona schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:55:
Precies beste recept om het schaatsen zo snel mogelijk van de olympische agenda af te krijgen. Echt een Nederlands volkssportje zonder vergelijkbaar met kaatsen en korfbal.
Baseman77 wijzigde deze reactie 15-02-2018 10:22 (8%)
Is dit niet ook omdat Kramer al jaren niet meer het onderste uit de kan haalt op WK's ed? Die man kan volgens mij zo ontzettend veel van zijn lichaam vragen dat hij er compleet aan onderdoor zou gaan als ie elke paar maanden een geweldige 10km eruit moest knijpen.quote:Han schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:24:
Ik hoop op goud en zilver vandaag maar ik vrees dat Ted Bloemen er vandaag met het goud vandoor gaat, Kramer zilver pakt en het brons voor Bergsma zal zijn. Kramer heeft al jaren geen absolute toptijden meer gereden, in tegenstelling tot Bloemen, die al een jaar lang in bloedvorm verkeerd. Ben zeer benieuwd, vermoed dat het spannend gaat worden, ondanks de lange afstand.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Kweenie... hij gaat inderdaad niet altijd tot het gaatje, maar vier jaar geleden verloor hij ook op de 10km. Hij is dus niet meer zo oppermachtig als vroeger. Daarom vermoed ik ook dat Bloemen het goud pakt.quote:Bansheeben schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:40:
[...]
Is dit niet ook omdat Kramer al jaren niet meer het onderste uit de kan haalt op WK's ed? Die man kan volgens mij zo ontzettend veel van zijn lichaam vragen dat hij er compleet aan onderdoor zou gaan als ie elke paar maanden een geweldige 10km eruit moest knijpen.
Heb het idee dat Bloemen een beetje over z'n supervorm heen is. Maar misschien is dat schijn. Bergsma z'n vorm is voor mij momenteel even een vraagteken.quote:Han schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:24:
Ik hoop op goud en zilver vandaag maar ik vrees dat Ted Bloemen er vandaag met het goud vandoor gaat, Kramer zilver pakt en het brons voor Bergsma zal zijn. Kramer heeft al jaren geen absolute toptijden meer gereden, in tegenstelling tot Bloemen, die al een jaar lang in bloedvorm verkeerd. Ben zeer benieuwd, vermoed dat het spannend gaat worden, ondanks de lange afstand.
Hackus wijzigde deze reactie 15-02-2018 12:33 (32%)
Historische uitslagen tellen niet zo zwaar of een sport wel of niet Olympisch moet blijven, gaat meer om de globale ontwikkeling die aan de gang is. Zal vast wel ergens de criteria voor de Winterspelen te vinden zijn waaraan een sport moet voldoen ... (ongetwijfeld iets soepeler dan voor de Zomerspelen). Op zich lijkt me het met schaatsen wel goed te zitten met sterke deelnemers/landen op drie continenten ... Moet je wel altijd nog kunnen lobbyen en een stemming overlevenquote:Baseman77 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:20:Al die andere wintersporten waarin bepaalde landen procentueel gezien zelfs nog veel dominanter zijn dan Nederland op het lange baan schaatsen ook maar afschaffen dan?
Zoals Canada bij curling, Noorwegen bij langlaufen, Duitsland bij rodelen, VS bij snowboarden, Oostenrijk bij alpineskiën en Zuid-Korea bij shorttrack. Dan houden de Olympische winterspelen dus maar weinig sporten over...
Typisch Nederlands, i.p.v. trots te zijn op onze geweldige sportprestaties gaan we er juist over klagen
apis29 wijzigde deze reactie 15-02-2018 12:32 (3%)
Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Lees Film reviews!
Nou ik anders ook wel. Lang geleden dat ik voor een sportevenement zo zenuwachtig ben geweest als nu.quote:BreadFan schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:25:
[...]
Heb het idee dat Bloemen een beetje over z'n supervorm heen is. Maar misschien is dat schijn. Bergsma z'n vorm is voor mij momenteel even een vraagteken.
Pff... ben gewoon nerveus aan het worden. Ik hoop zo op Kramer.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Fujifilm X-T2 / XF18-55 / XF80 Macro — iMac 5K late 2015 / 4GHz i7 / 32GB DDR3 / 512GB SSD / M395X
Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓
SW-0040-8191-9064
Volgens mij ben je te optimistischquote:GuidoH schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:45:
Volgens mij heeft hij het gewoon onder controle...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Denk het ook ja...quote:
In Memoriam: Tijn Kolsteren (2010-2017) :'(
LAK door Tijn - Doneer aan Stichting Semmy!
D90 | 18-105/3.5-5.6 VR | 30/1.4 | 70-200/2.8
Je weet niet wat er speelt?quote:Han schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:49:
Zelfs geen podium voor Kramer... wat een blamage dit
Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3
Volg @tweakers Like Tweakers Rss-feeds
Tweakers vormt samen met
Tweakers Elect,
Hardware.Info,
Autotrack,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019
•
Hosting door True