Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hippocampus schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:23:
Ik vraag me af waarom er nog geen camera's op die sleetjes (of helmen) geplakt zitten tegenwoordig, dat zijn toch veel vettere beelden om naar te kijken.
Lijkt me gewoon een geval van aërodynamica, heb wel wat beelden gezien van vlakbij de grond maar dat zal wel niet bij een deelnemer erop gezeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@apis29 Als ze het allemaal op dezelfde manier toepassen is er geen onderling nadeel. Maar ik verbaas me wel een beetje want er zijn tegenwoordig toch knappe technische snufjes op de markt om het een en ander te kunnen realiseren lijkt me.
Als je ziet waar ze tegenwoordig allemaal een camera op plakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Hippocampus schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:23:
Ik vraag me af waarom er nog geen camera's op die sleetjes (of helmen) geplakt zitten tegenwoordig, dat zijn toch veel vettere beelden om naar te kijken.
Je hebt toch soms beelden vanaf de slee? Bij Skeleton had je af en toe van die beelden of waren dat dan test runs?

Wat is de ijshockey wedstrijd tussen Zweden en Finland mooi _/-\o_ hard spel.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:12:
[...]

Je hebt toch soms beelden vanaf de slee? Bij Skeleton had je af en toe van die beelden of waren dat dan test runs?

Wat is de ijshockey wedstrijd tussen Zweden en Finland mooi _/-\o_ hard spel.
Beelden vanaf de slee idd ook voorbij zien komen maar niet tijdens een race. Misschien zit er wel een camera op maar geen zender ... Je zag eigenlijk alleen de helm van Bos dus dan zal ie wel ergens voorop moeten zitten, kan alleen niks ontdekken bij de racebeelden.
Zag overigens nog wel dat er in de regels staat dat je niks mag bevestigen aan het pak of de helm. Bij het pak meer ivm areodynamische hulpmiddelen en bij de helm voor de veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red bull spul is wel veelal met camera (ziet er wel raar uit hoor, hebben alle sporters zo'n camera op de helm en lijken het net teletubiefiguren), herhalingen deden ze vooral met die beelden, maar ik vond het niet zo, het was wat misselijkmakend doordat het alle kanten op ging en je had totaal geen overzicht, ik had er echt meer van verwacht, maar denk nu: laat maar.

Ik ben meer benieuwd naar de 3d beelden van eurosport, heeft iemand die geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ondertussen in de echte wereld: (het nietige) Duitsland leidt 4-2 in de derde periode tegen Canada in de halve finale bij het ijshockey :D !
Gister al in de halve finale de andere favoriet eruit gewerkt, Zweden, en nu ziet het er weer goed uit. Nu zal dit voor Canada misschien de vijfde/zesde-rangs selectie zijn maar die hebben sowieso de beschikking over het grootste aantal spelers.
Inmiddels 3-4 geworden precies halverwege de periode bij een powerplay voor Canada :| .
Het mooiste zou zijn als Canada een pak slaag zou krijgen van Rusland in de finale zodat er volgende keer wel twee keer wordt nagedacht om de NHL niet stil te leggen maar misschien is verliezen van Duitsland wel net zo mooi ...

En weer een naar de strafbank voor Duitsland. Canada weer twee minuten met een man meer of tot er gescoord wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 23-02-2018 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
Canada eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:54

Fiber

Beaches are for storming.

* Fiber is curling kijken en duimt voor Annie... :)F

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aEidW42cYF012n37eChLnpmF/full.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tiEOkk5HvgHWuD6pBdqig4NP/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4pTsJoFkMX0UpIWyy69D29zw/full.gif Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/i6ozZQ9PYSxSHKO4w4Uanptr/full.gif

:| Roesland scoort de 1-0 met 0.5 seconden te gaan in de eerste periode. Luie Duitse verdediger staat erbij en kijkt ernaar ipv zich voor het schot te werpen ... |:( #42.
Nou was ik wel altijd voor Rusland tot ene Poetin het tot z'n paradepaardje ging gebruiken en zou het aan de ene kant ook wel mooi zijn dat ze na al die mislukkingen uitgerekend in het jaar dat ze niet onder eigen vlag mogen deelnemen wel winnen O-) . Politiek erbuiten gelaten is er 'niks' mooiers dan Russisch ijshockey, het soort van tiki-taka equivalent ...

[ Voor 103% gewijzigd door apis29 op 25-02-2018 05:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 17:08
apis29 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 05:06:
Politiek erbuiten gelaten is er 'niks' mooiers dan Russisch ijshockey, het soort van tiki-taka equivalent ...
Moet je hier nog even naar kijken als je dat nog niet gedaan hebt: https://www.2doc.nl/docum...16/februari/red-army.html

Mooier wordt ijshockey niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Faxe schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:55:
[...]

Moet je hier nog even naar kijken als je dat nog niet gedaan hebt: https://www.2doc.nl/docum...16/februari/red-army.html

Mooier wordt ijshockey niet :)
:) heb ik in de kast liggen idd en was ook laatst nog op tv ja. Gekoppeld aan die docu over het NL team tijdens die OS van 1980 geeft het toch een heel andere kijk nog op de 'miracle on ice'.

Finale bleek nog spannend ook B-) . Echt een mooie prestatie van Duitsland _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AdJq4bes54Vi7RMNMKUyXlq8/full.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 27-02-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Goede muziek *O* M/

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 09:28
Zeg mensen, ik zit naar de sluitingsceremonie te kijken, en ik heb een vraag.

Zijn die televisies doorzichtig, zoals in SF series, of zoals je raam thuis in je huis. ? Ze duiken op aan het einde van de show, en bewegen ook nogeens vanzelf. Ze dansen zeg maar mee met de muziek. Wat ook al vreemd is, want mijn TV doet dat helemaal niet.

Weet iemand misschien of die doorzichtige TV's een soort computerdingetje waren, of dat ik een of andere doorbraak in de techniek heb mogen aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@mavaros Misschien handig om een video of foto te plaatsen want ik heb geen idee waar je het over hebt. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:27
Nou, Martijn heeft het weer goed voor elkaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik vind het wel een beetje een dooie boel. Moeilijke overgang van zo mega-geregisseerd naar iets los als dansen voor een DJ.

Maar wel vet cool voor 'm dat ie daar mocht staan. d:)b

edit:
Cool, op Eurosport 3 gaat de show nog door. Nu is de belichting ook wat meer house-achtig. Da's beter.
edit:
En met dat ik dit schrijf is ook daar de uitzending gestopt :/ ;w

[ Voor 53% gewijzigd door Room42 op 25-02-2018 14:11 . Reden: Sorry voor de dubbelpost. ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Jammer dat het weer voorbij is! Op naar de Paralympische Spelen, 8-18 maart. Gaat NOS en Eurosport dat net zo fanatiek uitzenden? Ik kan er nog niet zoveel over vinden.
Lijkt me wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 09:28
Room42 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:53:
@mavaros Misschien handig om een video of foto te plaatsen want ik heb geen idee waar je het over hebt. ;)
Dat snap ik.

Ik heb lopen zoeken, maar zelfs een online versie van de sluitingsceremonie kan ik niet vinden, zonder allemaal players en dat soort gedoe te gebruiken. Dan had ik nog op het tijdstip van het verschijnen van die TV's kunnen wijzen.

Mocht ik het nog kunnen vinden, dan plaats ik wel een linkje.

Al met al, was het een hele mooie eindshow van de OS. :)

edit: Dat mannen ijshockeyteam uit het verbannen USSR tegen de Amerikanen was wel het hoogtepunt wat mij betreft. Het was alsof de jaren 80 weer voorbij kwamen. Overigens zijn die Russen terecht Olympisch kampioen. (En ik heb niet eens verstand van ijshockey.)

[ Voor 22% gewijzigd door mavaros op 25-02-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
offtopic:
@mavaros Je kunt het via de NPO gewoon terugkijken (linkje). Een screenshot is zo gemaakt, desnoods film je het even met je telefoon.

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 25-02-2018 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mavaros schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:30:
Weet iemand misschien of die doorzichtige TV's een soort computerdingetje waren, of dat ik een of andere doorbraak in de techniek heb mogen aanschouwen.
doorzichtige tv's bestaan al, zie o.a. dit: reviews: Samsungs televisie van de toekomst - Modulair, transparant en bewegend

Nu stond er een paar weken terug een recenter item op tweakers, maar ik kan het zo 123 niet vinden. Echt goedkoop zijn ze trouwens niet. Ik meen dat Samsung ook een Koreaans bedrijf is, dus even mooi reclame meepakken.

Wel leuke apparaten, al hangt onze tv aan een witte muur, dus tja, veel zou het voor ons niet toevoegen. Maar wel leuk als je hem voor een raam ofzo hebt staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2018 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Wie vond die huldiging in Nederland ook zo barslecht? Een of andere schreeuwlelijk die door de microfoon liep te blazen en iets wat voor muziek moest doorgaan wat klonk als een computer die een dwarslaesie kreeg.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Slavy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:10:
Wie vond die huldiging in Nederland ook zo barslecht? Een of andere schreeuwlelijk die door de microfoon liep te blazen en iets wat voor muziek moest doorgaan wat klonk als een computer die een dwarslaesie kreeg.
Ja, ik snap niet hoe ze dat toch altijd weer voor mekaar krijgen. Hoe weten ze elke keer weer precies de verkeerde mensen bij elkaar te vinden. Ik weet niet of NOC*NSF voor deze productie verantwoordelijk is (niet de productie zelf maar het boeken van de bedrijfven) of de NOS, maar dit is echt zo herkenbaar. :X Echt heel sneu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Room42 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:37:
[...]

Ja, ik snap niet hoe ze dat toch altijd weer voor mekaar krijgen. Hoe weten ze elke keer weer precies de verkeerde mensen bij elkaar te vinden. Ik weet niet of NOC*NSF voor deze productie verantwoordelijk is (niet de productie zelf maar het boeken van de bedrijfven) of de NOS, maar dit is echt zo herkenbaar. :X Echt heel sneu.
Vond het eigenlijk nog sneuer voor de athleten, lange vermoeiende vlucht gehad met weinig slaap en dan begint opeens een achterneef van "Dagwood Dusseldorf" in je oren te tetteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Voor de liefhebbers, de NOS heeft twee live-streams van de Paralympische spelen, die gisteren begonnen zijn!

Overzicht: https://nos.nl/ps2018/
Livestream 1: https://nos.nl/ps2018/livestream/2221025
Livestream 2: https://nos.nl/ps2018/livestream/2221029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Met gekromde tenen naar de NOS Huldiging Olympische en Paralympische medaillewinnaars gekeken. Nu was het geluid van de band (ensemble) weer zo bizar slecht! Echt onbegrijpelijk dat een professioneel bedrijf als de NOS dat niet voor mekaar krijgt (of natuurlijk het productiebedrijf dat ze ingehuurd hebben).

De huldiging zelf vond ik erg leuk omdat het OWS en PWS door elkaar was. Volledig terecht voor de Paralympische spelers, die er normaal maar bekaaid vanaf komen. De beelden en woorden waren leuk om alles weer eens te herleven.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 23-03-2018 22:26 ]

Pagina: 1 2 Laatste