Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is mijn build goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik wil graag gamen op 1080p met goede frames. Ik wil graag er mee gamen zoals fortnite overwatch pubg

ik heb de prijs al op m'n pc picker list (linker onderin) ik wil simpel weg weten of jullie nog tips hebben voor bijvoorbeeld de ddr4 ram zoals moet ik het gewoon met 8gb ram houden of is 16gb ram beter?

Ik denk dat ik niet ga overclockken alhoewel heb ik wel een moederbord gekozen waarmee dat kan zodat ik altijd nog kan kiezen

Graag verwacht ik hulp van jullie.

PC picker list: https://be.pcpartpicker.com/list/PDzxZ8

Verwijderd

Ik zou sowieso 16 GB ram nemen, en een Ryzen 1600 met stock koeler voldoet ook. De 1060 prijzen zijn belachelijk op dit moment dus hou het in de gaten.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet wanneer de 1060 prijzen gaan dalen en dit is mijn eerste build dus ik wil eerlijk gezegd niet maanden wachten totdat de prijzen zijn gedaald.
Thx voor de 16gb ram tip nu dat die cpu cooler er bij zit heb ik wat geld over.
alleen doordat het moederbord bij de bios maar max 2666mhz 8gb ram toestaat kan ik ook maar 2666mhz 8 gb ram erin doen eerst en niet bijv. 3000mhz of maakt het niet zoveel uit?

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:51
Kijk naar een 2e hands gtx 970 of gtx 980. Stukken goedkoper en vergelijkbaar met de gtx 1060.
Zou echt zonde zijn als je €400 lapt voor zo’n kaart namelijk.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes.

Dit topic is gesloten.