Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craimasjien
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-08 01:04
Hi all!

Afgelopen weekend heb ik de digitale versie van MH:W aangeschaft en wat mij vanaf moment 1 heel erg opviel was dat de performance op mijn Xbox One S in geen enkele wijze te vergelijken is met de performance die ik op internet zie van andere spelers. Daar heb ik bewust ook gelet op welke console de YouTubers/Twitch streamers gebruikten en ik zie tot mijn grote verbazing ook Xbox spelers die gewoon een vloeiende ervaring hebben.
Mijn game is wazig, haalt bij lange na de 30FPS niet en voelt al met al "vertraagd" aan. Deze ervaring heb ik niet met andere games en ik vroeg me derhalve ook af of er andere mensen zijn met eenzelfde Xbox en ervaring of dat misschien iemand een tip heeft om het spel wél lekker te laten lopen..

Bijvoorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je ook goed gekeken of die mensen niet op een Xbox X spelen en niet op een S?

Er zijn weinig dingen die je kan doen om iets 'beter' te laten lopen on een prefix console, je kan de laadtijden (en marginaal beetje framerate) verbeteren door de game op een externe schijf via de USB aansluiting te laten draaien.

[Multi] Monster Hunter World
Anders even hier kijken, mogelijk dat daar nog meer XBS mensen zitten?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.