Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 2000 euro, maar het liefste rond de 1500-1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een beeldscherm die meegaat: ASUS ROG Swift PG278QR en verder gewoon een muis enz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit zelf te kijken naar de 1080 TI en i7-8700k, maar sta open voor suggesties. Ook denk ik aan 16gb ram, maar als 8gb genoeg is dan hoor ik dat ook graag. Verder heb ik geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf goede ervaringen met Intel. Ook moet het nvidia videokaart zijn ivm g-sync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een stil en zuinig systeem die ook future proof is voor 4-5jaar.
Ga je overklokken?
Denk het niet, maar dat kan veranderen in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Dit wordt mijn eerste zelf samengestelde game pc, dus eigenlijk jullie mening over wat ik nodig heb. Als ik namelijk kijk op van die sites die een pc voor je in elkaar zetten kom ik op 2000+ euro uit telkens. Nu ga ik zware games spelen en deze wil ik het liefste op zn hoogste spelen op 2560x1440 resolutie. Ik heb nog niet een build in mijn hoofd, omdat ik dus altijd rond de 2000+ uitkom en ik dat op dit moment te veel vind.
Alvast bedankt.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 2000 euro, maar het liefste rond de 1500-1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een beeldscherm die meegaat: ASUS ROG Swift PG278QR en verder gewoon een muis enz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit zelf te kijken naar de 1080 TI en i7-8700k, maar sta open voor suggesties. Ook denk ik aan 16gb ram, maar als 8gb genoeg is dan hoor ik dat ook graag. Verder heb ik geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf goede ervaringen met Intel. Ook moet het nvidia videokaart zijn ivm g-sync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een stil en zuinig systeem die ook future proof is voor 4-5jaar.
Ga je overklokken?
Denk het niet, maar dat kan veranderen in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Dit wordt mijn eerste zelf samengestelde game pc, dus eigenlijk jullie mening over wat ik nodig heb. Als ik namelijk kijk op van die sites die een pc voor je in elkaar zetten kom ik op 2000+ euro uit telkens. Nu ga ik zware games spelen en deze wil ik het liefste op zn hoogste spelen op 2560x1440 resolutie. Ik heb nog niet een build in mijn hoofd, omdat ik dus altijd rond de 2000+ uitkom en ik dat op dit moment te veel vind.
Alvast bedankt.