Systeem herstel fout

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrickyTim
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-04 18:53
Ik wil mijn systeem herstellen naar fabrieksinstellingen en helemaal schoonmaken. Ik ga naar instellingen, Bijwerken en beveiliging, Systeemherstel, Aan de slag, mijn bestanden behouden, volgende.

Na ongeveer 5 min kon ik weer inloggen en toen in was ingeloged kreeg ik dit "Er is een probleem met het opnieuw instellen van de pc(Er zijn geen wijzigingen aangebracht)"

Hoe kan ik dit probleem oplossen zodat ik mijn systeem kan herstellen want ik wil mijn pc schoonmaken?

Systeem
Windows 10 64 Bit Versie 1709

[ Voor 6% gewijzigd door TrickyTim op 25-01-2018 16:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 10:15
Wat voor systeem heb je en welke versie van Windows? Heb je al geprobeerd om via recovery te werken? Als je alles wil schoonmaken zou je gebruik kunnen maken van een image, mocht deze aanwezig zijn.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Installer op USB stick zetten.
Bij Installatie kan je het invoeren van de licentiesleutel overslaan.
Windows 10 zou zich dan zelf weer moeten aktiveren.

In noodgevallen je Windows 10 sleutel alsnog invoeren (of de oude sleutel waarmee je ge-upgrade hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:22

TheVMaster

Moderator WOS
Als je 'de andere optie' gebruikt bij Systeemherstel? Dus eigenlijk de 'Factory reset', dus de optie die alles wist en dus ook je bestanden verwijderd? Wel even je bestanden backuppen natuurlijk....

Daarnaast zou ik zoals ook mijn collega in vorige topic al zegt "......., maar geef dan wel alle informatie die relevant kan zijn. (originele installatie, event. extra foutmeldingen, merk systeem, OS, versie, herstel je naar fabrieksinstellingen of een herstelpunt etc. Beschrijf zo uitgebreid mogelijk wat je doet en wat het resultaat is per stap."

Met andere woorden, je TS is wel erg summier.

[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 26-01-2018 09:53 ]