Ik wou mijn hele pc herstellen. Ik ging naar systeemherstel en klikte op (deze pc opnieuw instellen) Aan de slag. Ik volgde de aanwijzingen. Daarna kwam er een bericht "Er is een probleem met het opnieuw instellen van de pc, Er zijn geen wijzigingen aangebracht". Hoe kan k dit probleem oplossing
Vraag
Alle reacties
Even vanaf stap 1: waarom wil je je systeem herstellen? Wat wil je bereiken?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
omdat mijn pc de laaste tijd sloom is en na 5 jaar is het wel een keertje goed om helemaal alles opnieuw intestellen
Systeemherstel moet je niet gebruiken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Data opslaan en nieuwe OS instellen. Systeemherstel is om iets te herstellen tot paar dagen terug, en zorgt vaak voor meer schde/problemen nadien dan wat er voorheen was.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Om te beginnen de Het algemeen beleid #quickstart. Niet alleen staat je topic in het verkeerde subforum, je geeft ook te weinig informatie om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.TrickyTim schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:03:
wat moet ik dan wel gebruiken>
Dit topic gaat daarom op slot. Open gerust een nieuw topic in WOS, maar geef dan wel alle informatie die relevant kan zijn. (originele installatie, event. extra foutmeldingen, merk systeem, OS, versie, herstel je naar fabrieksinstellingen of een herstelpunt etc. Beschrijf zo uitgebreid mogelijk wat je doet en wat het resultaat is per stap.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.