Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een robuuste PC voor in huis kopen, waar ook mee thuis gewerkt kan worden (af en toe flinke datasets verwerken). In de avond moet er een beetje op gegamed worden (potje overwatch of iets dergelijks) en wellicht worden er in de nacht wat garlicoins geminded
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
De streef prijs is rond de 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks! Nou ja wel een monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte is niet zo heel belangrijk, wel vind ik belangrijk dat ik niks "stoms" over hoef zie, wil graag de pc jaarlijks een beetje kunnen upgraden.
Ga je overklokken?
Dat verwacht ik niet
Software-matig zal ik het wel optimaliseren zeker.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Graag wat advies bij de robuustheid van het systeem, wat is handig ivm upgrades etc.
En natuurlijk de hollandse slag is altijd belangrijk, meer voor minder!
Hier onder de lijst waar ik aan zat te denken.
Ik wil graag een robuuste PC voor in huis kopen, waar ook mee thuis gewerkt kan worden (af en toe flinke datasets verwerken). In de avond moet er een beetje op gegamed worden (potje overwatch of iets dergelijks) en wellicht worden er in de nacht wat garlicoins geminded
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
De streef prijs is rond de 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks! Nou ja wel een monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte is niet zo heel belangrijk, wel vind ik belangrijk dat ik niks "stoms" over hoef zie, wil graag de pc jaarlijks een beetje kunnen upgraden.
Ga je overklokken?
Dat verwacht ik niet
Software-matig zal ik het wel optimaliseren zeker.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Graag wat advies bij de robuustheid van het systeem, wat is handig ivm upgrades etc.
En natuurlijk de hollandse slag is altijd belangrijk, meer voor minder!
Hier onder de lijst waar ik aan zat te denken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 337,- | € 337,- |
| 1 | WD Red WD40EFRX, 4TB | € 122,50 | € 122,50 |
| 1 | Sharkoon VS4-S | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 94,42 | € 94,42 |
| 1 | Corsair TX550M V2 | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 78,13 | € 78,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.024,60 | |
[ Voor 10% gewijzigd door Smansoni op 25-01-2018 16:50 ]