Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wel of geen houtnerf kunststof kozijnen

Pagina: 1
Acties:
  • 8.303 views

• D-190
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13-05 22:12
Als je een buitenmens bent, en als je veel buiten gaat zitten dan zou ik het doen. Als je iemand bent die bijna alleen maar binnen zit dan zou ik het niet doen.

Ik vind het zelf kwa prijs nog erg meevallen. Ik betaalde voor dit kozijn €600 voor de houtnerf aan de buitenzijde. Kozijn is van Gayko, ook een erg goed kozijn(duitse kwaliteit). duitsers zijn verder dan de nederlandse kozijnenbouwers, dus ik zou zeker voor duitse kwaliteit gaan

Dit is de houtnerf

Het maakt het van buiten net iets rustiger en iets minder plastic achtig. Van binnen is het strak, en van buiten is het rustiek.

Als je het geld ervoor hebt, zeker doen, je krijgt er geen spijt van

• Dragonm8
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-08 23:14
quote:
YouriHL schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 02:03:
Ik ben persoonlijk géén fan van wit. Wit vervuilt snel, denk aan zand, modder, opspattend vuil als het regent etcetera. Donkerblauw is een goed alternatief alsook donkerrood (bizon bloed rood noemden wij dat).

Ik heb vele klanten overgehaald om donkerblauw te nemen en die waren achteraf enkel positief.
Ook heb ik verscheidene klanten gehad met de meest vreselijke kleuren (roze, knalgeel, gifgroen, paars, zelfs goud). Allen met houtnerf overigens. In Wateringen hebben wij een deur verkocht aan de eigenaar van een villa die er net een jaar stond. Daar zaten houten kozijnen in. Was overduidelijk een meneer met veel geld, paar dure auto's op zijn erf. Hij wilde de deur in glad plastic. Dit werd een week later geplaatst. Na drie weken kreeg ik een belletje of ik die week wilde langskomen. Hij stelde toen ik er was, dat hij toch niet blij was met de gladde versie en houtnerf wilde. Nu kan ik je vertellen, vele bedrijven doen dit echter niet, dat je tóch een fineerlaag kunt krijgen met houtnerf (want dat is het in feite, het betreft een glad wit kozijn met een fineerlaag houtnerf). Dit heb ik hem voorgesteld. Hij ging daarmee akkoord en een maandje later, toen het 'gemonteerd' werd, ben ik op een vrije dag gaan kijken. Het leuke was, 's avonds nodigde hij mij uit voor een 3-gangen diner (want ik kon heel goed met hem opschieten) en vertelde dat hij zo blij was met de 'vernieuwde nieuwe' deur, dat hij gelijk de rest van zijn villa wilde laten voorzien van kunststof met houtnerf. Ik werk al een tijdje niet meer in deze wereld, maar ik denk er wel nog vaak aan terug. Ook de mensen met een klein budget. Voornamelijk de fijne gesprekken die ik heb gehad met mensen.
Ik twijfel nog sterk over wit of grijs. Het idee is om deze kleuren combinatie te gebruiken.

http://www.dumpnow.nl/img=fb5e8cf2f7

Blauw lijkt me echt niet passen in deze combinatie en ik ben bang dat grijs te donker geheel word.
Daarom twijfel ik tussen wit met houtnerf of 9010 met houtnerf.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True