Mining hulp MSI 580 GAMING X+ 8GB (Hynix RAM)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelbar
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-05 23:24
Beste mede Tweakers,

Ik ben een tijdje terug in de wondere wereld der cryptovaluta mining ingedoken =] maar erger mij intussen mateloos aan een aantal dingen waar ik maar niet uit kom, zodoende trek ik hier even aan de bel, en hoop zo jullie expertise te mogen raadplegen. Alles draait, maar ik blijf maar horen dat het allemaal aanzienlijk sneller moeten kunnen.

Mijn RIG bestaat uit:
  • Mobo: ASrock H81 Pro BTC
  • GPU: 6x MSI 580 GAMING X+ 8GB (Hynix RAM)
  • Risers: VER. 008C (PCI-E 1x to 16x)
  • PSU: 1x 650W, 1x 450W & 1x300W (Totaal 3 PSU’s)
Ik haal nog altijd niet de prestaties waar er op internet constant over wordt gesproken (namelijk richting de 30 MH/s per kaart -- ik haal nu ca. 19 MH/s) :( Oorspronkelijk, bij aanschaf, (“out-of-the-box”) 23 MH/s in Aug 2017.

Ook heb ik uiteraard de BIOS mods gedaan zoals deze op verschillende internet bronnen aangeduid zijn, waar ik de “timings heb aangepast” van een vrijwel identiek GPU soort, en nee, waren daarna niet bricked =]

Is er dus misschien iemand woonachtig in het centrum van Utrecht die eens zin heeft mij te komen helpen? Dit kan uiteraard tegen betaling of een maaltijd (of 2), noem maar op, het is het waard. Liefst heb ik natuurlijk de hulp van een ervaren miner met ook dit soort kaarten, maar op dit moment is alle hulp welkom. Misschien minen jullie zelf niet, maar kennen jullie toevallig iemand die kan helpen, wederom, ik sta overal voor open en zal jullie eeuwig dankbaar zijn :)

Alvorens ontzettend bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-09 08:18
Kan je mij de default BIOS sturen via PM? Ik heb zelf Sapphire RX580's op 29-31 MH/s draaien. Zal ik ff kijken wat ik kan aanpassen voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvi
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-03-2022
ik had veel problemen met mijn rig (4 x Gigabyte 580) op windows 7, upgrade naar windows 10 gedaan en alle problemen van de baan, nu netjes 30,2Mhs per kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelbar
Ik kreeg een 5e kaart maar niet aan de praat en ben toen overgegaan op ubuntu. Daar deed alles het meteen, maar ik ben er nog niet achter hoe ik moet klokken...
BlazeMuis schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:25:
Kan je mij de default BIOS sturen via PM? Ik heb zelf Sapphire RX580's op 29-31 MH/s draaien. Zal ik ff kijken wat ik kan aanpassen voor jou.
Ik zal vanavond even kijken of ik je de originele bios kan sutren met aanduiding wat it gedaan heb, iig alvorens dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelbar
Pagina: 1