Auto re-size 800 pixels wide for forum link in fotoalbum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 06:16

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Best veel gebruikers gebruiken hun fotoalbum om foto's te plaatsen op GoT, kan Tweakers die links niet voor GoT auto re-sizen, zodat er minder data verbruikt wordt.

Ik denk aan twee manieren, de eerste gewoon een resize link naar 800 pixels wide een tweede ook naar 800 wide maar met link naar full, zoals bij tumbnails.

Beide als extra opties in je fotoalbum.
En als kers op de taart zou het mooi zijn als dat ook automatisch wordt gedaan met alle bestaande fotoalbum foto's op GoT, maar zoiets zal wel te veel werk zijn, en over tijd zal men daar alleen in oude topics last van hebben, die steeds minder gelezen zullen worden.

Dit heeft voor Tweakers het voordeel van minder data vanaf de server, en voor mobile gebruikers minder data van hun bundel als ze die hebben met een limiet.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@player-x hoewel ik dit ook heel graag zie, zal het waarschijnlijk nog wel even gaan duren.

Voordat ze features gaan toevoegen aan het fotoalbum, willen ze het eerst helemaal op de schop doen en dat staat voorlopig niet op de planning. Zie ook: Request: fotoopslag beter beheerbaar maken (via o.a. mobiel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik hoorde wel van @Femme of @crisp dat de nieuwe roadmap binnenkort weer wordt gemaakt. Hopelijk wordt er binnenkort wat aan het fotoalbum gedaan. :).

Zelf zie ik: Eenvoudig via overlay-popup een foto "drag 'n droppen" vanuit een topic, om het gebruiksvriendelijk te maken. En natuurlijk de nodige resizes welke tegenwoordig in zijn.

Er zijn al 75 thumbs voor, dus ik hoop écht dat ze er wat mee doen.

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 22-01-2018 10:27 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes