Niet leverbaar. Alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• stevorijswijk
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-11-2021
Goedemorgen dames en heren!

Na lang zoeken had ik de monitor gevonden die ik wilde. De Alienware AW3418DW. Jammer genoeg niet te verkrijgen in nederland. Erg jammer. Ben nu op zoek naar een alternatief voor deze 120hz ultrawide 1440p monitor. Hebben de kenners hier wat goede alternatieven die ze willen delen met mij ?
Mijn specs nu zijn :
Z370 gaming 5 moederbord van msi.
I5 6800k
Msi gtx1080
16gb ddr4 corsair vengeance 3200mhz.
En heb nu een 144hz z2720 benq

Wil dus naar 34 of 35inch ultrawide.

Hoor graag van jullie.

Groeten

Steve

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-02 11:28
pricewatch: Acer Predator X34P Zwart

Als ik je eisen invoer in de pricewatch krijg ik deze te zien.

Verwijderd

Of AW3418DW bestellen bij dell.de en laten bezorgen via huifkar http://www.huifkarverzendservice.nl

@JanAd heeft hier ervaring mee :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 12:04 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:19

JanAd

Wind’s howling

Inderdaad, ik heb de Dell AW3418DW zo naar Utrecht laten komen, daar opgepikt en naar België gereden.

Als ik me niet vergis op woensdag het scherm besteld via de Chat op de Duitse Dell site (en nog wat korting gekregen). Hoewel de leverdatum bijna 3 weken later geschat was werd het scherm werd gewoon een dagje later verzonden en kwam het vrijdag bij Huifkar in Duitsland aan. Waar ik dan zaterdag mee af had gesproken.

Dus zo de Dell AW3418DW in amper 4 dagen te pakken gekregen :)

Je kan hier wat meer ervaringen lezen over oa Huifkar en bestellen via Dell Duitsland

Beestig scherm btw _/-\o_ :9~ O+

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• stevorijswijk
Heel erg bedankt. Ga hier direct mee aan de slag

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10-2025
Weet je het heel zeker dat deze niet te verkrijgen is in NL? Google geeft mij bij een eerste zoek opdracht al 3 zaken waarvan er 1 is die er 32 op voorraad zegt te hebben..

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:23
De meeste duitse winkels verzenden toch gewoon naar NL adressen? (evt met wat overleg) Snap dat hele huifkar verhaal niet zo goed.

• stevorijswijk
Uiteraard heb ik ook gekeken in Nederland. Maxict heeft er een aantal. Maar minimaal 200 euro duurder dan in Duitsland. Alternate krijgt ze niet meer. En er stond er nog 1 maar die was over de 1300 euro. Dell nederland gebeld en die zeggen dat ze helemaal niet naar nederland komen. Waarschijnlijk heeft max (ict) ze gewoon via guus van huifkar.
Dus ben bang dat dit mijn enige optie is.

• WEBGAMING
Nogmaals, probeer dan eerst te overleggen met een winkel, als je niet standaard al naar NL kan verzenden.

Voor een Duitse winkel maakt het niets uit of ze nou naar Nederland of naar Duitsland verzenden natuurlijk.

Maxict zal ze gewoon bij een duitse winkel besteld hebben, en laten verzenden. Kan me niet voorstellen dat die zo'n tussenpartij gebruiken.

En ook nogmaals, ik snap het hele huifkar verhaal niet. Het is Duitsland maar. Het is niet de US of zo.
Een winkel kan ook zonder problemen gewoon opsturen naar NL, al moet je daar misschien even een telefoontje voor plegen ofzo.

Dat je een tussenkoerier gebruikt voor producten uit echt verre landen snap ik. Maar vanuit duitsland? Dat slaat in mijn ogen echt helemaal nergens op.

[ Voor 3% gewijzigd door WEBGAMING op 22-01-2018 20:12 ]

• WEBGAMING
Zoals deze:
https://www.computerunive...ll-alienware-aw3418dw.asp

Verzenden gewoon naar NL.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

stevorijswijk schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:40:
Uiteraard heb ik ook gekeken in Nederland. Maxict heeft er een aantal. Maar minimaal 200 euro duurder dan in Duitsland. Alternate krijgt ze niet meer. En er stond er nog 1 maar die was over de 1300 euro. Dell nederland gebeld en die zeggen dat ze helemaal niet naar nederland komen. Waarschijnlijk heeft max (ict) ze gewoon via guus van huifkar.
Dus ben bang dat dit mijn enige optie is.
Heb je de reviews van Macxict al eens gelezen? :|

Wij hebben toen voor Dell Duitsland gekozen omdat ze kortingen gaven via de chat (bij een andere Tweaker zelfs onder de 1000€). Dell Duitsland levert die schermen niet naar Nederland of België, dus was Huifkar een oplossing die nog altijd goedkoper was dan eender welk ander alternatief.

Dus goedkoper, sneller en betrouwbaar.
Ik heb via Dell 1052€ betaald...

• WEBGAMING
JanAd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:59:

Ik heb via Dell 1052€ betaald...
Was ook maar een voorbeeld, dit was de eerste winkel die ik kon vinden die naar Nederland verzend.
Ik ga geen uren zitten zoeken naar de goedkoopste winkel die naar Nederland verstuurt, dat moet TS zelf doen. ;)

En was jou scherm alienware of dell? Dat zal ook nog wel uitmaken denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door WEBGAMING op 23-01-2018 22:05 ]

• stevorijswijk
Huifkar kan pas vanaf maart iets ontvangen ivm verbouwing. Jammer. Dat duurt mij toch iets te lang. Nog andere alternatieven mannen ?

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

@WEBGAMING Dell AW(=Alienware)3418DW ;)

@stevorijswijk [url]https://https://be.hardware.info/reviews/7882/asus-rog-strix-xg35vq-review-gamen-in-hoog-contrast[/url] AV paneel en Freesync ipv IPS en Gsync, maar ook een knappe monitor.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als je toch via die huiskar service wilt kopen dan kan je de monitor voor 970 euro kopen bij amazon.de

https://www.amazon.de/Del...tor-schwarz/dp/B077GTJZVG

Is een ander type monitor, zie onderstaande reactie.

[ Voor 56% gewijzigd door Ernemmer op 23-01-2018 21:34 ]

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-02 18:45
Ernemmer schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:36:
Als je toch via die huiskar service wilt kopen dan kan je de monitor voor 970 euro kopen bij amazon.de

https://www.amazon.de/Del...tor-schwarz/dp/B077GTJZVG
Dat is de AW3418HW (2560x1080) en de TS is opzoek naar de AW3418DW (3440x1440).

Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje, wil graag de AW3418DW hebben maar ben beetje huiverig om hem uit Duitsland te halen. Als er dode pixels op zitten is het retourneren een stuk lastiger dan bij een webshop in NL.

Zat te wachten op de Acer Predator X34P maar deze kost hier 1300 euro, in tegenstelling tot Duitsland waar hij voor 1099,- over de toonbank gaat :(

• stevorijswijk
Heb iemand in Duitsland gevonden! Echt top. Hou jullie op de hoogte bedankt °

• stevorijswijk
Vinze schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:45:
[...]

Dat is de AW3418HW (2560x1080) en de TS is opzoek naar de AW3418DW (3440x1440).

Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje, wil graag de AW3418DW hebben maar ben beetje huiverig om hem uit Duitsland te halen. Als er dode pixels op zitten is het retourneren een stuk lastiger dan bij een webshop in NL.

Zat te wachten op de Acer Predator X34P maar deze kost hier 1300 euro, in tegenstelling tot Duitsland waar hij voor 1099,- over de toonbank gaat :(
Lees dat er niet zoveel dode pixels voorkomen. Schijnt een klasse scherm te zijn

• WEBGAMING
Aha, had er niet goed naar gekeken, ik dacht dat dat een dell monitor was met het zelfde paneel.

[ Voor 6% gewijzigd door WEBGAMING op 23-01-2018 22:30 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Als je nog een beetje kan wachten is deze mogelijk nog beter (maar wss duurder) dan de Alienware:
Asus PG35VQ

Het 'grote' broertje van de XG35VQ die ik gisteren voorstelde.

• stevorijswijk
JanAd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:31:
Als je nog een beetje kan wachten is deze mogelijk nog beter (maar wss duurder) dan de Alienware:
Asus PG35VQ

Het 'grote' broertje van de XG35VQ die ik gisteren voorstelde.
Ben bang dat die boven mijn budget zal zijn.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

@stevorijswijk Ik krijg net een mailtje van Alternate.nl dat de AW3418DW verkrijgbaar is bij hen... (ik had mij daar destijds nog voor aangemeld)

• stevorijswijk
Wow echt ? Ik ga gelijk even kijken. Thnks

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

stevorijswijk schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:21:
Wow echt ? Ik ga gelijk even kijken. Thnks
Yep, Alternate.be stuurt ook een mail... Dus in België en Nederland te koop voor €1199.
Edit: in NL voor 1099€ blijkbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door JanAd op 26-01-2018 16:14 ]

• stevorijswijk
Hopla. Toch besteld in Nederland bij alternate. 8 werkdagen levertijd
Ben benieuwd! !

Ik heb een gtx1080. Dat moet toch wel genoeg wezen voor dit monster ?

• stevorijswijk
9 februari besteld. Nog steeds niet binnen. Wordt telkens uitgesteld. Voor het geval iemand van plan is deze monitor te kopen bij alternate nl. Je moet flink wat geduld hebben !!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
WEBGAMING schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:04:
De meeste duitse winkels verzenden toch gewoon naar NL adressen? (evt met wat overleg) Snap dat hele huifkar verhaal niet zo goed.
In dit geval niet nee... Huifkar is handig voor bv Amazon die het vertikt om de meeste echo's, fire tv, fire tablets enz naar NL te versturen en paypal verkopers die niet buiten DE willen versturen. Dat soort verkopers gebruikt ik het tenminste voor.
Pagina: 1